نظرات | میثم شفیعی
ترتیب نمایش
Secretions Magnifiques
لینک به نظر 1 اردیبهشت 1403 تشکر پاسخ به Amouagism
با سلام
حقیقتا” از این اصرار و پافشاری شما به نشر داده های غیر واقعی متحیرم. عطرافشان جای مناسبی برای اینکار نیست.
توصیه برادرانه من به شما این هست که عینک فیلسوفانه را برداشته و به نظریه دانینگ کروگر رو مطالعه عمیق بفرمایید.( تاثیر متقابل عدم اعتماد به نفس و با داشتن دانش و برعکس، اوج اعتماد به نفس در ناآگاهی).
حال پاسخ شما:
۱- فرمودید (اگر بدون تاثیر پذیری از دیگران نظر میدادید…)، اقای برادر، خود کمپانی و خود عطار میگویند که ما از آکورد خون و اسپرم استفاده کرده ایم، حال شما میگویید نه ، عطار اشتباه کرده از تافی استفاده کرده!! عجیبا” غریبا
۲- فرمودید (چرا برای این کار غیر پیچیده ، نظر ثبت کردی): خود شما که مطابق پروفایل تان، هیچ ریویویی به غیر از این کار وجود نداره، به من خورده میگیری؟ واقعا عجیبا غریبا.
حوصله پاسخ به مابقی موارد رو ندارم چون موضوع برای همهگان واضح هستش. امیدوارم همه مون عاقبت به خیر بشیم.
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Perfumex
سلام
هيچ چيز عجيب و غريبي نداره و نظرات اغراق شده!!!!!
دوست عزيز مطمين هستيد كه اين كار رو تست كرديد؟
آكورد خون و اسپرم عجيب و غريب نيست؟
اگر تست نكرده ، ريويو كرديد حداقل تشريف ببريد به خود توضيحات توليد كننده كه تاكيد به آكورد خون و اسپرم در اين كار داره.
8 تشکر شده توسط : Rohaam ادیب جلالی
Hacivat
لینک به نظر 23 فروردین 1403 تشکر پاسخ به دانیال رادمنش
با سلام
با احترام بنده با نظر شما کاملا” مخالفم، اتفاقا برند نیشانه بسیار در جهان ترند شده و از قضا با توجه به محدودیت توان مالی ما ایرانیها، در ایران نسبت به بقیه کشورها، کمتر ازش صحبت میشه.
نگاهی اجمالی به سایت های مرجعی مثل فرگرنتیکا که آحاد مردم در اون نظراتشون رو به اشتراک میزارن گواه عینی از این موضوع است.
نیشانه آنی و هاچیوات جز رنک های بالا بوده و تا همین پارسال، آنی و هاچیوات، هر دو در تاپ تن بهترین عطرهای نیش تاریخ بوده اند. بنابراین ترند تنها در ایران و ترکیه شدن، با حقیقت جهان امروز هم خوانی‌نداره. نکته دوم- فرمودید سود وارد کنندگان- این هم صحیح نیست چرا که سود بیشتر در جامعه با توان مالی کم،در فروش کالاهای ارزان تر است و اتفاقا وارده کننده در کشور ایران، باید از سود خود در کالاهای گران کم کرده تا بتونه به تیراژ فروش برسه. حضرتعالی مقایسه بفرمایید قیمت نیشانه رو در ایران با ترکیه، با فرودگاه دبی، با دبی مال و…
و در پایان من فکر میکنم که اینکه هر عطری از نت آناناس استفاده کنه و بگیم کپی اونتوس هست رو باید گذاشت کنار، هر عطری تم خودشو داره و فرق شامه اماتور و حرفه ای در اینه. که اگر این نبود تمام حرفه ای های عطرباز میباست تمام کارهای رزی دنیا رو کپی از گل محمدی عطر مشهد میدونستن، ولی اون رز کجا و این محمدی کجا.
ممنون از توجه دوستان
7 تشکر شده توسط : Rohaam سالمی
Ani X
لینک به نظر 23 فروردین 1403 تشکر پاسخ به Mehdi alyari
سلام
هم پخش و هم ماندگاری خوبی داره، اما ماندگاری از آنی معمولی مشخصا” کمتره. کیفیت رایحه بسیار بالاست. حتما تست بفرمایید.
5 تشکر شده توسط : سالمی مهربد
سلام دوستان
ميتونم بگم كه وانيلا س ك س، بدترين كار تام فورد هستش. خيلي خوشحالم كه بلايند باي نكردمش، حقيقتا" اسمش و زيبايي بطريش منو كاملا"وسوسه كرده بود ولي پس از چند روز تست اين كار تو خارج كشور، ميتونم بگم كه يك فاجعه به خصوص با توجه به قيمت نزديك ٤٠٠ دلاريش اون هم براي ٥٠ ميل هستش.
يك كار وانيلي و بادامي، ساده و به طور عجيبي سنتتيك تا اونجا كه حس پلاستيك به من داد. با پخش و ماندگاري با ارفاق متوسط. رايحه وانيل و بادام به كار رفته اصلا" اغواگر و دلنشين و خوشمزه نيست و بر عكس اسمش هم خيلي بعيد ميدونم كه كه هيچ خانمي به مردي كه بوي وانيل پلاستيكي و بادام تلخ بده، جذب بشه!!! واقعا چرا بايد وقتي اين همه عطرهاي وانيلي دوست داشتني مثل آني و يا عطرهاي خوشمزه با رايحه بادام مثل ايتاليكا هست، ٤٠٠ دلار بده و اينو بگيره؟؟ من نظر چند خانم رهگذر رو هم در موردش تو فروشگاه پرسيدم، همگي خوششون نيومد و وقتي فهميدن تام فورد هستش و اين قيمت و داره، شگفت زده شدن. به نظرم فقط اگه بشه بطري خاليشو آدم گير بياره، براي دكوري جلو آيينه قشنگ و خوش رنگه و فقط همين. ممنون از توجه دوستان.
17 تشکر شده توسط : سورنا مقدم الدورادو
با سلام خدمت دوستان عزيز
نيشانه آني ايكس، يكي از دلنواز ترين، لطيف ترين و دوست داشتني ترين عطرهاي نيش بازار كه من به شخصه عاشق رايحه وانيلي اين كار هستم و جز تاپ تن من هستش. دي ان اي آني در اين كار حفظ شده ولي ميشه گفت كه آني ايكس، فرش تر، راحت پوش تر و قابل استفاده تر در روزهاي بيشتري از سال شده. مركبات، هل، زنجبيل، سيب و رز و از همه مهم تر، وانيل بي همتا كه كار رو براي همه دوست داشتني كرده. رايحه عالي و بي نظير در كنار پخش و ماندگاري خوب. البته به نظر من ماندگاري كار نسبت به آني معمولي كمتره. كاملا قابل استفاده براي خانمها و آقايان. خوش بازخورد و يك عطر كاملا" سيف. عطري كه من خريدشو به همه عطربازها توصيه ميكنم. ممنون از توجه دوستان
22 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری مهربد
سلام دوستان
زرجوف اربا گلد، یک کارمیوه ای مرکباتی هستش که به نظر من وجود زنجبیل و دارچین با انبوهی از روایح میوه ها این کار رو بسیار مدرن تر و خوش ساخت تر از ارباپورا کرده، به وضوح ترکیب میوه ها، یک رایحه شبیه منگو ایجاد کرده که در این بین سیب سبز و گلابی در رفت و آمد هستن. حس من در بیس کار همچنان میوه در کنار وانیل بود. من خودم عاشق اون حس‌ ادویه وسط این سبد میوه هستم. ماندگاری بسیار بالا و پخش زیاد.کاملا” یونیسکس و به شدت خوش بازخورد به خصوص از طرف خانم ها. بطری بسیار جذاب و خوش رنگ و با یک دستمال گردنی ابریشمی خوش رنگ. بدون شک جانشین شایسته ارباپورا هستش. ممنون از توجه دوستان.
17 تشکر شده توسط : Mahdi بهداد
داداش خسته نباشی. خدا قوت
7 تشکر شده توسط : امیرحسین محمدعرفانی
Garuda
لینک به نظر 9 اسفند 1402 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
استاد، عجیب لذت بردم. باید از بر کنمش
7 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیرعلی نجاتی
سلام دوستان عزيز
ميخواستم تجربه استفاده از هر دو نسخه ادوتويلت و ادو پرفيوم رو باهاتون به اشتراك بزارم:
H24 يك كار مدرن، سبز ، فرش و حال خوب كن هستش، مناسب فصل گرم، رايحه فلزي كه در اون هست به نظرم اين كار رو رو خاص و متفاوت كرده و البته تا حدودي ريسكي. ولي بدون شك يك عطرباز از داشتن يك عطر با حس و حال فلز و اتو كشي تو خشكشويي لذت خواهد برد. اين حس فلزي و به طور كلي تيزي كار ، در نسخه ادو پرفيوم كمتره و حس سبز خزه اي بيشتر حس ميشه. نسخه ادوپرفيوم، عامه پسندتر و از ماندگاري بيشتري برخورداره ولي خوب اون رايحه فلزي كمتره و شايد خيلي ها فقط بابت همون حس جديد به دنبال h24 هستند پس ممكنه ادوتويلت مناسب تر براشون باشه. به شخصه ادوپرفيوم رو بيشتر ميپسندم چون حس بهاري بيشتري ازش ميگيرم. ممنون
27 تشکر شده توسط : Sepehr s پویا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir