نظرات | دانیال
ترتیب نمایش
ایسی میاکه لئو بلو اثر جناب ژاک کاوالیه شوالیه عالم عطر!
این عطر شما رو با هیچ نوع ترکیب خاص یا نت های عجیب و غریب شگفت زده نمی کنه. شاید بتونیم تو یک عصر بهاری یا تابستانی در باغچه قدیمی بوی رزماری، اسطوخودوس و مرکبات رو حس کنیم، بنابراین شاید برای خاص پسندان از این نظر جالب نباشه، بنظرم کاوالیه تو خلق این اثرش عمیقا به طبیعت گرایی ژاپنی و وجود زیبایی در سادگی معتقد بوده. به هر حال آشنایی بینی من با نت های این عطر برایم آرامش بخشه( انگار غریبه ای آشناس). بعد از اولین اسپری ها تیزی روایح گیاهی در ابتدا کمی قوی است و به آرامی ازش کاسته میشه تا بوی اسطوخودوس گزنده ای را به خود میگیره که در ادامه محو می شه در این بین یه رز با کلاس هم وسط اون هیاهو سرک میکشه در انتها پایه خزه ای چوبی و کمی کهربایی بیشتری به جا میمونه از عطر.
اگه بخوام جمع بندی کنم بایستی عرض کنم که رایحه بسییییار عالی و با کیفیت و جذاب( من حس سنتتیک نداشتم ) و پخش خوب و ماندگاری عالی از خصوصیات بارز این عطر هستش.بطری شیشه ای و درب زیباش واقعا روی طراحیش فکر شده و زیباس، افشانه خوبه ولی عالی نیست. شش ماهه اول سال غوغا میکنه! پاییز هم کارتون رو راه میندازه ولی زمستان بهش استراحت بدید بهتره!
فقط مواظب باشید عاشقش نشید یا عاشقش نشن، مخصوصا تو یه عصر بهاری چون دل کندن ازش سخته!
18 تشکر شده توسط : محسن nazanin
The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco
لینک به نظر 26 فروردین 1403 تشکر پاسخ به آرتین ترشیزی
حقیقتا من این ها رو دارم و عطرهای مورد علاقم هستند و در چند مرحله پوشیدم و طبق اون نظرم رو گفتم... نظر شما هم محترم برادر عزیزم.
3 تشکر شده توسط : آرش Mehran
مثلا انکلیو کمی بیشتر پخش داره... حتی بیچ هات... بلک ایریس و اکثر ورژن های تغلیظ شده.
3 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 بابک
تشبیه که انجام دادین رو دوست دارم. رایحه بسیار هنرمندانه و حرفه ای هستش. ولی لازم بذکر هستش که با توجه به پخش و ماندگاری خوبی که داره ولی در حد کارهای خیلی غول امواج نیست.
7 تشکر شده توسط : Perfumex Mehran
Versace Eros Pour Homme
لینک به نظر 18 فروردین 1403 تشکر پاسخ به محمدعرفانی
خیر
بله کاملا تفاوت مشهوده... البته فاکتور تاریخ مصرف و قدیمی شدن هم ممکنه تاثیر منفی رو ورژن قدیمی داشته باشد.
5 تشکر شده توسط : nazanin آرش
Asad Zanzibar
لینک به نظر 13 فروردین 1403 تشکر پاسخ به مهدی کنعانی
سلام... باتوجه به کارهای قبلی که تست داشتم از برند لطافه مثل مکنون سیلور یا بدیع العود و خمره، یا حتی اسد اورجینال، بله کار بهتریه قاعدتا از نظر شفافیت هنوز کار داره و فاصله معناداری از برند های شنل و دیور و... داره. ولی خب با توجه به قیمت و شخصیت مستقل کار بنظرم در مقیاس خودش اثر خوبیه.
12 تشکر شده توسط : آرش علی رشوند
Dior Sauvage
لینک به نظر 8 فروردین 1403 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
با سلام و احترام... در راستای فرمایشات شما دوست عزیز باید بگم که... شاهکار نقاشی مونالیزا هم صدها سال است که خلق شده و هزاران کپی حرفه ای از روش کشیده شده و حتی تو هنر مدرن هم ازش تاثیر گرفتن ولی مونالیزا هنوز همون مونالیزا هستش با همون اثر گذاری نه خسته کننده شده و نه خز چه از منظر هنرمندان و فن شناسان چه از منظر عوام... این مونالیزای عالم عطر سازی هم تازه 2015 خلق شده فکر نکنم تا صدها سال بعد هم دل رو بزنه😉... البته ناگفته نماند که، قدر زر زرگر شناسد.....
16 تشکر شده توسط : Mahdi مهیار محمدی
دقیقا.. کاملا موافقم...
2 تشکر شده توسط : پارسا نیا بابک
لطافه اسد زنگبار اثر خانم فانی بال از معدود عطرهای کمپانی لطافه که عطار مستقل داره و از روی کارهای دیگه کولون و کپی نشده، همین نکته نشان دهنده رویکرد جدید لطافه در نوآوری هستش. در اولین اسپری از عطر با رایحه آب نارگیل تازه( متفاوت تر از نارگیل و فرش تر و تازه تر از رایحه نارگیل) و نمک دریا مواجه میشویم و به یک وانیل شیرین در حالت درای داون می رسیم و در نهایت به نارگیل/وانیل برشته و خامه ای ماجرا ختم به خیر می‌شود! ناگفته نماند در این مسیر زنبق هم کم و بیش خودنمایی میکنه، این عطر رو دوست دارم! ظاهری مردانه داره و با قیمت زیر یک میلیون میتونه همراه خوب تابستانی و تعطیلات شما باشه. پخش و ماندگاری خوب و کاملا قابل قبولی داره، شیشه بسیار زشت و اسپری استانداردی داره... به عشاق روایح دریایی و نارگیل پیشنهاد میشه!
راستی به گوتیر له بو و فلنکر هاش شباهتش کمتر از 40.. 50درصد هستش.
26 تشکر شده توسط : محمد کرامت شعار مهسا

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir