نظرات | The ED
ترتیب نمایش
تا جایی که پرس و جو کردم، تولیدات KFZ از تولیدات فرانسه حداقل ۷-۸٪ غلیظ تر شدن، سر همین ماندگاری رفته بالا و به همین خاطر همه بو ها قوی تر شده و مثلا اگر تاپ نت های قبلی ۴-۵ دقیقه میموندن، تو نسخه ی جدید ۱۰ دقیقه میمونن که باعث میشه محو شدن و شیفت شدن بین نت ها دیرتر رخ بده.
4 تشکر شده توسط : Shervanu nazanin
من میخواستم یکی از کپی های اونتوس رو تهیه کنم و بعد از دیدن کامنت شما برای خرید ماین به شک افتادم ولی چون عطر قبلیم ماین بود و راضی بودم، رفتم و حضوری ماین KFZ رو تست کردم.
رایحه کمی تغییر کرده و در کمال تعجب KFZ نسبت به فرانسه هم رایحه ش به اونتوس شبیه تر شده و هم ماندگاری این عطر از فرانسه که خودم داشتم بالاتر هستش. از کیفیت ماین جدید سورپرایز شدم و حقیقتا توقع این کوالیتی رو نداشتم.
در رابطه با رایحه KFZ باید عرض کنم که بوی مرکبات و مخصوصا چوب و چرم در این نسخه قوی تر شده و احساس می کنم نسبت به ماین فرانسه که داشتم یک سر و گردن قوی تر هستش.
در مجموع ماین جدید عطر مورد علاقه م شده و حتی به نظر من از کلاب د نویت های جدید هم خوش بو تر و قوی تر شده.
دست مریزاد به تولید کننده ش.
13 تشکر شده توسط : آیدا محمدرضا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir