نظرات | K N
ترتیب نمایش
رایحه گرم و نسبتا سنگینی دارد که احساس وقار و اطمینان و سکون و آرامش را منتقل می کند، به شخصه آن را برای بانوان خیلی جوان مناسب نمی بینم.
5 تشکر شده توسط : Mahdisss Hani
سبک، خنک، مانند وقتی که در یک روز خنک بهاری به تازگی حمام کرده اید، تا حدودی احساس پویایی منتقل می کند، مناسب قرارهای عصرانه است، به نظر بنده رسمی نیست.
5 تشکر شده توسط : مریم Mahdi chavoshi
ماندگاری و پخش بوی قابل قبولی دارد اما به طور کلی رایحه به خصوصی نیست، عطری نیست که امضای شما باشد، یک رایحه آشنا که وقتی فرصت فکر کردن به عطر مناسب شرایط را ندارید، از آن استفاده می کنید.
6 تشکر شده توسط : ملورین Mahdisss
برای اولین بار که این عطر را استفاده کردم به شدت تحت تاثیر رایحه فوق العاده جذاب آن قرار گرفتم و تا حدی تعجب کردم. به نظرم برای قرارهای عاشقانه یا کاری که نیاز به جلب توجه دارید، مناسب است، هر چند مناسب استفاده روزانه نیز هست.
8 تشکر شده توسط : zero Mahdisss
رایحه سبک و القا کننده جنب‌وجوش و شور جوانی است.
5 تشکر شده توسط : Mohamad سعید رضایی شوشتری
رایحه یادآور اصالت، احترام و وقار برای بنده است، پس از مدتی پخش بو ضعیف می شود اما ماندگاری نسبتا بالایی دارد، درب چوبی محصول حس خوبی القا می کند.
9 تشکر شده توسط : علیرضا ر سعید بجنوردی
رایحه به شخصه سلیقه من نیست اما پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد به طوری که هر کس متوجه عطر شما می شود.
6 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی Hani

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir