پرسش ها | مبتدی

سلام من بخشی از وقتم رو در طول روز به خوندن کامنت ها و نظرات اعضای عطرافشان اختصاص میدم یه پیشنهاد داشتم امیدوارم مورد بحث و بررسی قرار بگیره و اون اینه که به نظرم بهتره تغییراتی در بخش انجمن و پرسش و پاسخ صورت بگیره که این بخش فعالتر بشه و کامنت های غیرمرتبط کمتری رو در بخش نظرات عطرها شاهد باشیم.

و اما تغییرات مدنظر بنده اینها هستن ؛

۱ - بخش ایجاد بشه که تمام پرسشها و مباحث آغاز شده به ترتیب زمانی در اون قرار بگیره بدون توجه به اینکه در کدام دسته هستن(ورود به دنیای نیش، مباحث مربوط به اعضا و...)

۲ - بخشی ایجاد بشه که ترتیب قرار گیری مباحث و پرسشها براساس آخرین پاسخ های درج شده باشه! مثلا هر بحث یا پرسشی که در اون کامنت جدیدی قرار داده میشه به صدر لیست بیاد حتا اگه زمان ایجادشدن اون بحث یا پرسش مربوط به سالها قبل بوده!

۳- هردو بخشی رو که عرض کردم بشه از صفحه اصلی عطرافشان پیگیر بود برای بخش ۱ که از قبل هست و میتونیم ۶ پرسش و بحث اخر رو در صفحه اصلی ببینیم بخش دو هم قرار بگیره مثلا ۶ سوال یا پرسشی که کامنت جدید دارن رو بشه در صفحع اصلی دید.

لطفا بقیه دوستان هم نظراتشون رو بگن که عطرافشان بهتر و بهتر بشه.

پاسخ مدیر : سلام عرض ادب ممنون از پیشنهادتون
بخش انجمن می بایستی جامع تر و رابط کاربری بهتری داشته باشد، این مورد را در نظر داریم و انشالله تغییرات را برای هر چه بهتر شدن، در زمان کاهش ترافیک کاری انجام می دهیم. سپاس

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir