نظرات | اسرین
ترتیب نمایش
Gran Ballo
لینک به نظر 19 اسفند 1402 تشکر پاسخ به عسل جعفری
لیرا، لانکوم لانویت ترزور، بن بن، بلک اپیوم
4 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Mercedes
Delina
لینک به نظر 12 اسفند 1401 تشکر پاسخ به Venus
عه وااااا 🥰
مرسی دوست مهربونم. ذوق زده شدم از تعریفت نازنین. خوشحالم که دوسش داشتی♥
2 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 nazanin
خخخخب🥰 دلینا هم از لیست "نمی پسندم"ها در اومد و به لیست"در شرایط خاص میپسندم"ها اضافه شد! شرایط خاصش هم وقتی هست که تو خونه کار میکنم و پرده رو میکشم و پشت میزم میشینم و آب طعم دارشده با عرق بیدمشک میخورم:)) کافیه یک ساعتی تحملش کنم که عطر رز تلطیف بشه و نت های دیگه هم خودی نشون بدن و بعدش میتونم تا ساعتها لذت ببرم ازش و کار کنم و احساس خوشبختی کنم! البته راستش دختری که دلینا میپوشه من نیستم و غریبه هستم باهاش یه کم اما خوشاینده برام یه کم شبیه چنین دختر لطیف آروم و شادی باشم.
18 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی نازی جاوید
عشق من به لیرا در حدیه که نه تنها عاشق خودشم بلکه هر کسی هم که دوستش داره رو دوست دارم:))
15 تشکر شده توسط : کامیار فخر شایلین
من هنوزم نفهمیدم ارباپورا با این رایحه های اعلام شده بی آزار چی داره که میتونه انقدر من رو آزار بده! نه که دوستش نداشته باشم برام غیرقابل تحمله! گریه آوره! اولین تجربه تلخ بلایند بای من. بوی گازی ازنیش رو به وضوح حس میکنم و دیگر هیچ:)) هر ریویوی قلب قلبی فراگرانتیکا رو که میبینم میرم یه بار دیگه تست میکنم و اشک میریزم از شدت بوی بدش و باید دو ساعتی وقت بذارم تا بوش رو حذف کنم از رو پوستم. شایدم واکنشش با پوست من همچین بوی وحشتناکی رو ایجاد می کنه. جعبه خوشرنگش که محبوب منه، تنها دلیلیه که خودمو نجات نمیدم از دستش:)) با احترام به کسانی که دوستش دارن 🪷
15 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی ROSA
چی بگم آخه؟! چه دانستم که این زیبا مرا زین سان کند مجنون (بفرما! انقدر که ذوق و قریحه ادبی دارید من ربات رو هم شاعر کردید دوستان!)
- بوی بادوم تلخ و لیکور و آلبالو و رز و چوب صندل سفید؟
- نهههههههه جییییغ
سپس با اکراه و با اصرار تام فورد لاست چری را می بوید و شد آنچه شد!
25 تشکر شده توسط : BITA حامد.ج
نمیدونم چی دیدم و کجا دیدم و چه ریویویی خوندم که همچین خبط بزرگی کردم و دکانت گرن بالو رو گرفتم. من بهتره برگردم به عطرهای گورماند خوشمزه خودمم. سلیقه ی من نبود ایشون 😒
12 تشکر شده توسط : سالمی Sana Naseri
من این زیبای جذاب رو میخوام:(
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه ملورین
ای وای 😭
14 تشکر شده توسط : کامیار فخر دلباخته باورها

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir