نظرات | آرمین ضرابی
ترتیب نمایش
عطری قوی و پیچیده هست که رایحه کاملاً عمق داره و با یکبار و دو بار اول استفاده کردن، به خوبی نمیشه به ظرافتهای زیباش پی برد. همونطور که از اسمش پیداست، با یک عطر کاملاً تنباکویی و سلطنتی طرف هستیم که ترکیب وانیل، عود و کندر خیلی به جذابیتش اضافه کرده.
11 تشکر شده توسط : مجتبی برزه الف.ر ش
رایحه کاملاً عمق داره و حس فرش و سرحالی رو برای مصرف کننده تداعی میکنه، در عین حال البته فضایی شیک و رسمی هم داره اما پخش و ماندگاریش متوسط هست.
1 تشکر شده توسط : بابک
رایحه ای جذاب و خوشبو از وتیور و فضای چوبی داره که اوایلش کمی یادآور تق هرمس هست البته با فضای مرکباتی کمتر که من بیشتر می پسندم.
6 تشکر شده توسط : الف.ر ش شهرزاد احمدی
حس و حال خوبی داره این عطر و ارزش خرید داره...
رایحه تنباکو و فضای میوه ای به وضوح احساس میشه و پخش و ماندگاری نسبتاً بالایی هم داره.
4 تشکر شده توسط : الف.ر ش امیر علوانی
فضای عودی این عطر، کاملاً متفاوت و کنترل شده هست نسبت به بعضی عطرهای دیگه که خیلی فضای عودی گرم و سنگینی دارند. این عطر به نرمی تغییر نت میده و بیس نت جذابی هم داره.
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک
از نظر من، عطری ارزشمند و مستقل هست. مقایسه کردن این عطر با کرید اونتوس کار اشتباهیه، چون فقط یک بستر و قالب کلی از اونتوس رو داره و در عین حال فضای منحصر به فرد خودش رو ایجاد میکنه که خب من دوس داشتم حتی اگر رایحه کرید اونتوس رو بیشتر بپسندم!
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک
بسیار عطر جذاب و خوشبویی هست.
شیرینیش هم کاملاً کنترل شده و مدام دوست دارید بوش کنید و بوی خسته کننده و یکنواختی نداره. نت بندی عالی و تغییر نتها به خوبی احساس میشه.
5 تشکر شده توسط : الف.ر ش حسین رفیعی
همونطور که از اسمش گویاست، وانیل به وضوح و شفافیت هرچه تمام تر حس میشه. در شروع کمی تلخ و شیرین هست اما کاملاً بالانس و جذابه اما بعد از حدود یکساعت، وانیل ملایمتر میشه و با فضای گلی و چوب صندل ترکیب جذابتری هم ازش میسازه...
ماندگاری و پخش نسبتاً بالایی هم داره و در کل ارزش تست رو داره. کاملاً یونیسک.س هست اما برای خانمها میتونه پرفورمنس بهتری داشته باشه به نظرم...
11 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami Dragon
بدون شک فقط یک عطر نیست و یک شاهکار هنریه که بوی بهشت میده...
پخش و ماندگاری هم متوسط رو به بالا
6 تشکر شده توسط : الف.ر ش Mahdi
عطر بسیار خوبیه و نت ها کاملاً تفکیک حس میشه.
پخش بو و ماندگاری متوسط رو به بالاست...
لحظات اولیه شباهت هایی به افریکن لدر از ممو داره.
3 تشکر شده توسط : بابک nazanin

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir