نظرات | فرهنگ .م
ترتیب نمایش
قابل توجه کسانی که میخوان این عطر رو تهیه کنند، این محصول برای طرفداران رایحه گرم و خاص بسیار گذینه مناسبیه اما تا دلتون بخواد نسخه فیک و تقلبی داره. من تقلبیش رو برام از خارج از کشور کادو آوردن و اصلش رو خودم از داخل خریدم! دقت داشته باشید که نسخه مردانه VIP فقط و فقط به رنگ نقره ایه که در بالا عکسش رو میبینید و نسخه فیک اون طلایی رنگه مثل مدل زنونش. قیمت فیک اون همونطور که دوستان گفته بودن خریدیم و توی سایتهای دیگه هم هست بین 30 تا 50 هزار تومانه و قیمت اصلش حدود 250 هزار تومان که عطرافشان خیلی پایین تر از اینا داره میفروشه. رایحه اصل و تقلبی خیلی تفاوتی ندارن ولی نسخه تقلبی چیزی به اسم ماندگاری و پخش شوندگی درش معنا نداره! نسخه تقلبیش خیلی ویژگیها داره که بارزترینش رنگ طلاییشه. مواردی دیگه مثل جنس بی کیفیت و سبک بدنه عطر نسبت به نسخه اصلیش، سوراخ کف عطر در زیرش بصورت فرورفتگی و مورد بعد اینکه نسخه اصلیش درش بصورت آهنربایی بسته میشه مثل بیشتر کارهای 212 اما نسخه تقلبیش آهنربایی نیست و بسیاری موارد دیگه....
در آخر به همه توصیه میکنم در حد امکان عطرهای مورد نظرتون رو از همین عطر افشان تهیه کنید که بنده از روی تجربه عرض میکنم هم 100% از اصل بودن محصول و هم منصفانه بودن قیمت اون آسوده خاطر باشید.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir