نظرات | مهدی
ترتیب نمایش
سلام خدمت مدیر و دوستان پخش بو و ماندگاری این عطر در چه حد است اقا سید(ساحا ) و کیان و میثم وظیفه و Iris لطفا کمک کنید بقیه دوستان همچنین با سپاس فراوان.
سلام سید جان می شه یکم در مورد این عطر توضیح بدی من عطر تلخ دوست دارم و این گه ماندگاری و پخش بو در چه حد است و ازاین برند کدام عطر مردانه موفق و خوب هست هم از نظر پخش و ماندگاری و رایحه کلا همه چی بسیار ممنون.
مرسی احسان جان از پاسخ جناب عالی بقیه ی دوستان هم نظر بدن ممنون.
سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان ایا عطری هست که تا ۴_۵ساعت پخش بو عالی و ماندگاری بالایی داشته باشه ممنون که جواب می دید.
سلام خدمت دوستان عزیز من تست کردم بوش خیلی خوب هست خیلی لطیف و زیبا پخش و ماندگاری هم در حد متوسط هست اما رایحه عالی.
1 تشکر شده توسط : Shasan
سلام خدمت دوستان عزیز دوستان من سمپل این عطر رو پیدا کردم و گرفتم 5 میلی رو 35 هزار تومان دادم از بوش خوشم می یاد ولی نمی دونم واقعا بوش این طوری هست یا نه و سمپل رو نمی شه اسپری کرد باید ریخت رو دست و دوستانی که استفاده کردن یه توضیح بدن در مورد این عطر به خصوص امیر حسین ( ساحا) جان مرسی .
سلام ممنون که جواب داد ی داداش فقط کیووی کدوم هست همینه .لطف کردی.
سلام به همه دوستان عزیز در بین این برند کدوم عطر برای تابستون بهتره هم پخش و ماندگاری بیشتری داره لطفا راهنمایی کنید تا بخرم ممنون از لطف همه دوستان.
سلام بالاترین پخش و ماندگاری در این برند کدوم هست ممنون از دوستان
سلام به همه دوستان عزیز عطر خوبی هست پخش خوبی داره و ماندگاری عالی ولی نمی دونم چرا برای من سردرد می یاره ..؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir