نظرات | .•❀ ســحــــــر ❀•.
ترتیب نمایش
اَ .. چقد عوض شده همه چی ..
12 تشکر شده توسط : محمود روحانی MahgolSa
انصافاً یه کم از این آشفته بازار دورتر بایستید و ببینید چه کوهی از کاه ساختید!
اصلاً من و امثال من به آقای ایکاروس اعتراض کردیم؛ یک دیالوگ دونفره بوده و بس! چگونگی شکل گیری این بینهایت-لوگ برای من اصلاً روشن نیست.
به هر صورت جناب ایکاروس اگر این تراژدی تا حدی بالا گرفته که میفرمایین : "اینجا یا جای منه یا اینا" ، من ترجیح میدم بیش از این وجهه و چهره ی خودم رو خراب نکنم ! بخاطر اعتراض به شما این همه انگشت اتهام به سوی بنده درازه!
چه بسیار بهتر برای من که از مونارشی عطرافشان دور شم و این همه تشنج رو نبینم.

ولی زشت بود بخدا ... عاقل و بالغ و متمدن ـیم مثلاً ! یه دور این داستان رو همگی برای خودتون دوره کنین ببینین از کجا به کجا رسید!
1 تشکر شده توسط : حسین .ب
زیبا جـان؛
این عطر نسخه ی شارپ تر و خشن تر بلک ایکس اس اولیه هست.. خبری از کاکائو و وانیل شیرین نیست و عطر یه جورایی از حالت باوقاری در میاد (این جمله بار منفی نداره.. منظورم اینه که حس و حال اسپرت داره). . رایحه ی شدیداً گُلی داره (ترکیب بهارنارنج گیاهی (نَه خوراکی) و گَس و یاس نامهربان!!!) که با وانیل ادویه ای تاریک و نه چندان شیرین ترکیب شده .. درکل عطر بد قلق ـی هست و هرکسی نمیتونه باهاش کنار بیاد. لطافت و ملاحت نسخه ی اول رو هم اصلاً نداره .. تند و سرکش ـه .
من سلیقه ی عطری شما رو متأسفانه خیلی نمیشناسم.. ولی اگر همون زیبایی باشین که آرمانی کُد عطر آرمانی ـش هست، بعید میدونم بتونین با این کار کنار بیاین.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
آویش جان
کوئیزاس پشن در نت اول یه کار تماماً میوه ای، و در نُت دوم و پایانی یه کار مرکباتی-چوبی شیرین ـه. نت ابتدایی کار با توت ترش-شیرین باز میشه و بسیار رنگی و پر انرژی ـه ... یه جوری شبیه یه شربت خنک ترش-شیرین غلیظ تو تابستون. این نُت خیلی دوام نمیاره و در عرض پنج دقیقه تبدیل به یه لایه ی شیرین مرکباتی-چوبی میشه . از اینجا به بعد، تشابه بسیار زیادی با کوکو مادمازل پیدا میکنه ولی در ورژن سبک تر و خنک تر. به نظرم محدودیت سنی نداره .. ولی ارجحیت با سنین بالای 25 هست (البته نظر شخصی ـه .. سلیقه بر هر چیزی ارجح ـه). ماندگاری بسیار قوی و پخش بوی متوسط رو به بالا داره. برای فصل های خنک مناسب تره . من شخصاً به عنوان عطر روزانه نمیتونم بپذیرمش.. مشخصه های یه عطر روزانه رو نداره. نه به لحاظ قیمت نه به لحاظ کلاس کار (هر دو بالاتر از یک عطر روزانه هستن)
ویوا لا جوسی نویر ... طبق نت ها، این عطر یه کار میوه ای کاراملی شیرین ـه .. ولی ترکیب نُت ها به قدری بالانس و متعادل ـه که تفکیک یک نت از دیگری تقریباً غیرممکنه . عطر ملایم و چهارفصل ـی ـه و حس تمیزی رو به آدم القا میکنه (البته منظورم این نیست که بوی صابون میده- بوی شامپوهای میوه ای با کیفیت رو میده شاید ) خلاصه من این حس رو ازش میگیرم که ممکنه بخاطر حافظه ی بویایی ـم باشه .. شاید برای شما این حس رو ایجاد نکنه . در کل عطر فانتزی و شیرین و ملایم و بی آزاریه .. ترکیب میوه و کارامل هم یه رگه های خوشمزه و جذابی به عطر داده که آدم دوست داره همش دنبالش بگرده.. و بنظر من برای سنین زیر 30 سال مناسبه . ولی پخش و ماندگاری چندان قوی-ای نداره و هر چند ساعت یکبار باید تجدید بشه .
نمیتونم به جات تصمیم بگیرم و بگم کدوم رو بخر ... ولی فقط میتونم بگم که تا جوونیم باید از عطرهای جوانانه استفاده کنیم. وقت برای استفاده از کوییزاس پشن هـا و کوکومادمازل ها بسیاره !!!
4 تشکر شده توسط : معصومه غلامی Maxxine
به parissa hazhir
پریسا جان ؛
بُن بُن از همه لحاظ از پرادا کندی قوی تره.
1 تشکر شده توسط : سارینا
زیبا جان
کارهای برند موگلر به لحاظ پخش و ماندگاری واقعاً قوی هستن . اکوا شیک هم بین کارهای خنک، یه کار قوی به حساب میاد
پخش متوسط رو به بالا داره و ماندگاری خوب.

البته از اینکه ریفرموله شده یا نه خبر ندارم...
.باران و گرامی
استیل، ترکیبی که بخواد باعث ایجاد سردرد بشه نداره .. ولی شیرینیش از له سکرت و دونا شاید 5 درصد بالاتر باشه. اگر با شیرینی عطر مشکل ندارید، بقیه ی روایح باعث ایجاد سردرد نخواهند شد. (البته شیرین ـش از حد معمول بالاتر نیست اصلاً)
فضای کلی کار جوریه که آدم رو یاد چای تازه دَم شیرین میندازه .. یه جورایی شبیه میز صبحانه تو فضای آزاد خنک و سرسبز!
عطر ملایم و بی آزاری ـه.
مهارئوف نیا ی عزیز
بوی غالب این عطر بیشتر تمشک ـه .. توت فرنگی نیست
کارایی که بوی غالب توت فرنگی دارن رو چند کامنت قبل تر معرفی کرده بودم:
Victoria's secret Gorgeous (توت فرنگی و یاس)
Jimmy Choo Flash (توت فرنگی و گل مریم)
Escada Moon Sparkle
Valentina Pink Valentino (توت فرنگی، رُز)
Divina Laperla (توت فرنگی، رُز، وانیل. )

خرید خوبی داشته باشی.
1 تشکر شده توسط : Taniya
به Parissa hazhir
پریسا جان؛
تحلیل این عطر رو تو کامنت های پایین تر نوشتن ...
سن این عطر نسبتاً بالاست و از جمله عطرهای سنگین و خاص به حساب میاد.. مثل باقی کارهای زنونه ی تام فورد، حس و حال شرقی و کلاسیک داره. و بسیاری، مِن جمله خودم، بر این عقیده ان که این عطر قابلیت یونی بودن رو داره .. یعنی هم برای خانم ها مناسبه هم برای آقایون.
ولوت ارکید، شیرین تر و سبک تر و مدرن تر و جوانانه تره ... سن عطر چندان بالا نیست و برای خانم های جوان مناسبه . محدودیت سنی نداره اصلاً.
من شخصاً اگر در این شرایط قرار می گرفتم، ولوت ارکید رو انتخاب میکردم .. چون نواغ پوغ فم (نویر پور فم) تِم مردانه کلاسیک داره تا حدی.
به ملودی
Lanvin Eclat de Fleurs یه کار گلی-میوه ای خنک ـه ..اگر نسخه ی آرپیجی رو تست کردین و به دنبال مقایسه ی این دو کار با هم هستین باید گفت که اکلت د فلورز شباهتی با اون نسخه نداره. روایح غالب این عطر یاس و رز مدرن و غیر کلاسیک هستن که با خنکای تابستانی گلابی، تعدیل و تلطیف شدن. این رو هم باید یادآور شم که حضور رز اصلاً باعث نمیشه عطر، رایحه ی گلاب به خودش بگیره..
اول که اسپری می کنیم بیشتر رایحه ی میوه ای داره و گلابی به وضوح قابل استشمام ـه .. ولی بعد مدت کوتاهی گلابی به پس زمینه میره و عطر، رایحه ی گلی نسبتاً مرطوب و خنک و شیرین به خودش میگیره و در آخر هم مُشک خنک و نسبتاً خیس رو حس می کنیم که حس تمیزی به عطر القا می کنه. تغییر نت به وضوح در این عطر قابل مشاهده ـست و رایحه ی خطی نداره .
برای تمام سنین مناسبه .. ولی ارجحیت با سنین جوان هست.
برای فصل بهار و تابستان مناسبه
ماندگاری متوسط (سه ساعت حدوداً) و پخش متوسط رو به ضعیف داره.
7 تشکر شده توسط : شکیبا امیری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir