نظرات | Mahsa
ترتیب نمایش
اول که اسپری کردم بوی گل رزی که توی دریا ول شده میداد و یکم خنک تر بود. البته اون رز به هیچ عنوان سنگین نیست. انگار رز صورتی و خوشگله. بعد که گذشت یکم سبزتر شد بوش. بوی بهار نارنج، که یکم بوی سبزه نارنج میده. اینجا من دلتنگ خانه و ایران و عید نوروز شدم که آب میپاشیدم روی گلدون نارنج و بعد با تمااام وجودم ریه هام رو از بوش پر میکردم. لطفا اگه عطری میشناسید که توی این حال و هوا باشه حتما بگید😃
خلاصه این شادابی و طراوت با بوی رز قاطیه. بعدتر این بوی رز کمتر میشه و میشه یه چیز چوبی ولی چوبی‌ای که خیلی قوی و سخت نیست، چوبی هستش که خم میشه:))) نمیدونم چطور منظور رو برسونم اما بوی چوبی که سردرد بده نیستش.
ماندگاریش نسبت به تروساردی سفید بیشتر بود برام، و پخش بوش هم بیشتر بود. درکل، من دوستش دارم. شاید تابستون این رو بپوشم. اصلا حساسیت بهش ندادم و خیلی گوگول مگولیه.
11 تشکر شده توسط : نازی جاوید Perfumex
وای دلم خواست برم تستش کنم🥲🥲🥲🥲
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالمی
برای من نسبت به نسخه اصلی یکم چوبی تره و اونقدر لطیف نیست اما خشن هم نیست. من خودم نسخه مادر امضامه ولی میخوام این رو هم بگیرم برای مواقعی مثل دیت یا مجالسی چیزی. در ضمن اینکه طبق تجربه من، آقایون هم این و هم نسخه اصلی رو خیییلی دوست دارن و خوششون میاد. بازخورد از طرف خانومها آنچنان نبوده ولی😁😁😁 من نظر رو به آقایون میدم چون واقعا جذابن این دوتا
9 تشکر شده توسط : سالمی کامبیز سخی
این رو تست کردم و تا سه چهار ساعت دستم بوش رو میداد و میفهمیدمش. فقط نمیدونم چرا از نظر بینی من، شبیه یه کیک زنجبیلی خوشمزه هست. کلا خوشمزست از نظرم. بدم نمیاد توی پاییز یا بهار بپوشمش.
5 تشکر شده توسط : سالمی shima.a
الان خیلی زیاد دوستش دارم.💕 فقط چیزی که ندیدم اینجا برای این عطر بگن اینه که جوون هم هست. این عطر برای من بوی مادر نمیده 🤔 بوی یه خانومی رو میده که مطمئنه، خوشپوش و خوشبوئه و دوست داشتنی. شاید چون بوی آرامبخشی داره به مادر تشبیهش میکنیم اما واقعا دختری که 22 اینا باشه و این عطر رو بزنه برای من خیلی جذاب به نظر میاد.
13 تشکر شده توسط : Golnoosh دزیره

اولین پافی که زدم، لوندر تا ته رفت توی مغزم اما یکم بعد بقیه خودشون رو نشون دادن. معتدله. بوی وانیل میده ولی وانیلش خوردنی نیست. انگار اون وانیل سبزاست که با لوندر نشستن پیش هم. این جا لوندر ملایمه اما اینطور نیست که بگیم رفته بعدا میاد. اما نمیدونم چرا برای دماغ من تلخه. تلخ و شیرینه و هنوز اونقدر نمیتونم تشخیص بدم چرا.
دوستش دارم انگار🤭🤭 شاید اگه خواستم از امضام فاصله بگیرم، بجاش ازین استفاده کنم.
دارم فکر میکنم بیشتر به چه آب و هوایی میاد. مثلا زیر آفتاب یا توی هوای گرفته؟🌧 پخش بوش رو نمیدونم هنوز. سردرد هم نگرفتم.

پ.ن: من بجای اسطوخودوس میگم لوندر چون اسطوخودوس یکم خشنه😬😬
17 تشکر شده توسط : Golnoosh دزیره
به به رایحه‌های خنک/معتدل و گلی
دلتنگ بهار شدم😂
فقط دوست دارم بدونم گرمای آرامش بخش از نظرت چه چیزی هست؟ همون گرمای گورماند؟
و آیا اینکه این عطر بوی آبنبات میده؟
2 تشکر شده توسط : سولماز سالمی
بعضی عطرا هستن که روی یه فرد خاصی میشینن؛ فردی که امضاش این عطر بوده و تو همیشه اونو بو میکردی. باهاش کلی خاطره داری و عطرش میشه جزئی از خودت.
میری دندون پزشکی، منتظری نوبتت شه و همون موقع غرق میشی در خیالات. اون فرد، خاطرات، خنده ها، گریه ها. به خودت میای و میبینی بوی مرد 40 ساله کنارت و خوشبو کننده دندون پزشکی هم یکیه. و تویی و کلی خاطره با همین بو که نمیدونی میخوای برای این گریه کنی که همه جا بوش هست، یا اینکه بوش همه جا هست ولی اون آدم دیگه نیست.
24 تشکر شده توسط : پویا پریا
دوستان اگه عطری گرم در این حال و هوای گلی میشناسن برای زمستون لطفا دریغ نکنن از من🙌🏻
ترجیحا سردرد نیاره
1 تشکر شده توسط : محمد☆mm
جالبه که چرا الان بعد اینکه این عطرم رو تموم کردم انقدر تشنه‌ی این بو شدم. حتی دارم برنامه میچینم که بگیرمش. فکر میکردم هیچ وقت نگیرمش اما نمیشه…
5 تشکر شده توسط : Maxxine کامبیز سخی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir