نظرات | X
ترتیب نمایش
سلام.
عطر خالص (پیور پارفوم) رو از آرماف من تا به حال ندیدم. این مدلی که هست مدل پارفومه.
من خودم دنبال پارفوم اویل ها نمیرم و پیشنهاد هم نمیدم. البته یک سری پارفوم اویل ها هستن که با اسپری ها مخصوص به فروش میرسن ولی هزینه ی خیلی بالایی دارن. چند مدلی که دیدم در رنج چهار الی پنج هزار یورو بودن برای صد میل ولی خیلی خوب بودن.
ولی در مورد صحبت شما: به کل وقتی ما سراغ هر چیزی بریم و در هر رنج قیمتی که خرید کنیم دیگه نمیایم در رنج پایین تر خریدی انجام بدیم چرا که رنج بالایی رو زیر سوال میبریم. مثالی از این حرفم در طلا و بدل هست و افرادی که طلا میخرن دیگه سراغ بدل نمیرن، نه برای اینکه بدل ها زشتن بلکه اگر بدل بندازن این احساس رو پیدا میکنن که فردایی که طلا بندازن همه فکر میکنن بدل هست.
برای همین اگر قرار نبود پولش رو بدم قطعا بین این دو کار کرید رو انتخاب میکردم. ولی مجانی چیزی به کسی نمیدن و و وقتی قیمت پاش رو به معامله باز کنه اونتوس حرفی برای گفتن نداره.
من مدل EDT رو تست کردم و پارفوم رو خریدم. تا وقتی EDT تنها انتخاب بود اونتوس هنوز جایگاهش رو به عنوان یک عطر خیلی زیبا نگه داشته بود ولی با توجه به نسخه پارفوم معادله جا به جا شده.
به نظرم اونتوس الهام بخش ترین عطر تاریخ بوده و هست، ولی هر چیزی زمان طلایی داره و بعد از اون باید قیمتش کاهش پیدا میکرد. و در مورد کپی کاری این رو بگم که ما همه در اول زندگی کپی کار هستیم و رفتارهای خودمون رو از پدر و مادر کپی میکنیم بعد به مدرسه میریم و سواد رو کپی میکنیم. نمونه بارزش هم نوشتن هست. فردی رو دیدین که کلمات رو به شکلی متفاوت بنویسه؟ بعد که به سنین بالاتر میرسیم از خیلی چیزها الهام میگیریم و در کنار کپی کردن دست به نو آوری های کوچکی میزنم.
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
درود خدمت عزیزان
همیشه به نظرم ایرادی در این عطر بود، ولی چه بسا دور از ذهن. تا به عطر لاو توبروز رسیدم و ایراد را یافتم.
به این فکر کنید که از توبروز همه چیز را بگیرید و فقط بیس کار را نگه دارید.
بله این عطر به خوبی در هم آمیخته شده و گوشه و کناری نتراشیده ندارد ولی حقیقت این است که اصلا چیزی ندارد که گوشه و کنار داشته باشد. نه تغییر نتی و نه بوی به وجد آورنده ای، نه گلی در این عطر خودنمایی میکند و نه بوی چوبی به مشام میرسد. فقط یک رایحه ملایم و آرام، انگار چیزی کم دارد.
ولی در سمت مقابل این ملایم بودن از آن ملایم های خوب نیست که همه جا کاربردی باشد بلکه تنپوش سختی دارد، برای هر موقعیتی مناسب نیست و شاید برای هیچ موقعیتی مناسب نباشد، نشان دهنده ی چیزی نیست و با این همه حال شجاعتی در انتخاب آن وجود ندارد، همچنین از بوی فاخر نیز بی بهره است.
شاید خالق آن به دنبال فردیست خاص، از آنهایی که به دنبال تفاوتی راحت است. چیز پیچیده نمیخواهد ولی از شباهت بیزار است. علاقه به کارهای زیبا نیز ندارد و در جست و جوی نظر خوب مخاطبش نمی باشد.
من به خود عطر ۸.۵ از ۱۰ میدهم و با توجه به قیمت ۸.۵ از ۱۰.
پخش بو و ماندگاری مناسب بیشترین دلیل این نمره هست. بله انتظار ۴۵٪ روغن عطر را برآورده نمیکند و عطری مثل پورپوز از این عطر به راحتی پیشی میگیرد ولی با این قیمت بسیاری از رقبای خود را به راحتی کنار میزند نظیر نیش هایی همچون کرید و PDM و پرایوت لاین دیزاینری ها.
6 تشکر شده توسط : پارسا نیا 🄼🄾🄽🄰
نمیدانم چرا، اما بازگشت من به سوی کرید است.
بعد از مدتی به خانه ی دوستی آشنا رفتم. گفتم عطری بزنم متفاوت از آن عطرهای قدیمی که پیششان زده بودم. خواستم متفاوت بوییده شوم. در بین عطرها میدانستم شماره را آشنا هستند. تعدادی هم مناسب فصل و موقعیت نبودند و یا خاص نبودند. به سراغ اینتلود از آمواژ رفتم، رایحه ای خشمگین و مقاوم همچون فولاد. یقین داشتم که بوییده خواهم شد و تکراری نخواهم بود. بعد از ساعتی چند ازم پرسیدند چه عطری زده ام و گفتند رایحه ی زیبایی ندارد چه بسا که زننده است.
به یاد روزهایی افتادم که این عطر تنپوشم بود و همان سوال را ازم پرسیده بودند ولی نظری مخالف داشتند، به نظرشان یکی از بهترین بوهایی بود که به عمر حس کرده بودند. افسوس که در آن زمان مجبور بودم کریدهایم را در ماشین نگه دارم تا در آخرین فرصت از آنها استفاده کنم.
در قلب و ذهن مردم همواره این بوها (کرید) زیباست، ولی از آن زیباها که خواهان تمدید است.
من به خود عطر ۹ از ۱۰ میدم ولی با در نظر گرفتن قیمت ۷.۷۵ از ۱۰.
16 تشکر شده توسط : سهیل میراحمد جواد وزیری
نظردهی در مورد این عطر به نظرم سخت و پیچیده هست.
یک بوی بسیار زیبا، همه پسند و ماندگار. به هر نحوی که به این عطر نگاه میکنم توانی جهت بیان ایرادی در این کار ندارم. چه از نزدیک و چه از دور دلبری میکند. به خاطر بوی سنگینش کمی سر درد میگیرم ولی انتخابم به زدنش است و مهمان این روزهای سرد زمستانی ام. مهم نیست مقصدش کار هست یا پیاده روی، مهمانی است یا مسافرت. همه را با آغوش باز پذیراست.
هرکه گوید این عطر خوشبو نیست بی شک کار اشتباه را برای خود انتخاب کرده چرا که انتخاب این عطر از اولین لحظه راحت است مگر ندیده خریده چرا که اشتباهی در این عطر نیست.
ولی در قلب خود کاستی ای دارد، از آن کاستی ها که در لحظه اول خودنمایی می کند، آن هم تهی بودن از مواد طبیعیست. نمیدانم این نظر من است که اشتباه است یا نبود مواد طبیعی با این قیمت همخوانی ندارد.
به دنبال مواد طبیعی نیستم بلکه از بهترین عطرهایم مشابه این اند. ولی وقتی پای قیمت به میان باشد حساب گر میشوم.
در آخر این عطر شاهکاریست از یک هنرمند و ما هم پول هنر را می پردازیم. افسوس که مشابه سازها از نبود مواد طبیعی خوشحال شدند.
من به خود این عطر ۹.۶۵ از ۱۰ میدهم و با در نظر گرفتن قیمت ۸ از ۱۰.
15 تشکر شده توسط : سالار كلوچه وحید رضایی
بازی چیست؟ بازیگر کیست؟ بازیچه کدام بدشانسیست؟
به یاد دورانی که هنر ماشین سازی مینی ها بودن.
به یاد دورانی که هنر گوشی سازی زیر ۷ میل ها بودن.
پس چرا دیگر نیستن؟
به احتمال سری بعدی می نویسند اکستیر د الکسیر. البته هنوز راهی باقیست چرا که بعضی بازیگرها هنوز الکسیر خودشون رو بیرون ندادن. و بازی گرد همان پول هست و این چیز جدیدی نیست.
ولی انتخاب ما چیست؟ در کناری عطرهایی هستند که ساعتی دوام ندارند ولی چه زیبان. و در آن کنار چه عطرهایی که ساعت ها می تازند ولی افسوس می خوریم که کاش زیبا بودند. تا به این عطر می رسیم که هم زیباست و هم توانا ولی نه زیباترین و نه تواناترین. شاید بهترین ها میانه رو ها هستن.
شبانه ساخته نشده بلکه ماه ها طراحی شده. نه برای بهترین بودن بلکه برای بیشترین سود. ولی من همیشه می گویم کسی که سود خود را نشناسد خطرآفرین ترین موجود است و این شرکت سود خود را به خوبی شناخته است. محصولی به فروش نمیرساند که در آینده خریدارش را از دست دهد، بلکه به دنبال افزایش شهرت نیز هست. می داند که سود فقط مالی نیست.
در نظر داشته باید که اگر به دنبال شاهکار یک هنرمند هستید به این سمت نیایید بلکه اگر فقط به دنبال عطری برای استفاده هستید به این سمت بیایید.
امتیاز من به خود عطر ۸.۵ از ۱۰ هست و با توجه به قیمت ۹.۵ از ۱۰.
پخش بوی مناسب، ماندگاری فراوان، همه پسند بودن و تن پوش آسان از نکات قوت این عطر هستن.
14 تشکر شده توسط : Celestia Mehdi sameti
وقتی نظر عزیزان رو در مورد این عطر میخونم تعجب میکنم.
از اینکه کدوم بو؟ کجاست؟ چرا من حسش نمیکنم؟
ای کاش بویی داشت که میشد حسش کرد. درسته از نزدیک هست ولی از دور ناپیداست.
ساعت اول اندکی پیداست، ساعت دوم پس کجاست؟
با ارزشترین چیز برای ما هواست که اگر لحظه ای نباشد ما هم نیستیم ولی قیمتی دارد؟ با قیمت بالا گذاشتن نمیتوان ارزش چیزی را بالا برد بلکه باید خود آن چیز نمایانگر ارزش خود باشد.
خود این عطر از نظر من حداکثر ۵ از ۱۰ ولی با توجه به قیمت رو نظر نمیدم چرا که به نظرم این عطر با این قیمت بی احترامی به خریدار هست.
14 تشکر شده توسط : فرشته نجفی Sepehr s
سلام
اگر به دنبال پخش بو هستین دنبال یک کار دیگه باشین، من اودن از زرجوف رو پیشنهاد میدم. همچنین در دیزاینری ها کارهای دیور مثل فارنهایت و ساویج.
کلا دیور عطرهای قوی تر از نظر پخش و ماندگاری تولید میکنه نسبت به تام فورد.
9 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه وحید
وقتی گشنه باشیم از خوردن یک نان ساده لذت میبریم ولی وقتی سیر باشیم بهترین غذاها هم از نظرمون دیگه ارزش امتحان کردن ندارن. به دنبال بهترین عطر نباشیم که هرچقدر بیشتر بخریم سیر تر خواهیم شد.
از نظر من کارهای تامفورد همیشه رقیب سرسخت کارهای نیش بودن و بوهای چالش برانگیزیشون باعث می شده که من به سمتشون کشیده بشم چرا که هر عطری دموگرافی منحصر به خودش رو داره، نه اینکه فقط یک عطر همه پسند باشه که فروش حداکثری رو برای شرکت به ارمغان بیاره.
ولی وقتی عطرساز در مسیری قرار بگیره که گذشتگان و آیندگان در اون مسیر قدم ورداشتن و قدم خواهند ورداشت مقایسه پدید میاد چرا که بازیگر زیاد هست. درسته این عطر از مواد طبیعی به درصد بالا استفاده میکنه ولی شنل هم استفاده میکنه و همچنین خوشبوتر و با ماندگاری بیشتر هست. درسته این عطر پخش بو داره ولی کارهای دیور چندین برابر پخش بو و چندین برابر ماندگاری بیشتر دارن. وقتی بیش از ۸۰ درصد عطرهای فروخته شده در سال ۲۰۲۲ با همین ساختار بویایی هستن رقابت تنگاتنگ میشه و رقیب ها قوی.
به هیچ عنوان نمیخوام بگم این عطر خوبی نیست ولی رقیب های بهتری داره.
من به خود عطر ۸ از ۱۰ میدم و با درنظر گرفتن قیمت ۷.۵ از ۱۰.
متاسفانه قیمت این عطر به خاطر استفاده از مواد اولیه طبیعی جای کاهش بدون فداکردن هزینه ساخت نداره و مشکل اصلی ساختار عطر هست.
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی jalal
وقتی یک عطری رو با قیمت زیادی تهیه کنم انتظارهای زیادی از اون عطر دارم.
پخش و ماندگاری مناسب، استفاده از مواد با کیفیت و مواد طبیعی بیشتر، بوی گرون داشتن.
این عطر تمام این خصوصیات رو بهم میده و حتی بیشتر. شباهت زیادی به کار اپیک داره. پخش فراوان، ماندگاری مناسب داره. دیگه صحبت از بوی خاص و استفاده از مواد درجه یک در کارهای آمواژ لازم نیست.
ولی اون قسمت پخش فراوان یک نکته داره: انتظار گرفتن نظر مثبت نباشین. شاید یکی از خوبی های کار ممویر این بود که اون بوی تند رو فقط خودم حس میکردم و ازش لذت میبردم در حالی که میدونستم دیگرانی که علاقه ای به این تندی ندارن بوش رو هم حس نمیکنن. ولی این کار پخش بوی تندش فراوان هست و خیلی ها خوششون نمیاد.
نقطه مقابل عطر های سیف این دو عطر پرپوز و اپیک هستن که استفاده ازشون شجاعت فراوانی نیاز داره.
من به خود عطر ۸ از ۱۰ میدم و با درنظر گرفتن قیمت ۹ از ۱۰.
خود بو واقعا چالش برانگیز هست ولی با در نظر گرفتن کیفیت عطرهای هم رده این عدد مناسب هست.
20 تشکر شده توسط : فرهاد ح Mahdi
سلام
اگر علاقه به این کار دارید برکورت سابورسیف رو تست کنید.
از نظر من سابورسیف پخش و ماندگاری بهتری داره. همچنین تنپوش راحت تری هم داره.
ولی لیتون باکلاس تر هست.
5 تشکر شده توسط : Mehdi alyari مهدی مددی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir