نظرات | یاس
ترتیب نمایش
در اول اسپری عطر شما با بوی آناناس و نارگیل شدیدی روبرو می‌شوید که بسیار واقع گرا هست و از ترکیب این دو نت شما بوی آدامس حس می‌کنید بعد در عرض مدتی کوتاه رام و نارگیل پیدا میشن ولی تغییر آنچنانی در بعد از این حس کنید و پایدار میمونه.معمولا عطر ها روی پوست من دووم آنچنانی ندارند اما این عطر موندگاری خوبی داشت شاید زیادی برای بعضی ها شیرین باشه تست کنید حتما.
10 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سعید رضایی شوشتری
خوشحال میشم اگر کسی این عطر رو امتحان کرده نظرشو در اختیار ما قرار بده ممنون.
1 تشکر شده توسط : بابک
کاملا بوی شربت سرفه در ابتدا حس می‌کنید در ادامه کمی بهتر میشه ولی همونه و واقعا تستش دوست نداشتم نمیگم بد بوده سلیقه ای ولی خیلی ساده است و این سادگی تو سلیقه من نیست حتما حتما قبلش تست کنید بعد بخرید
3 تشکر شده توسط : بابک آلالیتا
درباره این عطر دوستان بسیار نوشتند و درست هم گفتند حرف هارو تکرار نمیکنم فقط نظر کلی میگم،من از این برند یکی همین گلد لدر یکی فیلتر سیلان تست کردم کار ها کاملا مشخصه که از یک برند هستند یک امضای کار دارند با اینکه شبیه نیستند.عطر پاییز و زمستانه، در ابتدا بوش برای شما خیلی جذاب میاد چون متفاوته اما خیلی از دوستان هم دیدم گفته بودند در صورت استفاده مکرر شما رو دلزده خواهد کرد.به نظر من کار در حدی بیشتر به طرف وزنه مردونه می‌کشه ولی در ادامه و نت های پایانی زنانه تر میشه .پخش بوی خوب ولی ماندگاری بهتر یک عطری که از تستش پشیمون نمیشی.
4 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami بابک
من سمپل این عطر رو برآیند بای کردم و باید بگم در پاف اول شاید تو پرتون بخوره ولی مطمئنا بعدش رایحه دلپذیری پیدا می‌کنه.عطر گرم و شیرینی ولی نه اونقدر که اذیت بشید ماندگاری خوبی هم داره.به درد مهمونی میخوره و رسمیه.
11 تشکر شده توسط : Saba.taheri ROSA
یکی از شیک تربن بوها که زیاد هم نیست انتخاب خوبی برای هدیه به نظرم از ۲۵ تا ۴۰ سال میتونن استفاده کنن.ماندگاری خوبی داره جوری که تا هفته هم روی لباستون به راحتی قابل تشخیصه.دوستانی که گفتن ابنات دقیقا همینطوره ولی اصلا شیرینیش زیاد نیست یک انتخاب خوب برای پاییز و بهار یا حتی زمستان به نظر من به درد تابستون نمیخوره.
11 تشکر شده توسط : Perfumex سالار كلوچه
عطر خیلی خوشبوییه اولین عطر ۱۰۰ میلی من.موجب سردرد نمیشه ولی متاسفانه پخش بوش اصلا خوب نیست و حیف.
4 تشکر شده توسط : مریم مهدی مددی
بوی خیلی خوبی داره شاید اولش خیلی بوی مرکباتی داره اما بعد ضعیف تر میشه و خیلی دلچسپ عطر سیفیه و برای هدیه هم خوبه.بنظرم بیشتر معادله.
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی کامبیز سخی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir