نظرات | Parastoo
ترتیب نمایش
یه عطر خیلی یواش با بویی که میتونه با بوی خود بدن ترکیب شه و نسبت به شیمی بدن، واکنش نهایی رخ بده
شروعش برای من، بوی عروسک پلاستیکیهایی که یه اسانسی روشون بودو میده، حتی بوی پلاستیکشونم تو این عطر میاد :)
حالا در ادامش، بوی پکیج اون عروسک دخترونه هایی که شبیه باربی بودن و کلی لوازم آرایش کوچولوی مخصوص عروسکا کنارشون بود هم بش اضافه کنین:)
به علاوه یه کوچولو بوی آدامس صورتی ولی خیلی کم و محو
کلا بوی دخترای لوس عروسک دوستو میده ولی اون لوسای مغرور سرسنگینی که شوآفر نیستن
من عاشقش شدم چون به تجربه فهمیدم که روی پوست من خیلی بهتر از لباس جواب میده و یه لایه عروسکی یکم شیرین بهم اضافه میکنه.
در نهایت هم بعد از چند ساعت، یه شیرینی ناز روی پوست بجا میذاره و یه بوی عروسکی صورتی روی لباس.
انتظار پخش بو ازش نمیشه داشت چون با توجه به اسپری متوسطش، بعد از ۱۰ پاف تازه حس میشه بوش
همین ویژگی میتونه به طبیعی برداشت شدن رایحه ش توسط دیگران کمک کنه، انگار که این بو داخل جلد خود شماس و چیز اضافه کردنیی نبوده.
کلا من از اون دسته ایم که معتقدم بوی عطر نباید از فاصله چند متری دیگرانو لمس کنه و توی فاصله های نزدیک باید بصورت ملیح به مشام بخوره، پس این عطر، عطر منه
14 تشکر شده توسط : صوفیا رمضانی سعیده دهرویه
بوی کنجکاوی و هوش و سردی یادآور فرهنگ اروپا رو میده واسم.
معنیش برای من: تام بوی پوش های تینیجر که از عطر، انتظار اغوای جنسی و زیبایی یا مهر ندارن؛ انتظار سرزندگی و طراوت دارن.
اگه توی ۱۲ تا ۱۶ سالگیم بودم، قطعا از انتخابام میبود برای ۴ سال
میزدم و میرفتم سر کلاس درس و به وسط کتابامم میزدم که ترغیبم کنه واسه خوندن و حس تمیزی رو القا کنه به کل روزم
9 تشکر شده توسط : جواد وزیری rick
شروع کار، بوی ملایمی شبیه کلوچه های زنجبیلی داره اما این بوی گول زننده خیلی زود دچار یه گرمایی میشه که دیگه عطر از دسته معتدل بودن تقریبا بیرون میاد. از اول تا آخرش یه رگه هایی از بوی خوراکی کارامل طور ازش حس میشه که احتمالا بوی وانیلشه که خیلی زود خودشو نشون میده.
بوی آزاردهنده ای نداره و وقتی به مشام میرسه مطبوعه اما ازنظرم اونقدر جالب نیست که توی ذهن بمونه و اونقد کاراکتر بولدی نداره تو هیچ نوتیش؛ اگر این گرما رو نداشت میشد جور دیگه ای راجبش فکر کرد.
12 تشکر شده توسط : علیرضا قربانی سحر
گلاب و دیگر هیچ
بخاطر اینکه ادوتویلتم هست، پخش وحشتناکی داره و یهو میبینی به شدت داری بوی گلاب میدی و اصلا شبیه رز طبیعی و گلبرگ خیس خورده نبود به مشام من.
تنها عطری که بوی رز قالب داره و به شدت دوسش دارم، bvlgari rose essential هست.
12 تشکر شده توسط : Perfumex derrick
در یک کلمه: فوق العاده
با همون اولین پاف، بوی میوه ای شبیه توت یا شاه توتش بالانس شده با بوی فلورال حس میشه و رفته رفته این بوی گلی قوی تر میشه.
یه بوی رز قشنگ از اول تا آخر همراهی کنندست و شاید یذره از وسطا به بعد یاداور ضعیفی از گلاب باشه اما انقدر ترکیباتش هنرمندانه و بالانسه که با اینکه من بوی گلاب توی عطر رو نمیپسندم، از این کار خیلی لذت میبرم:)
به نظرم خیلی رایحه عمیقی داره، بویی که با یه تنفس کوتاه نمیشه تا عمقش رو رفت و باید عمیق نفس کشید و لذت برد تا روایح گلهای مختلفش به مشام برسه، (علیرغم اینکه خیلی عطر شلوغی هم حساب نمیشه).
برای مهمونیای شب و رسمی و شلوغ، انتخاب خیلی خوبیه. رایحه ش واسم تداعی کننده یه خانم مو فرفری و شیک پوش با لباس بلند و آرایش کرده س که همیشه لبخند میزنه و با وجه شاد این عطر همخونی داره.
ماندگاریش هم بالاست و حتی تا دو یا سه روز بطور واضح و نه طوریکه صرفا ردی ازش بمونه، روی لباس احساس میشه.
14 تشکر شده توسط : مریم میربیک سعید رضایی شوشتری
توی ثانیه های اول، بویی شبیه بوی سبزی یا کمی گندیدگی حس میشه بنظرم اما بعد از نیم تا یک دقیقه، بوی گیاه خیس خورده و یه طراوت قشنگی جاشو میگیره اما حیف که این نت هم خیلی موندگار نیست و قبل ازینکه فرصت لذت بردن کافی از این نتش رو داشته باشم، شیرینی کار بیرون میاد و اون بخش مشکی وانیلیش، طراوتشو کمرنگ میکنه.
کلا بویی نداره که اذیتم کنه اما خیلی جذاب هم نیست که توی ذهن تثبیت بشه.
در نهایت اینکه بنظرم مناسب سن حداقل ۳۵ به بالاست چون خیلی عطر شاد و سن پایینی به مشامم نمیاد.
موندگاری قابل قبولی هم ازش حس نکردم.
17 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Sharare
بنظر من عطری خوشبو، تا حدی شلوغ حساب میشه که باعث میشه برای استفاده روزانه خسته کننده شه، و تاحدی سنگین و کلاسیک که باعث میشه برای دخترای جوون انتخاب خیلی مناسبی نباشه و برای بزرگترها و خانم های جا افتاده ۴۰ سال به بالا خیلی جفت و جور تر باشه. من بیشتر حس گرما ازش میگیرم تا معتدل بودن و بنظرم برای مجلس نه چندان رسمی شبونه انتخاب خیلی قشنگیه.
17 تشکر شده توسط : ROSA Cat
رایحه های فلورال، میوه ای و مرکباتی و درکل گورماند برای من خوشایند ترین هستند چون معمولا تندی و گرمای زیادی ندارن و به من حس نرم و تازه و ملایم بودن میدن و رایحه های گیاهی و آبی و فوژه و شرقی به خصوص وانیل معمولا اگر در نت پایه عطرها باشند یا حضور پررنگ داشته باشن با سلیقه من جور نیستن و حتی واسم باعث ایجاد سردرد میشن.
1 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰
برای منی که به ندرت با رایحه های گرم ارتباط خوبی برقرار میکنم، با وجود بازخوردای خوبش اصلا خوشایند نیست بوش و واقعا بعد از یه مدت سردرد آور میشه واسم. هرچند عطرهایی گرمی هست که بخاطر فوق العاده بودنشون برام خیلی خوشایندن مثل lancome tressor زرد رنگ که البته برای سن های یکم بالاتر مناسبه و هر وقت بزرگترا استفاده میکنن فقط لذت میبرم :)
اما گود گرل از همون اول به شدت دلمو میزنه و هیچ ارتباط خوبی نتونستم باهاش برقرار کنم
14 تشکر شده توسط : Maxxine 🄼🄾🄽🄰
واقعا فوق العاده ست. هفت ساله که عطر امضای منه و از مهم ترین دلیلاش بنظرم معتدل بودنشه که توی همه فصلها برام قابل استفاده ست و صدالبته رایحه گلیش که به هیچ عنوان به سمت گلاب نمیره و فقط ملیح بودن فوق العاده ای بهش داده. عطری که به نظرم کیفیتش رو توی تموم این سالها حفظ کرده و پخش بوی خوبی داره دقیقا مثل توصیفاتش که انگار یهو وارد یه گلفروشی میشی و اون بوی جذاب گیرا و تاحدی خنک گلای مختلف تو دماغت پخش میشه و بازخورد مثبتش زیاد بوده. موندگارش هم به نسبت معتدل بودنش قابل قبوله. از دید مقایسه ای، من توی بچگی طرفدار نانسی صورتی بودم اما بنظرم اصلا قابل مقایسه نیستن و عمق بویی که لانکوم میرکل داره به هیچ وجه قابل قیاس با رد خطی نانسی نیست. نسخه لانکوم میرکل بلاسم رو هم چندین بار تست کردم و شیرینی اضافه شده ش نسبت به این کار به شدت تو ذوق زننده بود واسم با اینکه اولش شبیه بنظر میرسن اما به مرور و با نمایان شدن نت میانی این شیرینی بیشتر و بیشتر به چشم میخوره. برای محیط های عمومی و بسته هم توصیه میشه چون اصلا آزاردهنده نیست.
27 تشکر شده توسط : كيميا شريفي مریم میربیک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir