خوب اینم داره لانچ میشه جالب به نظر میاد عطر ساز مطرحی هم طراحیش کرده، آقای یوردی فرناندز( اگه درست یادم مونده باشه) در گروه آروماتیک آکواتیک قرار داره و طبق گفته ها با یوزو و مرکبات شروع و در میدل حالت های اوزونیک و دریایی و یک پایان چوبی پودری داره! باید بیاد تست بشه!
منبع : فراگرانتیکا
از محبوب ترین عطرهام هست که سال ها دارم استفاده میکنم... ولی در برابر عظمتش روم نمیشه بهش بگم تو عطر امضامی..میترسم جواب نه بده😁 مخصوصا که امروز سرچش کردم تو این فروشگاه های اینترنتی عدد صد و اندی میلیون جلوش تایپ شده بود.... با این اوصاف ایشون باید مارو انتخاب کنه😁😁😁
کمد رو باز کردم ایشون در حال اتمام یه گوشه بی صدا نشسته بود، درسته که تکرارش نمیکنم ولی این رفیق باوفا یه رایحه ناب و با کلاس تنباکویی پاریسی داره که تنها تون نمیزاره و عجیب تو سرما خاطره سازی میکنه...
تنباکو بازا گیرش اوردین به سادگی بیخیالش نشید!
مگه میشه بهار باشه ایشون باشه و ما نپوشیم این عطر رو!
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.