نظرات | حمید
ترتیب نمایش
Midnight Poison EDP
لینک به نظر 6 فروردین 1402 تشکر پاسخ به حسام لطف الهی
دیگه باید به خیلی چیزا در این کشور عادت کنیم :)
5 تشکر شده توسط : مشتی derrick
Fahrenheit Cologne
لینک به نظر 16 آذر 1401 تشکر پاسخ به علی افتخاریان
سلام و ممنونم.
بچ کدی که انتهای جعبه و شیشه حک شده 5x03 هست
سلام و وقت بخیر.
این کار رو در شگفتانه خریدم خوشبختانه وگرنه کمی ناراحت میشدم.بوش نمیدونم چرا اینقدر شبیه مرسدس بنز اینتنسه! زیادی شبیه اونه.
6 تشکر شده توسط : میر Sepehr s
سلام دوست من.فکر میکنم توقعتون رو باید تعدیل کنین. عطری که یک روز کامل پخش داشته باشه عطر خوب و قوی محسوب میشه و عطری که بیش از یک روز پخش داشته باشه در گروه سلاح های کشتار جمعی و اصولا اذیت کن طبقه بندی می شوند.بنابراین من هم اصلش رو دارم یک روز کامل همراه من و اطرافیانم هست.
19 تشکر شده توسط : کوروش سعید کرمانی
از دوستان کسی تجربه تست این کار رو داشته؟
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
Midnight Poison EDP
لینک به نظر 3 آذر 1401 تشکر پاسخ به Farbod ajori
ممنون. باز هم چهارصد دلار زیاده براش. با دلار ۳۵ تومنی الان( آبان ۱۴۰۱) میشه هم قیمت کارهای کلایو کریستین.
پانوشت: قیمت دلاری که در اینجا ذکر کردم چند سال دیگه باعث خنده بازدیدکننده ها میشه 😀
15 تشکر شده توسط : مشتی سعیده دهرویه
F.etish Pour Homme
لینک به نظر 3 آذر 1401 تشکر پاسخ به Shahin Asadi
جناب اسدی با سلام. سایت های خارجی رو حیحوندم خرید از امازون هم خیلی بی خطر نیست. چون برندها معمولا توزیع کننده هاشون یا فروشنده هاشون خودشون نیستند . مثل سایت های خرده فروشی آنلاین ایرانی که فروشنده های مختلفی داره، همین قضیه هم در امازون هست که باید تز فروشنده معتبر خرید کرد و مراقب بود. جسارتا به دوستمون پیشنهاد میکنم اگه میخوان خرید کنند از سایت های خارجی، از خود سایت های برندها، مثلا خود سایت کرید ، بخرند. همون سایت مال*نا که فرمودین تلفنی میتونند هماهنگ کنند باهاشون
11 تشکر شده توسط : رضا عطردوست فاطمه فیضی
قیمتش رو درست دارم میبینم؟چرا ی نفر باید به جای مثلا دو تا کلایو کریستین یا پیور ام دیستنس یا روژا دلم یا حتی بهترین های کرید و زرژوف بیاد ی همچین هزینه ای کنه برای دیور؟
12 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه آلالیتا
سلام. اتفاقا برعکس من خیلی از این کار بازخورد گرفتم. بازخوردهای مثبت هم از خانم ها هم از اقایون و بوش رو واقعا دوست دارم. بوی پودری قشنگی داره.
پانوشت : امروز اولین روزیه که بعد از سال ها عطرافشان عزیز اون قسمت فروش ویژه که تایمر ۲۴ ساعته رو داشت برداشته. یکی از دلخوشیام این بود که هر شب ۰۰:۰۱ بامداد سایت رو چک کنم و اگه مورد مناسبی بود بخرم. امیدوارم مدیریت محترم در این کار بفرمایند نظری بهتر از این :)
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
مشکل فنی هست رفع می شود
7 تشکر شده توسط : Masood kermani Neurostyle
به روزهای سرد و مورد علاقه ام رسیدیم. روزهایی که به عنوان لباس گرم با خیال راحت ترونی یا زرجوف ۱۸۸۸ یا سمینالیس یا امبر نواغ اتلیه کولونم رو میزنم و وجودم رو باهاشون گرم نگه می دارم.
در رابطه با این کار عرض کنم که اصلا فکر نمیکردم اینقدر پخش بو داشته باشه! باید این رو بپذیریم که فقط کسایی که به عطر علاقه دارند بازخورد میدهند به شما.
دو روزه این رو استفاده مینکنم و میرم سر کار اون هم در حد ۳-۴ اسپری روی لباس. هیچ وقت روی پوستم عطر نمیزنم.
ی حراست داریم عشق عطر. امروز سر ظهر گفت راستی فلانی عطرت چیه اسمش؟ گفتم مگه می آد بوش؟ گفت اره دیروز عصر که داشتی میرفتی و اینجا وایسادی با همکارا ی ده دقیقه ای گپ و گفت کردی، بعد از رفتنت هم بوت مونده بود باز! حالا منی که صبح ساعت شش این کار رو پوشیده بودم! اضافه هم کرد که همین الان هم که باد داره می آد در فضای داخلی شرکت بوش می آد! و من محو شدم در افق :))
پانوشت : من کی وقت کردم از ۹۳ عضو عطرافشان باشم؟؟؟ بهمن که بیاد میشه هشت سال. عمر چرا اینقدر سریع میره؟؟؟ پایه خدمت ۹۳ کسی هست پیام بده دلمون شاد شه :)))))
20 تشکر شده توسط : ماتیو دلارو 🄼🄾🄽🄰

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir