نظرات | مینام
ترتیب نمایش
همین الان کادو گرفتم، توی یه بطری مینیاتوری. خنک و گلی میوه ای، پخش و ماندگاری زیاد. اما رنگش زرده! به نظرتون ممکنه شرکتی یا فیک باشه؟
2 تشکر شده توسط : آیدا فاطمه فیضی
Oniro Extrait
لینک به نظر 3 آذر 1401 تشکر پاسخ به دانیال رادمنش
مرسییی، من خیلی ممنونم از شما.
سلام! ممنون میشم منو راهنمایی کنید. عطری می‌خوام که مناسب یه آقای زیر ۳۰ سال باشه، سردرد نده و قیمتش تا سقف یک میلیون باشه. قراره کادو بدم، اصلا نمی‌خوام ریسک کنم و نیاز به عطری دارم که مطمئن باشم سلیقه های مختلف می‌پسندن. و اینکه امضای ایشون oniro هست. از اونجایی که یکی از دوستان گفتن fragrance world از روایح مصنوعی استفاده میکنه و چندان مناسب نیست حالا شک دارم که oniro رو براش بخرم، دنبال یه جایگزین خوش بو و خوش قیمتم.
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه
خیلی ممنونم آقای رادمنش. پیشنهاد شما چیه؟ برای بودجه‌ی تا یک میلیون چه عطری رو پیشنهاد میدین که همینقدر خوش بو و موندگار باشه؟ نیاز به عطری دارم که زیاد ریسکی هم نباشه تا مطمئن باشم هر سلیقه ای میپسنده.
و اینکه رایحه های مصنوعی از چه نظر خوب نیستن؟
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه
میشه نظر کسایی که این عطر رو استفاده کردن بدونم؟ با ورژن اصلیش چه فرقی داره؟ متاسفانه باید بلایند بای بکنم و میخوام هدیه بدمش. Oniro امضای کسی هست که میخوام بهش هدیه بدم، نمی‌دونم در مورد oniro extract چه نظری داره.
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه Perfumex

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir