نظرات | سید سجاد میرشفیع
ترتیب نمایش
من یک سمپل دو میلی از این عطر، همون سالی که معرفی شد تهیه کردم و همون موقع نصفش رو برای یک مراسمی استفاده کردم و دیگه ازش استفاده تا عید امسال.
عید در یکی از بازدیدها از بخشی از سمپل باقیمانده استفاده کردم و واقعاً شاهکار بود! ضمن اینکه همون موقع بازخورد خیلی خوبی ازش گرفتم، اما واقعاً تم بویاییش رو دوست داشتم، کلاض فراموش کرده بودم و انگار تازه باهاش آشنا میشدم! به جرئت تا یک هفته وقتی پنجره اتقا باز بود و اتاق سرد میشد، بوی عطر از پیراهنی که عطر روش زده بود کل فضای اتاق رو پر میکرد و به محض ورود به اتاق بوی آشنا رو استشمام میکردم! با اینکه پیراهن در کمد بود!
واقعاً نمیدونم هنوز هم کیفیت عطر، چه به لحاظ رایحه و چه پخش و ماندگاری به همون اندازه است یا ریفرموله شده! چون عده ای از ریفرموله شدن و حذف نت آلبالو میگن، عده ای از ضعیف شدن میگن و عده ای دیگه کلاً هر نوع تغییری رو انکار میکنند!
3 تشکر شده توسط : derrick 🄼🄾🄽🄰
One Man Show Oud Edition
لینک به نظر 3 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به ارسلان انصاری
ارادت. عرض کردم شامه غیر متخصص دارم. اما بله، در ترکیب عطر از ابتدا تا انتها چرم و روایح چوبی رو با قدرت حس میکنم.
4 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور فاطمه فیضی
من نمیدونم چرا اینکار در ایران موجود نشد! از روی نظرات fragrantica، parfumo.net و یک دو سایت دیگهف از آمازون آمریکا بلایند بای کردمش و بعد از دو ماه به دستم رسید. الان یه چهار سالی میشه که زمستون ها ازش استفاده میکنم. به نظر شامه غیر متخصص من، عطر با کیفیتی هست و از لحاظ ماندگاری و پخش بو، اینی که من از آمازون خریدم مطابق با نظرات ثبت شده، بسیار قدرتمند و نافذ هست. به راحتی تا 12 ساعت روی لباس پخش موثر داره و البته تا چند روز و حتی چند هفته هم پیراهنی که در کمد بود، هنوز بوی عطر رو حفظ میکنه، بدون اینکه به یک رایحه بی کیفیت تبدیل بشه! برای یک ادکلن 20 دلاری واقعاً شگفت انگیزه! شاید فراتر از شگفت انگیز!
11 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور آرش
دوستانی که این عطر رو تست کردند، راهنمایی بفرمایند که سبک بویاییش و قدرت پخش و ماندگاریش چطوره؟ اینکه به کدوم سمت متمایله، مردانه یا زنانه؟
1 تشکر شده توسط : فاطمه کریم زاده

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir