نظرات | ساسان
ترتیب نمایش
Sauvage Elixir
لینک به نظر 28 فروردین 1402 تشکر پاسخ به عباس روح‌الامین
دوست عزیز نظر شما محترم ولی من این کار رو تو نمایشگاه عطر International Perfume Show (IPS) در دبی تست کردم و دستریزش رو هم تهیه کردم. پس به اصل بودنش اطمینان دارم.
در خصوص رایحه سرکه هم نظر بنده برای ساوج دیور بود. که عرض کردم این کار (ساوج دیور) هم ویژگی منحصربفردی برای من نداشت.
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی عباس روح‌الامین
این کار رو به تازگی تهیه کردم و بنظرم با وجود بهار نارنج، زنبق و اسطوخودوس بیشتر یه عطر گلی محسوب میشه تا چوبی ادویه ای. من تو اوپنینک این عطر یکم بوی گلاب رو حس میکنم و معتقدم این کار کاملا شرقیه و یجورایی آدم رو یاد حرم میندازه. حسی رو که برای تق هرمس هم داشتم. کلی بخوام بگم دانهیل آیکن من رو یاد یه حاجی بازاری با یه کلاه پشمی میندازه که تو بازار یه حجره فرش فروشی داره و دائم تو مسجده و آخر هفته ها هم به اتفاق حاج خانم تو حرم شاه عبدالعظیم.
سرفراز باشید.
8 تشکر شده توسط : امیر علوانی سولماز
دقیقا همینطور که میگید الکسیر یه عطر شیرین و شکلاتی هست و بنظر من هم اصلا مردانه نیست و بطور کلی برعکس تبلیغات گسترده ای که میشه به هیچ عنوان مشخصه منحصربفردی نداره. این مورد برای ساوج دیور هم مطرح هست واقعا تو اوپنینگ این عطر بوی سرکه به مشام میخوره که واقعا دلم رو زد.
4 تشکر شده توسط : افرا امیر علوانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir