نظرات | Ali.fan
ترتیب نمایش
درود جناب اسدی
با تشکر از راهنمایی های ارزنده شما سوالی داشتم . در کارهای تولیدی شرکت لطافه یا الحمبرا عطری بوده که به شامه پر تجربه شما نزدیک به عطر مون گارلین یا لاویه بل اینتنس به نظر بیاد؟ برای عزیزی نیت هدیه گرفتن کردم و میدونم از رایحه این دو عطر لذت وافر میبردن و در حال حاضر مقدور نیست براشون تهیه کنن. امیدوارم بتونم با راهنمایی شما مشابه نزدیک این دو یا عطری جایگزین به ایشون هدیه و معرفی کنم.
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
Tobacolor
لینک به نظر 17 مهر 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
ممنون بابت جواب کامل و مفصلتون.
راهنمایی هاتون بسیار راهگشاست و برای من نوعی که با بودجه محدود علاقه زیادی به انواع روایح دارم توصیه ها و توصیفاتتون از انواع عطر ها بسیار ارزشمنده .
به طوری که هر بار سایت عطرافشان رو باز میکنم چک میکنم ببینم نظر جدیدی دادید تا مطالعه کنم و در صورتی که از برند هایی که برای من قابل دسترس هستند چیزی رو توصیه کرده باشید سعی میکنم به خاطر بسپارم . خیلی از نظرات مفصلتون رو حتی اسکرین شات گرفتم و ذخیره کردم تا اسامی عطرهایی که تاکید بیشتری روشون دارید رو فراموش نکنم .
من اول برایت پیچ رو‌ تهیه کردم و بعد از رضایت بخش بودن این تجربه عطر های تاکس، کیسمت آنجل و توباکو تاچ رو تهیه کردم. و همونطور که گفتید چقدر تاکس کیفیت خوبی داره!
حتی یک بار هم توباکو تاچ رو برای کادوی تولد تهیه کردم هدیه دادم و بسیار مورد پسندشون شد و خوشحال شدن از این هدیه(برای خودم خیلی جالب بود که شما اون سر ایران با واسطه باعث خوشحالی کسی شدین که هیچ‌وقت نه شما رو می بینه و نه احتمالا اسمتون رو می‌شنوه)
اتفاقا در نظر دارم آفرو لدر و سپتر برونزایت رو که به کرات بهشون اشاره کردید رو هم تهیه کنم به زودی. و از الان براشون هیجان زده ام.

ای کاش صفحات عطر های مورد بحث در عطرافشان عزیز موجود و قابل سفارش بود تا ذیل صفحات خود عطر ها در موردشون صحبت کنیم.
5 تشکر شده توسط : Mehran امیر محمدی
Tobacolor
لینک به نظر 16 مهر 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
اقای اسدی میخواستم یه فرصتی دست بده بابت پیشنهاداتون تشکر کنم.
من به ترتیب عطر های برایت پیچ ، آنجل کیسمت، تاکس و توباکو تاچ رو از برند الحمبرا با توصیه و نظرات شما تهیه کردم. از کیفیت رایحه و ماندگاری و بازخوردی که با پوشش این عطر ها تو این مدت گرفتم خرسندم . علارغم این که همشون رو بلایند بای کردم. چه پکیج عطر و چه کیفیت شیشه و در نهایت رایحه و ماندگاری عطر ها کاملا رضایت بخش بودن.

در ادامه کنجکاو بودم ازتون بپرسم تا به حال برند ارض الزعفران رو‌ هم تست کردین؟ اگه آره نظرتون چیه و کدوم یک از عطرهاشون رو می‌پسندید و در مقام مقایسه با برند الحمبرا در چه جایگاهی قرارشون می‌دید؟
6 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahmood.R
Ishq Al Shuyukh Silver
لینک به نظر 3 شهریور 1402 تشکر پاسخ به TIMELESS
درود
به قدری زیبا و شیوا در خصوص عطر ها صحبت میکنید آدم برای خوندن کامنت هاتون هم به اندازه بوییدن عطر ها مشتاق میشه.
انقدر از خوبی برند لطافه و الحمبرا گفتید که نسبت بهشون سخت کنجکاو شدم.
تو سایت فراگرانتیکا در موردشون خوندم . تقریبا در همه عطرهایی که از این برند دیدم نمرات بسیار بالا و نظرات بسیار مساعد بود . و ارزششون نسبت به قیمتشون بسیار بالا ارزیابی شده بود .
هیجان زده ام که یکی دو عطر الحمبرا رو تست کنم اما متاسفانه عطر افشان عزیز که تنها سایتی هست که تا به حال ازش خرید کردم و بهش اعتماد دارم از این برند هیچی موجودی نداره. امکانش هست سایتی معتبر رو برای خرید این مارک بهم معرفی کنید؟


4 تشکر شده توسط : Mahmood.R بابک
نسخه 150 میل پرفیوم
3 تشکر شده توسط : جواد کیا فاطمه فیضی
من این عطر رو با توصیه و بازخورد مثبت دوستان تهیه کردم . و در مجموع از خرید خودم راضیم و از دوستانی که توصیه کرده بودنش ممنونم.
در مورد شباهت به اونتوس میتونم بگم شباهت قابل قبولی داره اما‌ در مقام مقایسه‌ مثلا با عطر هیروئیک ۱۷۹۵ قابل قیاس نیست در نزدیکی رایحه.
اما همچنان بسیار خوشاینده .
شروع رایحه مرکباتی و بسیار دلنوازه و تقریبا با فاصله کوتاهی رایحه گرفته و دودی مانند خوشایندی بهش اضافه میشه و مدتی بعد با کم رنگ تر شدن رایحه مرکباتی بوی آناناسی و میوه ای پر رنگ میشه و تا انتها ادامه پیدا میکنه .
دوستان بسیار خوب خط بوی این عطر رو توصیف کردن . سنگین با ردی قدرتمند . طوری که من ساعت شش صبح تنها یک پاف از این عطر به ناحیه پوست گردنم زدم و حدود دو ساعت بعد تو محل کارم همکارم سرش رو از پنجره رو به راهروی اتاقم به داخل آورد و گفت بوی عطر جدیدت از پنجره میاد بیرون و میشه با دنبال کردنش پیدات کرد.
موندگاری خوبی داره اما این که دوستان میگن با شست و شو هم نمیره نیست . حدود شش ساعت پخش بوش رو نسبتا حفظ میکنه با شیبی ملایم رو به انحطاط.
رایحه بسیار خوب و پر بازخوردی داره. و به نظرم برای بلایند بای کردن ایده آله . رایحه قدرتمندش دمایی متوسط و ایده آل رو تداعی میکنه. با بو‌کردنش میتونید باغ های میوه و هوای معتدل فروردینی و اردیبهشتی رو مجسم کنید.

در خصوص بحث دوستان در مورد این که هیچ کپی مثل عطر اصل نمیشه و نباید تن به عطر های غیر اصیل و خلاق و ... داد، من کمترین میخواستم مطلبی‌ رو عرض کنم . ما نباید اجازه بدیم هیچ چیز مانع لذت بردنمون از نعمت هایی بشه که فرصتش در زندگی کوتاهموم بهمون ارزانی شده .
اگه سرنوشت و تقدیر مانع این شده که نتونیم لذیذ ترین غذاها رو در بهترین رستوران ها بچشیم، از لذت تحقیق و پخت غذای مطبوع خانگی نمیگذریم.
اگه امکان شنیدن اجرای زنده موسیقی هنرمندان مورد علاقمون رو در کنسرت هاشون نداریم خودمون رو از لذت بردن موسیقی ضبط شده ایشان با هدفون و اسپیکر و ... محروم نمیکنیم.
اگه لذت دیدن فیلم های سینمایی رو سینماهای آی مکس رو نمیچشیم خودمون رو از دیدن نسخه بلوری این فیلم ها در تلوزیون خانه محروم نمیکنیم.
به نظرم این داستان برای روایح شامه نواز هم به همین منواله . کاش میشد بهترین ها رو داشت و استفاده کرد تا خوش ترین روایح رو برای اطرافیان و خودمون به ارمغان بیاریم . اگر امکانش نیست خودمون رو از این لذت محروم نکنیم . به قدر وسع باید بکوشیم و از روایحی که در دسترس و توانمون هست لذت ببریم .
35 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا حسن
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 19 دی 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی بزرگروار!
نوشته و راهنمایی ارزنده شما رو با چشم جان مطالعه و ذخیره کردم . همانطور که پیش از این بسیاری از مطالبتون رو.
با خوندن مطالبتون بسیار می آموزم و نه فقط در زمینه عطر، از دست و دلبازی شما در ارائه تجربیات ارزندتون و نکات ارزشمندی که در خصوص اهمیت لذت بردن از عطر ها بیان میکنید تا تشویق به تجربه و تست انواع روایح و محدود نبودن و منعطف بودن نسبت به تجربیات جدید در این زمینه... درس پختگی و نوع دوستی و مهر و صفا می آموزم.

سایه ارزنده شما مستدام باد!
7 تشکر شده توسط : TIMELESS Melody
Club de Nuit Intense for men
لینک به نظر 18 دی 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی! میتونم خواهش کنم راهنمایی بفرمایید از کجا میتونیم اسانس های درجه یکی که فرمودید رو تهیه کنیم؟ مارک بخصوصی وجود داره؟ چطور میتونیم اسانس درجه یک رو از انواع بی کیفیت تشخیص بدیم . در کل میخواستم در صورت امکان در مورد تهیه اسانس با کیفیت راهنماییمون بفرمایید.
7 تشکر شده توسط : TIMELESS سهراب
دلیل آشنایی من با این عطر و خریدش همین سایت عطر افشان نازنین بود و مقاله ای که درش برخی از عطر های مردانه رو توصیه کرده بود.

دیویدوف هات واتر !
یاقوت سرخ و آتشین سوئیسی . نزدیک به یک ماه است که این عطر رو نفس میکشم تا با شناخت بیشتر و کامل بتونم در موردش نظر بدم .
پیش از هر چیزی اذعان میکنم که بوییدنش گرمای خوش آیند و اطمینان بخشی به آدم القا میکنه . همانند آرامش یک دوش آب گرم یا غوطه ور شدن در وان گرم حمام بعد از یک‌ روز سخت کاری . چه اسم با مسمایی برای این عطر انتخاب کردن، هات واتر!
در نظر اساتید سایت بارها خونده بودم که موقعیت ای که عطر رو بو‌ میکنیم بسیار بر تجربه ما اثر گذاره . باورش برام سخت بود تا این که یک شب برفی در حالی که هات واتر به تن کرده بودم از خونه خارج شدم .
بی اغراق در هوای سرد و برفی بوی این عطر تجربه ای خیره کننده داشت . گرما و پختگی جا افتاده ای که داشت و ترکیب خفیف بوی چوب و فلفل شیرین به قلبم گرما و اطمینان میداد . حالا برای من این عطر تابلوی از خاطرات یک شب برفیه در حالی که دورم رو حاله ای از یک رایحه گرم،فلفلی و چوبی احاطه کرده و دست سرما به وجود من نمیرسه .

این عطر حال و هوای همون کلبه چوبی ای رو داره که همیشه آرزو میکردیم در دل جنگل داشته باشیم. کلبه ای که برف زیادی احاطه اش کرده اما شومینه اش با شعله قدرتمندی روشنه و گرمای خوشایندش شما رو به امنیت داخلش فرا میخونه .

طراحی شیشه عطر رو بینهایت دوست دارم . خوش رنگ و خوش تراش و بی پیرایه . جواهری سرخ در اوج سادگی .
ای کاش موندگاری بیشتری داشت و پخش بوش به ساعت های اولیه محدود نمیشد . اما افسوس که به قول روباه شازده کوچولو «همیشه یک‌ پای بساط لنگ است»
26 تشکر شده توسط : complihanicated علی
من نسخه ۲۲ میل این عطر رو تهیه کردم . از رایحه این عطر لذت میبرم . طبع گرمه اما نه چندان که باعث تکدر خاطر بشه . ترکیب روایح اسطوخدوس و روایح چوبی بیشتر به شامه میرسه و روایح دیگه در تلطیف این دو و کاهش تند و تیزیی که ممکن بود داشته باشه موفق اند. .
نقطه قوتش برای من در ابتدا رایحشه که برام یه حس پاکیزگی رو تداعی میکنه که نشات گرفته از بوی برجسته اسطخودوس هستش. در ادامه ماندگاری و پخش بوی متوسط و در انتها طراحی شیشه نامناسب که به دلیل غیر شفاف بودن و مشخص نبودن میزان عطر کمی ناخوشاینده .
8 تشکر شده توسط : هاشم پور TIMELESS

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir