نظرات | محمد ضابطی
ترتیب نمایش
درود و ایام ب کام
امروز هشتم آبان ماه با شروع اولین باد پاییزی قابل ملمموسی که بشه اسشو گذاشت پاییز و هوایی خاص ک حس خوبی رقم زده بود تصمیم گرفتم این کار رو مجددا تست کنم .
پس از پوشیدن این کار میتونم میگم عجب انتخابی کردم و از تیری واسر بسیار سپاسگذارم و کلیه نقدهایی ک درمورد پخش بوی ضعیف و ناامید کننده عنوان کرده بودم پس میگیرم. واقعا باید هر عطری در زمان مناسب خودش استفاده بشه. بسیار با وقار و شیک و پخش بوی بسیار خوب :میشه گفت عالی و ماندگاری هم ک خوب بوده در زمان استفاده قبلی هم که بیان کرده بودم. از نظر من نمره بسیار بالایی چ رایحه چ پخش بو و چ ماندگاری خواهد گرفت فقط میبایست در فصل مناسب استفاده شود. باز خورد بسیار عالی و رایحه ای کاملا سیف بر خلاف چیزی که در فصل تابستان استفاده کرده بودم.
همیشه مانا باشید.
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی امیر رنجبر
Patchouli Ardent
لینک به نظر 9 مهر 1402 تشکر پاسخ به فاطمه فیضی
درود
Vertus sole patchouli
کار بسیار قوی ،لذت بخش ، فاخر ، با تستش احتمال بلاندش بسیار بالاست

اینم کار بسیار خوبی میتونه باشه با مخاطب خاص خودش .پرفورمنس بسیار بالا که شیرینی خاصی داره و نمیتونه سیف باشه ولی خب باتل جدید رو تست نکردم ولی قدیمیش رو ک استفاده می‌کنم بسیار هارش و شگفت انگیزه
Laurent Mazzone Patchouli boheme
3 تشکر شده توسط : حمید آرش
Red Tobacco Intense
لینک به نظر 18 شهریور 1402 تشکر پاسخ به Hadi.ara
عرض ادب و شاد باش
اگر مرور مجدد بفرمایید نگاشته شده که بعضی افراد این بوی آلبالویی مانند( نیم ساعت اولیه ) رو به دارو تشبیه میکنند و گرنه ک در قدرتمند بودن و شیک بودن رایحه ن تنها بحثی وارد نیست بلکه وجه مشترک بسیاری از رضایت و لذت وجود دارد که در واقع از نظر بنده هم همینطور است.
حال باید دید نسخه جدید چ برای ذهن مخاطب خاص خود در نظر گرفته. و امید است اولین فاتح ، ریوو این کار ارزشمند رو با علاقمندان به اشتراک بگذارد.
ایام همیشه ب کامتان
3 تشکر شده توسط : marjanmohamadi فاطمه فیضی
درود و آرزوی شاد باش برای عزیزان
هارمونی خوبی بین مشک و رز برقراره و زعفران در کل کار محسوسه ، شیک و همه پسنده و شاید ذهن مخاطب رو ب فضای حرم گونه سوق بده ولی ب نظر من اصلا اینگونه نیست و بسیار فضای لطیف و ملویی رو رقم میزنه . نکته منفی : پخش بویی ک انتظار میرفت رو نداره و میشه گفت نسبت ب این لاین های گرلن مایوس کننده و حتی مایه شرمساری میتونه باشه ولی در ماندگاری عملکرد بهتری رو ارائه میکنه و بعد از گذشت ۴ ساعت کماکان رایحه با روح آدمی بازی میکنه( البته در مرداد تست کردم و باید در فصل مناسب دوباره تست کنم ) . میتونم بگم بچولی گرلن شیرین شده و تلخی رو ازش گرفتن و از تیزی لذت بخشش بطور فاحش کم شده و با رنگ قرمز لانچ شده . ارزش خرید : با این قیمت گزینه های بهتری موجوده و قطعا حس راضی بودن رو نخواهید داشت .
همیشه مانا باشید
4 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی
جناب وحید رضایی بزرگوار درود
راستش اون بوی دارویی رو که مد نظر شماست رو همگان استشمام نمیکنن و بستگی ب حس بویایی داره و برای بعضی افراد واقعا میتونه زننده و عذاب آور باشه ولی برای بعضی دیگر لذت بخش و عادی باشه . ولی در کل باید به این عطر نیم ساعتی رو فضا داد اونم در فصل و زمان مناسبش تا به درستی به دل بشینه و استفاده نادرستش بطور قطع برای همیشه میتونه شما رو از این عطر دور و متنفر بکنه.
همیشه شاد باشید.
6 تشکر شده توسط : هاشم پور آلالیتا
خب همانطور که پیشتر اعلام کرده بودم اینم لانچ شد و در سایت عطر افشان رونمایی گردید. باید منتظر ورود و خریدش باشیم.
باید دید با حضور چرم چقدر تفاوت با نسخه اصلی داره و باز هم پرقدرت و سرکش خواهد بود یا در کمال قدرت حالت سیف تری رو ارایه میکنه.
5 تشکر شده توسط : هاشم پور امیر علوانی
نسخه اینتنس رد توباکو هم از شرکت مانسرا رونمایی شده که هنوز به ایران وارد نشده . این هم خبری برای علاقمندان ب این رایحه بویژه این باتل
6 تشکر شده توسط : هاشم پور سعید
بله پرفورمنس بهتری داره و گرمتره ولی در نت میانی راهشو بطور کامل جدا میکنه .
4 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی
نظر شخصی
ساده میگم شاید عزیزی بخواد درگیر مباحث تخصصی نشه
بوی شیک و عامه پسند( از 20 نفری که پرسیده شده 19 نفر پسند شده )
رایحه ابتدایی زیبا پر شدت و حرارت ، هر چه به نتهای انتهایی نزدیک شویم بوی مردانه تری ب خاطر تلخی غالب خواهد شد ولی کماکان نت ابتدایی تا انتهای کار بطور سیف تری با ذهن و مشام درگیر خواهد بود
ماندگاری : قابل قبول
پخش بو : نسبت به ماندگاری قابل قبول تر
بازخورد : خانم ها : چ بوی خوبی ----- آقایان : چ بویی اووف خوراکه
با توجه به سیف بودن رایحه مصرف بیشتری خواهد شد .
در تیرماه هم بوی لذت بخشی داره و حتما این لذت در فصول سرد بیشتر خواهد بود
ارزش خرید نسبت به قیمت : اگر توان مالی با توجه به شرایط موجود باشد == بلی
بدرود و آرزوی شاد باش
14 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه zero
Acqua di Gio Profumo
لینک به نظر 27 بهمن 1401 تشکر پاسخ به عرفان آذرمی
با سلام در مورد برند مانسرا کماکان درب بصورت پیچی هست و بنده دو عدد رد توباکو در تاریخ 1401/10/09 تهیه کردم .
2 تشکر شده توسط : امیر محمدی بابک

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir