نظرات | سیناام
ترتیب نمایش
بالاخره سمپل این نسخه و نسخه ی اینتنس و دکلریشن پارفوم رو تهیه کردم و نسخه ی اصلی از دستم در رفت :)
نظرمو زیر این فلنکر مینویسم چون بنظرم بهترینِ این سه تا بود.
نسخه ی پارفوم رو به کل دوست نداشتم؛ ترکیبی بود از گرمای به شدت زیاد از هل و زیره و حتی شاید زعفرون؛ چیزایی بود که تو نت اول حس میشد؛ کم کم اون گرما کمی ملایم تر میشد، فقط کمی :) و همراه شیرینی وانیل طوری میشد و در انتها به همه ی اینها یه رایحه ی چوبی نه چندان محسوس اضافه میشد!
بنظرم ترکیبات کنار هم نمینشستند و رایحه ی دوست داشتنی ای نبود؛ پرفورمنس نسبتا ضعیف و ماندگاری نهایتا ۱۲ ساعت.
نسخه ی دان سواخ و دان سواخ اینتنس به شدت شبیه هم بودند و دان سواخ اینتنس به طرز عجیبی دوست نداشتنی. انگار برای تشدید رایحه دست به زیاده روی در روایح ادویه ای زده باشند که با رایحه ی رز جور درنمیومد.
ولی دان سواخ معمولی؛ عطریه که الان هم عاشقشم و هم حس میکنم بعد از مدتی دلمو خواهد زد.
شروع کار که کاملا ادویه ای هست و نه چندان فرش، طبق چیزی که خونده بودم. بعد از پنج دقیقه با بوی رز شگفت زده میشید، اگر رز رو دوست داشته باشید، اون هم روی عطر مردانه!
میشه گفت میتونه یونیسکس هم باشه ولی من فوران های کاملا مردونه ای حس میکردم هراز چندگاهی که با رز تعدیل میشد. تصور کنید توی یک شب بارونی، با یک دسته رز مرغوب وارد یک خشکشویی قدیمی میشید. دقیقا ترکیبی از رز خیس خورده، کهنگی و مقدار کمی حس تمیزی.
رایحه ی دوست داشتنی هست؛ با هر استایلی جور نمیشه قطعا و لازمه کمی کلاسیک باشید. ماندگاری کاملا متوسط و پخش رو به ضعیف. مناسب بهار و پاییزه بیشتر و حدس میزنم تو تابستون اذیت کننده و حتی شاید تهوع آور باشه :)
13 تشکر شده توسط : سعید قربانیان Mahyar
بعد از کلی کامنت مثبت و ریویوهای خوبی که توی یوتوب دیدم ازش، دکانتش رو با کلی امید واهی تهیه کردم.
یه مشکلی که هست اینه که من با بوی یکسری از عطر ها سردردهای شدید میگیرم و انتظار نداشتم این هم از اون دسته باشه و احتمال میدم از رایحه ی آمبروکسانه که از نظر من ناشیانه توی این عطر استفاده شده؛ که تقریبا بعد از نیم ساعت گذشتن از پوشیدنش شما با یک بوی سنتتیک خطی روبه رو میشید؛ این مصنوعی بودن رایحه تو ذوق میزنه.
پخش خوبه و ماندگاریش‌ واقعا بالاست. بعد از چند روز هنوز بوش روی پیرهنم حس میشه. رایحه انتظار منو براورده نکرد حقیقتا و تصمیم دارم نسخه ادوتویلت رو تست کنم و امیدوارم با این حجم از سنتتیک بودن رایحه روبرو نشم.
یه عطر مردانه مناسب آقایون جوان زیر ۳۰ هست به نظرم. وایب یه پسر برونگرا رو میده که دوست داره مردونگیش رو به رخ اطرافیان بکشه و استایل کژوالی داره؛ به شخصه مناسب من نیست.
12 تشکر شده توسط : مهدی Amirhossein
این تنها عطریه که این روز ها حس خوبی بهم میده و انگار یه جورایی مطابق کاراکتر خودمه؛ آروم، بدون حرف جدیدی برای گفتن و خب برای من رایحه ی کاملا خوشایندی ایه.
این روزا درگیر پیدا کردن یه عطر دائمی ام و تا الان که به در بسته خوردم :)
کد کلاسیک هم با پخش و ماندگاری پایینش نتونست دلمو به دست بیاره؛ خیلی سعی کردم رایحه ای شبیهش پیدا کنم که پرفورمنس بهتری داشته باشه ولی تا الان چیزی پیدا نکردم که نت هارو اینقدر بالانس کنار همدیگه قرار داده باشه و شاید باید قید پرفورمنسو بزنم و لذت بیشتری از رایحه ببرم
19 تشکر شده توسط : سجاد ترسا هاشم پور
ریویویی که نوشتین نظرمو جلب کرده بهش پس از جستجوهای نافرجام بسیار :)
ولی همچنان نمیدونم مطابق سلیقم هست یا نه
از شباهتش به تق هرمس گفتن که برام‌ اونقدر راضی کننده نبود
از رزی که شبیه مفیستوعه گفتن؛ البته که مفیستو هم مثل بقیه ی عطرای هایپ از چشمم افتاد بعد از بوییدن کپی های جورواجوری که میشنوم ازش؛ امیدوارم یادآور اون رز نباشه
راستش هیچ عطری اونقدر برام چشمگیر نبوده این سالها حتی عطرای هایپ
ساواج رو میپسندیدم قبل از این حجم از سروصدایی که براش به راه انداختن و شنیدنش الان تو متر به متر خیابونای شهر :) چون همه ی چیزی که میخواستم یه رایحه ی فرش سبک بود اگرچه تند و منو به وجد میاورد ولی الان نه.
و آرمانی کد کلاسیک که همیشه محبوبمه اگرچه ماندگاری و پخشش همیشه ناامیدم کرده؛
و تام فورد noir extremeای که با وجود سردردای شدیدی که بهم داده میپوشمش تا لذت بوییدنش رو از دست ندم
و دومارلی هرود و پگاسوس که تو ذهنم دوتا کتابی ان که من سالها پیش به اشتباه پگاسوس رو انتخاب کردم از روی کاورش و بعدها فهمیدم اون یکی کتابو بیشتر میپسندیدم
مشکل همین بوده که خواستم همه ی اینهارو باهم داشته باشم و این محاله
آخرین تلاش نافرجامم ysl y edp بود که بوی سنتتیک و آمبروکسان سردردآورش کلا این برندو ‌از چشمم انداخت
و حالا نوبت کغتیه است بنظرم :)
شما پیشنهادتون چیه؟ فکر کنم دان سواغ خارج از همه ی اینها باشه ولی بنظرتون ارزششو نداره؟
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی علی رشوند
Aventus
لینک به نظر 6 اسفند 1401 تشکر پاسخ به Fatimah
این داستان کپی های متعدد عطر های هایپ دیگه داره بیش از حد روان منو اذیت میکنه
منی که عاشق بوی ساواج ارجینالم و بوی زننده و جورواجور کپی های فیکو باید تحمل کنم
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی rahil tagi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir