نظرات | Sahar
ترتیب نمایش
Libre
لینک به نظر 10 فروردین 1403 تشکر پاسخ به BITA
من اینتنس رو تست نکردم و فقط نسخه اصلی لیبر رو دارم و به نظرم این عطر زارا خیلی شبیهشه.
به خاطر همین نمیتونم در مورد اینکه بیشتر شبیه کدوم نسخه لیبره نظر بدم بیتا جان
1 تشکر شده توسط : بابک
سلام عطر Zara Golden Decade شباهت بالایی با لیبر داره
5 تشکر شده توسط : melika الف.ر ش
نمیگم بهترین عطر دنیاست چون میدونم بدخواهان زیادی داره. واقعا یه علاقه ی عجیبی دارم به این عطر. شاید به این دلیله که اولین بار با شناخت این عطر به دنیای روایح علاقمند شدم. هل و نارگیل و زنجبیل از نت های مورد علاقمن که همشون داخل این عطر وجود دارن و اون فضای تاریک و مرموزش به طرز عجیبی منو مست و از خود بی خود میکنه. شاید عطرهای دیگم از لحاظ پرفورمنس و رایحه بهتر از این باشن ولی عطر گمشده من قطعا همینه 🤎
21 تشکر شده توسط : الف.ر ش سعیده دهرویه
Absolutely Irresistible
لینک به نظر 7 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به فاطمه فیضی
سلام خانم فیضی وقت بخیر
تو صفحه این عطر اتفاقی نظرتونو دیدم و درسته دیره ولی خواستم بگم که تو سایت ا.ر.ش.ا.ک.و موجوده این عطر
واقعا حس بدیه که عطر محبوب آدم دیگه تولید نشه. منم این نگرانی رو نسبت به ورساچه کریستال نویر دارم...
13 تشکر شده توسط : الف.ر ش 🄼🄾🄽🄰
Womanity EDP
لینک به نظر 31 فروردین 1402 تشکر پاسخ به هانیه بیک
بله قطعا همینطوره دوست عزیز 🌹
1 تشکر شده توسط : علیرضا
درست تو لحظه ای که داری مدیتیشن میکنی و به کائنات وصل شدی، باید فضای اطرافت هم حالت ماورایی داشته باشه. باید حس کنی از این دنیایی که سعی کرده با زرق و برق همه ی بی عدالتی ها و زشتی ها رو بپوشونه، جدا شدی و به صورت معلق بین کهکشان ها قرار گرفتی.
تیری موگلر وومنیتی همون عطریه که فضا رو برای مدیتیشن آماده میکنه. البته کلا عطرهای برند تیری موگلر یه حس و حال فرازمینی دارن که سردسته شون وومنیتیه.
همچنین به نظرم این عطر چند شخصیتیه و هیچکس نمیتونه به شخصیت واقعیش پی ببره. هم گرمه هم خنکه. یا وقتی فک میکنی شیرین و ملایمه با رفتاری بی رحمانه شور بودنشو به رخ میکشه. البته چهره روی شیشه قاطعانه میفهمونه که حواست باشه با کی طرفی!
متاسفانه انگار تو نسخه های جدیدش چهرشو مهربون تر ساختن و جدی بودنش از بین رفته! محتوای عطر هم معلوم نیست چه تغییراتی داشته و دلم نمیخواد برم سراغ نسخه جدیدش. میدونم که نمیتونه جای ملکه سابق رو تو قلبم بگیره...
19 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 هانیه بیک
کنزو جانگل عطریه که حکم لباس گرم یا وسایل گرمایشی رو داره! تو سرمای استخوان سوز اردبیل که حتی به منفی ۳۰ درجه هم میرسه گاها، پوشیدن این عطر میتونه باعث گرم شدن تک تک سلول های بدن بشه. به محض اسپری انگار پرت میشم تو جنگل های داغ آفریقا جوریکه فیل ها دور تا دورمو احاطه کردن! دقیقا یه همچین وایبی داره این عطر.
12 تشکر شده توسط : zero 🄼🄾🄽🄰

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir