نظرات | حنانه
ترتیب نمایش
مگه هدیه باعث به هم خوردن دوستی میشه ؟ حالا بوش هر چی باشه .
4 تشکر شده توسط : آیدا مهدی رشیدی
عطری شیرین و تند در مرحله اول ، با بوی غالب نارگیل ، پخش بوش زیاد نیست ، قطعا نمیتونه رسمی باشه و صرفا برای روزمره ست چون بعد از ۱۰ دقیقه بوی کاملا ملایمی پیدا میکنه . سلیقه من که نبود 😐
6 تشکر شده توسط : ROSA رضا یگانه
اون عطر متفاوته ، ولی تو همین طیفه
1 تشکر شده توسط : بابک
به نظر من عطر گرم و شیک و بیشتر زنانه ست چون خیلی شیرینه از اول . با باکارات رژ به نظر من خیلی فرق داره و عطر باکارتو بیشتر خنک و تلخ تر دریافت کردم برخلاف این عطر که بعضی ها گفتن شبیه هم هستن . عطر به شدت سنگینیه و فقط برای مجالس رسمیه .
اولش به شدت گرم و شیرین بود و بسیار ادویه ای . انگار تو یه روز برفی زمستون کنار خیابون پیراشکی دارچینی داغ بخورید . بعد نیم ساعت گرمی زیاد ملایم تر شد و بعدش جوشش عطر های پرتقال و روایح چوبی شروع شد ، انگار تو یه جنگل قدم بذارید . حس سرمستی خاصی داره که برای هر کس میتونه متفاوت باشه .
اما ماندگاری زیادش عطرو ارزشمند تر و باوقارتر میکنه . در نهایت اگه بالای 25 سال هستین و قصد درخشیدن در مهمانی های بزرگ رو دارین به این عطر توجه کنید .
15 تشکر شده توسط : هاشم پور Shahrokh
بیشتر حس تمیزی و سرزندگی بعد از حمام به آدم دست میده ، من بوی چوب و فلفلو خیلی ملیح حس کردم و واقعا ازش خوشم اومد .
5 تشکر شده توسط : marjanmohamadi پدرام محمدی
Amethyst
لینک به نظر 16 بهمن 1401 تشکر پاسخ به گلی
اسم و طرح شیشه مهم نیست ، مهم رایحه عطره که میشه گفت یکی از بهترین هاست
2 تشکر شده توسط : شکیبا بابک
این عطرو سال ها قبل برادرم به من هدیه داد . چیز زیادی راجع به عطر ها نمیدونم اما مطمئنم هر کسی میتونه با این عطر ارتباط برقرار کنه . حس قدم زدن میون یه باغ گل تو اوایل فروردین داره . هم خنک و نشاط آوره , هم گلی و جذب کننده . یه تجربه بینظیره .
10 تشکر شده توسط : Golnoosh سعیده دهرویه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir