نظرات | سیّد امیر عبّاس غنی
ترتیب نمایش
چرا واقعا کسی از شباهت این عطر - یعنی مونت بلانکو لجند مشکی - با عطر بلو د شنل چیزی نمی گه؟ این دو عطر حقیقتا شبیه به هم هستن و خاصه رایحه ی لیمو و چوب صندل سفید که در هر دو موجود هست این شباهت رو بیش از پیش آشکار می کنه ! اما واقعا برام سواله چرا هیچکس هیچ جا چیزی در این باره اشاره نکرده !
6 تشکر شده توسط : marjanmohamadi  Someone Out There Saba
بی شک در سری پرفیوم های تام فورد هیچ یک به گرد پای توسکان لدر نمی رسند ... این جمله را خود تام فورد شریف بار‌ها اذعان داشته و تقریبا اکثریت عطربازهای نابغه ی جهان نیز بر آن اتفاق نظر دارند ... البته که رقابت تنگاتنگی میان توسکان لدر و اود وود و اوبنه فیوم ( آبنوس دودی ) و همین افسانه ی لعنتی ( فاکینگ فاببیولوس ) وجود داره که همچنان همون بحث قدیمی تنوع سلایق و هر کسی سلیقه ای دارد را به میان می کشد ... لیکن تام فورد توسکان لدر یک سر و گردن چه از نظر فروش جهانی و چه از باب رایحه و پخش بو و در وهله ی سوم ماندگاری شاید حرف اول را نه ولی حرف آخر را قطع به یقین می زند ... من پیشنهاد می کنم از بو کردن مشابه ها و کپی ها و اسمارت ها و اسکلاری ها و غیره پرهیز کرده و شده دو میل از اورجینال توسکان لدر را تجربه کنید و خریداری بفرمایید تا متوجه عرض این مرد صاحب تجربه ی بیست سال عطر بازی بشوید ... با تشکر از سایت بسیار خوبتون √
15 تشکر شده توسط : Shahrokh کوروش

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir