نظرات | علیرضا- ذ
ترتیب نمایش
کار با کیفیت و شیکی هست ولکن مقداری پخش و ماندگاری متوسطی داره که اونم میشه فدای کیفیت کار کرد . من دارمش اگر گیرتان اومد کار با ارزشی هست لااقل تستش کنید ...چون پشیمون نمی شید.
بنطرم این کار آلترناتیوی از وان میلیون افسانه ای هست البته تا حدودی خطی ....
ولی دوستان اگر یک کار خوب دم دستی می خوان با توجه به قیمت مناسبش اصلا شک نکنند چرا که ارزشش را داره .
در خصوص این عطر به هیچ وجه قضاوت اولیه نداشته باشید چرا که اونوقت مثل من دچار عذاب وجدان میشوید .... از اون دسته کارهایی هست که باید فقط بهش زمان داد و اونوقت می فهمید که چقدر عاشقش می شید.
بنظرم همه چیزش متعادله و اونوقتی که تازه تستش کردم خیلی حرف برای گفتن داشتم ولی الان که خریدمش چیزی برای گفتن ندارم ........
1 تشکر شده توسط : محمد ادریسی
زنانه ترین عطر مردانه (از نظر ماندگاری و مقاومت و دوام ) و مردانه ترین عطر زنانه ( از لحاظ رایحه ) هست که تا بحال دیدم.......!
پاسخ مدیر : جالب بود !
دوست عزیز برای سوال شما نمیشه جواب متقن و قطعی داد. پخش و ماندگاری به جنس پوست هر فرد بستگی داره و متفاوته و من خودم برای انتخاب عطر همیشه به کیفیت و طبیعی بودن کار دقت می کنم و در فاکتورهای بعدیم به پخش و ماندگاری . در مورد این کار باید بگم خیالتان راحت باشه فوق العاده است .... من هم بلک ارکید را دارم و هم اکستریم و هر دو پخش و ماندگاری خوبی دارن ولی بنظرم کیفیت کار اکتریم یه سر و گردن بالاتره.
عالی و دوست داشتنی . ماندگاری و پخش ننسبت به نسخه لایت آن کمی بالاتره . دوستش دارم .....
عالیه . خیلی هم گرم نیست و ماندگاری و پخش خیلی خوبی داره من با توجه به اینکه کارهای قبلی ژان پل را داشتم این کار هم موفق و عالی هست .
سلام . بنظرم اسپایس بمب را امتحان کنید حتما خوشتان میاد.
دیروز تستش کردم . خاص بودن بوش در نت اول بخاطر وجود ریواس هست و خیلی کار گرمی نیست بنظرم معتدل و چهار فصله . ماندگاری و پخش قابل قبولی داره
2 تشکر شده توسط : حمید رضا طالب نژاد سلطان عطربازهای ایران و توران
من دارم فوق العاده هست . اولا که شما دارید از شرکت تام فورد عطر خریداری میکنید و ثانیا کیفیت این کار آنقدر بالاست و متریال آن آنقدر حرفه ای ترکیب و بالانس شده که بنظرم ارزش خریدن بیشتر از این مبلغ را داره و نکته مهم اینه که هنوز بعد از 8-9 سال این ادکلن با همون کیفیت اولیه اش تولید میشه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir