نظرات | لیلی
ترتیب نمایش
سلام. من خیلی بوی مرکباتی ازش میگیرم. بیشتر از بوی وانیل و دارچین و کارامل که همه میگن نتای غالب این عطر هستن من بوی پرتقال خونی و ترنج ازش حس میکنم.
6 تشکر شده توسط : Moonshinelovesperfumes هاشم پور
بادام تلخی که داره فریاد میکشه و پشت‌سرش آلبالو هم داره جیغ میزنه که منم هستم ولی صدای فریاد بادام اونقدر بلنده که صدای جیغ آلبالو جزئی از اون شده انگار. انگار که میدونیم آلبالو هست و از بابت بودنش خاطر جمعیم ولی هر چی میگردیم نمیدونیم کجاست. واقعا حق داشتن اسمشو لاست چری انتخاب کنن.
از همه اینا که بگذریم کنار مسابقه‌ی داد زدن بین بادام و آلبالو انگار یه رایحه پودری هم داره زمزمه میکنه. ولی رایحه پودری اونقدر تمیز و پاکه و تو همه‌ی عطرایی که حضور داشته مثل یه فرشته بوده که صدای زمزمه‌ش از صدای فریاد حداقل آلبالو بلندتره.
این توصیفات بنده حقیر آماتور بود از شراب آلبالوی تام فورد.
20 تشکر شده توسط : س غ سعیده دهرویه
دیشب برام اینو(به قول خودم المپیای محشر رو) واسم سوغاتی آووردن.عاشق بوش شدم. یه بوی ملایم که به نظر خودم کاملا چهار فصله. و اینکه درسته ، یکم که می‌مونه بوی ماهی سرخ شده میگیره ولی اونقدری نیست که نشه تحملش کرد و من به خاطر اون بوی کرمی عالیش میتونم از این ایراد جزئیش چشم پوشی کنم.از شیشه شیکشم که دیگه نگم براتون.خلاصه اینکه از همه نظر عالیه به نظرم البته در حدی که اسکادا مون اسپارکل و بامبشل و لیرا و لاتوسکا و گرن بالو و... عالی هستند.بقیه عطرام به نظرم یه سر و گردن از اینا پایین ترن.من کلا از بس به همه عطرام عشق می‌ورزم و اونا رو بچه‌هام D: صدا میکنم که نمیتونم عطر امضا داشته باشم چون هر روز دلم واسه یکی از عطرام تنگ میشه و دلم میخواد یکیشونو استفاده کنم.
11 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir