نظرات | امیر نظری
ترتیب نمایش
Nisean
لینک به نظر 7 دی 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام جناب سخی بزرگوار ارادت،خیلی مخلصیم ممنون که لطف کردی و منت سر بنده گذاشتی و وقت گرانبهای خودتو صرف حقیر کردی بسیار ممنونم،تک تک جملات شما پر از تجربه و دانش است و ای کاش میشد و میتونستم روزی یکساعت باشما همکلام باشم تا راه و رسم زندگی و ذره ای تجربه از شما کسب کنم،انشالله همیشه سالم و سلامت باشی و سایه ات بالاسر خانواده محترم و عطرهای عزیزت 😜 باشد آقا کامبیز بزرگ سینه سوخته،خیلی ارادت دارم جناب سخی بزرگوار
6 تشکر شده توسط : کامبیز سخی Maary
Nisean
لینک به نظر 6 دی 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام آقا کامبیز گل گلاب،چند وقتی هست نظرات شمارو دنبال میکنم و لذت میبرم و چقدر هم کسب تجربه کردم و به دردم خورده،چندباری اسانس گرفتم برای رقیق کردن ولی هربار ی مشکلی پیش اومد،اگر امکان داره منت سر بنده بذار این تجربه ی گرانبهای خودتو در اختیار عاشقان عطر بذار که خدا هزار برابرشو بهت برمیگردونه مخصوصا تو این روزگاری که...
همراه بادی اسپلش انجام دادم دوغی و دوفاز شد،اگر امکان داره برای ساخت شیشه ی صدمیل ی توضیحی بفرمایید ممنون میشم،خدا روح پدر بزرگوارتون و برادرتون رو هم شاد کنه.
8 تشکر شده توسط : Perfumex پيمان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir