نظرات | Saba.taheri
ترتیب نمایش
Chance Eau Tendre
لینک به نظر 14 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به Ftme 🌙🎀
دوست عزیزم سلام.
ببین خیلی بستگی به سلیقه داره که بگیم کدوم بهتره.
به طور کلی اگه ورساچه کریستال یا بامب‌شل رو دوست داشته باشید، اینم دوست خواهید داشت.
من چندباری بهش فرصت دادم اما نتونست دلم رو به دست بیاره.
به نظرم اصالت ورساچه کریستال و شادابی بامشل رو نداره.
اما عطر مهربون و خوش پوشی هست. خیلی بعیده کسی رو اذیت کنه و بازخورد بد بده.
4 تشکر شده توسط : Golnoosh محسن جمالیان
دلم میخواست یاس تا انتهای مسیر رایحه حس بشه. بُلدتر! محکم‌تر!
اصلا همین یاس بود که منو متقاعد کرد که بخرمش‌. یکم بوی اسکندل اولش حس میکردم که فکر میکردم عسل داشته باشه توی نت‌ها. اما سرچ کردم دیدم خبری از عسل نیست. پس چیه؟؟؟
حداقل تا یک ربع اول به جز یاس هیچ چیزی نداشت که دوست داشته باشم.
اما وقتی رهاش کردم و روی آستینم موند، کم کم حس خوبی بهم داد. گرم و شیرین. نمک داخل نت‌ها واقعا زیبا کار شده. حس دریایی بهم میده. مثل یه عروسی کنار دریا.
خیلی شیکه و به نظرم مناسب یه خانوم سی سال تا چهل، پنجاه سال هست. با لباس های پر زرق و برق و گرون قیمت.
همراهم من نخواهد موند و می‌ره داخل گنجه. شاید سی سالگی دوباره برم سراغش.
14 تشکر شده توسط : الف.ر ش حسین رفیعی
به اصرار فروشنده این کار رو تست کردم، مطمئن بودم قبلا جایی این رایحه رو شنیده بودم. حتی روی تن خودم. به جزئیات یادم میومده که توی یکی از سفرهام به بوشهر، این رایحه روی تن من بود. باد از شیشه ماشین میزد و رایحه پخش میشد. حتی موزیک اون لحظه رو یادم میومد دقیق. اما من هرگز این عطر رو نخریده بودم. احتمالاً شباهتش به یکی از ادکلن های خودم بوده. (البته هنوز هم نفهمیدم کدوم عطر!)
دوستش داشتم اما خب احتمال دادم مشابه این رایحه رو توی خونه دارم و نخریدمش. از فروشگاه اومدم بیرون و کلی زمان گذشت. در حال کار کردن بودم که متوجه شدم یه بوی بسیار بسیار جدید، دودی و نشاط آور روی مچ دستم حس میشه. دودی؟ نشاط؟ مگه میشه؟
متوجه شدم این له نویت جذاب هست. همون لحظه دست ریزش رو سفارش دادم. نه برای کیفیت رایحه نه برای پرفورمنس خوبش! فقط برای این مقدار تغییر!
چند روزی همراهم بود و بازخوردهایی که میگرفتم واقعا عالی بود. با این که شامه من خیلی زود به عطر روی تنم عادت میکنه، اما این عطر تا مدت‌ها برام تازگی داشت. یه عطر روزمره بسیار شاد، با اعتماد به نفس، پرحرف و چند شخصیتی!
درباره گرم بودنش اصلا نظری ندارم چون توی سرمای زمستون استفاده‌اش کردم، اما کاملا تداعی‌گر روزهای گرم بوشهر بود.
برای مهمونی یا جلسه کاری دوستش ندارم. ترجیح میدم روزهایی بپوشمش که نیاز دارم اعتماد به نفسِ یک آدمِ بیهوده بودن رو بهم بده. روزهایی که میخوام بدون آمادگی قبلی وارد جلسه کاری بشم. روزهایی که تایم کمی تا تحویل پروژه دارم اما با خیال راحت میرم توی کافه می‌نشینم. روزهایی که توی خونه می‌مونم و بطالت رو ستایش میکنم.
24 تشکر شده توسط : مهدی derrick
Alexandria II
لینک به نظر 6 بهمن 1402 تشکر پاسخ به هاشم پور
درود.
من از ایران تهیه نکردم
اما عطر جدیدی هست و تمام نمایندگی‌های زارا موجود دارن
یه دختری رو تصور کنید که تمام تلاشش رو برای محبوبیت کرده. درس خونده، ادب و آداب بلده. لباس‌های ساده اما شیک و خوش رنگ می‌پوشه. ملیح می‌خنده. زیاد شوخی نمی‌کنه. خیلی خجالتیه. کتاب های زیادی خونده. فیلم های زیادی دیده اطلاعات خوبی داره. به صورت کلی اون چیزی هست که جز خوب نمیشه اسمی براش گذاشت. اما...
اما جامعه همچین دختری رو نمی‌پسنده. یه دختر پر هیاهو و شیطون می‌پسنده. دختری که حافظ و مولانا بلده رو کسی جدی نمیگیره اما دختری که چندین و چند آهنگ به روز رو خوب داب‌اسمش میکنه رو بیشتر می‌پسندن. حرفم این نیست که کدوم این دو مدل دختر خوبن!
حرفم اینه که این دختر دوست داشتنی خانواده آمواج، در عین زیبا و شفاف و حرفه‌ای بودنش، بازخورد مثبت نمیده به شما.
من خیلی دوستش دارم. مثل خواهر بنفشش. اما هرگز بازخورد مثبت نگرفتم ازشون
21 تشکر شده توسط : ROSA حسین رفیعی
با خوندن متن شما سر صبحی یه جون به جونام اضافه شد چون چند روزه هی میگم کاش یه عطر جدید تست کنم یکم ذهنم آزاد بشه اما هرچی نقد خوندم چیزی نبود که ترغیب کنه برای این که برم برای تست کردن.
واقعا ممنونم
بعید می‌دونم توی ایران موجود باشه. شما کجا تست کردید ؟
18 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Dragon
Alexandria II
لینک به نظر 25 آذر 1402 تشکر پاسخ به Dapper
دوست عزیز سلام!
بله حق با شماست. من سال‌هاست در حد توانم از تست کردن انواع و اقسام برندها، دست برنداشتم. گاهی اقبال اینو داشتم که ادکلن‌های خیلی خوبی رو هم به مرحله خرید شیشه کاملش برسونم اما هیچوقت خودمو ملزم به این ندونستم که عطر گرون بزنم. حتی برندهای اماراتی رو هم تست کردم اما خب جایی برای حرف نداشتن فعلاً اما هرجا که میخوام یه عطر اقتصادی معرفی کنم دست و پام می‌لرزه که الان دوستان میخوان بگن این ارزونه این به درد نمی‌خوره و ...
و ممنونم بابت دیدگاه شما
10 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahyar
Alexandria II
لینک به نظر 22 آذر 1402 تشکر پاسخ به arexo
بله. منم عرض کردم رایحه زارا خیلی سبک و کم جون هست. جزییاتِ الکساندر رو نداره. یعنی اون حالی که خودمون توی تنهایی خودمون با عطرامون تجربه می‌کنیم و توی نت‌ها غرق می‌شیم رو نداره. اما به نظرم اگه کسی دلش بخواد الکساندر رو به عنوان عطر روزانه یا امضا داشته باشه، حداقل از نظر من ارزش نداره بیست و دو میلیون هزینه کنه مگر واقعا توان مالی ماوراءی داشته باشه.
من این رایحه رو برای استفاده روزانه یا حداقل استفاده توی جلساتم میخواستم اما دیدم زارا خیلی خوب کار رو راه می‌ندازه.
نکته جالبی که وجود داشت توی هفتاد درصد ادکلن‌های زارا که تست کردم، تغییر نت کمه. نمیگم نیست و رایحه خطیه. اما کمه. توی این مورد واقعا تغییر نت به وضوح حس میشه.
پیشنهاد میکنم اگه جایی پیداش کردید که تست کنید، روی پارچه لباس یا بلاتر تست نکنید. رو پوست باشه و بهش فرصت بدید تا جا بیوفته کم کم
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahyar
اگه طرفدارای عطرهای گرون و متنفرانِ از برندهای ارزون، سمتم شمشیر نمی‌گیرن، باید بگم که بعد از یک هفته استفاده از الکساندر شماره 2، الان یک ماه هست که از زارا Some woody استفاده می‌کنم و واقعا شباهت زیادی دارن. طوری که دوستم که همیشه همراهمه و شامه تربیت شده‌ای هم داره، تشخیص نداد عطرم رو عوض کردم. بوی زارا سبُک‌تر و کم جون تر از زرجوف هست اما با توجه به اختلاف قیمت، تصمیمم این شد که زرجوف رو در حد همون دکانت 5 میل که خریدم رها کنم و زارا رو دوباره شارژ کنم.
14 تشکر شده توسط : حکایت دوست هاشم پور
از اونجایی که فقط 5 میل از این عطر رو دارم و البته رایحه‌اش مناسب استفاده توی محیط کار یا استفاده روزمره نیست، خیلی بعیده که بپوشمش. فقط گاهی در شیشه رو باز میکنم و بو میکنمش. همین باعث شده که زیاد فرصت نکنم لایه‌های زیرین این شاهکار رو تجربه کنم. اما امروز از اون روزهایی بود که حال دلم خوبه! گفتم بذار دو پاف از ممویر زیبام بزنم.
فقط دو پاف روی سر شونه‌هام زدم.
اگه نت‌ها رو بشناسید، میشه بدون بو کردن آمواج ممویر متوجه بشید که توی ایران قرار نیست بازخورد مثبت بگیرید! همه میگن بوی مراسم مذهبی میده. این از بازخورد!
اما حال و هوای من با این عطر اصلاً وصف شدنی نیست. نیم ساعت گذشته بود که بو رو خیلی تند زیر بینیم حس کردم. داشتم آهنگ محسن چاووشی گوش میدادم.«به انگشت سبابه‌ات بگو» و حس کردم یه غم خیلی سنگینی روی دلم نشسته که این بو، داره تشدیدش می‌کنه.
واقعا بوی غمگینی داره. بوی اسپایسی، رز (از نوع ایرانیش) چوب و چرم کاملاً یه فضای رسمی، تاریک، شیک و غمگین رو تداعی می‌کنه. مثل خانومی که علی‌رقم زیبایی ظاهری و شخصبت باتجربه‌ای که داره، عمیقاً غم رو حس می‌کنه.
12 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahdis

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir