نظرات | نگار ش.
ترتیب نمایش
یک عطر یاسی کهربایی خیلی شیرین. شیرینیش یه طوریه که آدم وقتی بو می‌کشه یک احساس مسرت خاصی بهش دست میده. ماندگاری و پخش بوی خوبی داره.
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سالمی
اولا که من هیچ‌وقت ندیدم که عطرشناس‌های حرفه‌ای رایحه‌ی رز رو به عنوان رایحه‌ای برای افراد مسن‌تر دسته‌بندی کنند و معمولا عطرهایی مثل Chanel No. 5 یا Black Opium و کلا عطرهای woody و powdery به این شکل توصیف می‌شن. البته که عطر موقرانه‌ایه، اما موقر بودن مستلزم سالخوردگی نیست.
3 تشکر شده توسط : شهریار امیر علوانی
Miss Dior Rose N'Roses
لینک به نظر 7 مرداد 1402 تشکر پاسخ به فریده.م
گلاب از نظر من هم بوی بسیار مطبوعی داره و علت اینکه ‌ایرانی‌ها بعضا از این بو بدشون میاد اینه که متاسفانه از سنت خودشون رویگردان شده‌ان. اما گذشته از اینها در هر حال بوی گلاب یک بوی یک نواخت و مسطح و در واقع فاقد پیچیدگیه، و از این لحاظ به عنوان عطر جالب نیست. در حالی که این صفات (یک‌نواخت، یک‌بعدی و مسطح بودن) در مورد این عطر صادق نیستند.
9 تشکر شده توسط : Maary بابک
به نظر من این عطر عصاره‌ی ظرافت و زیبایی زنانه است. یک زن ملایم، خوش‌خلق، مهربان، بافرهنگ و خوش‌ذوق رو در خاطر مجسم می‌کنه. به نظرم کسانی که کلا به عطرهای رزی میگن گلاب و تحت این عنوان این دست از عطرها رو نقد می‌کنند فوق‌العاده نگاه سطحی و ساده‌انگارانه‌ای دارند.
11 تشکر شده توسط : ناشکـــیبا Golnoosh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir