نظرات | فرهاد امجد
ترتیب نمایش
درود ، مشک و زعفرانی با کیفیتی که در این عطر به کار گرفته شده حس آرامش عجیبی به این عطر داده که واقعا اعتیاد آوره .ماندگاری خیلی خوبی داره البته اکثر کارای این شرکت این مزیت را دارند.

مخلص دوستان
1 تشکر شده توسط : امیر علوانی
اول از همه عرض کنم این عطر در کلکسیون عطر های بنده حقیر بیشترین پخش بو را داره که‌ مگامار پاریسی یجورایی پیشش لنگ باید بندازه و این مورد شاید تنها نکته باشه که تو این شاهکار برای من کوچیکه اهل دلا آزار دهندست. عطری بسیار اعتیاد آور که با زدنش وارد یک فضای کاملا عرفانی میشوید .معبدی وسط یک چرم فروشی در دل جنگل
یک تعبیر عجیب دقیقا مثل خود عطر
به هیچ عنوان بلایند بای نکنید .
مخلص همگی
9 تشکر شده توسط : بهداد هاشم پور
بوفورت آیرون دوک نه تنها یک عطر بلکه یک سفر حسی است که شما را به دنیای قدرت، اعتماد به نفس و اعلی انسانیت می‌برد. این عطر جوانی مدرن را به تصویر می‌کشد که به طور طبیعی قدرت و جذابیت را در خود تجلی می‌کند.

از لحظه‌ای که آیرون دوک را اسپری می‌کنید با یک انرژی مثل گلوله توپ تازه شلیک شده باز می‌شود که توجه و کنجکاوی را به خود جلب می‌کند. هنگامی که روی پوست شما ثابت میشه به یک سمفونی از احساسات تبدیل می‌شود یک سفر در لایه‌های یک شخصیت پیچیده.

قلب این عطر جواهر اصلی خود را آشکار می‌کند با ترکیبی از جرات و ظرافت. بازی بین عناصر جسورانه و مفاهیم ریز، نمایانگر طبیعت چندرویی انسان مدرن . این بو به تنهایی احساسات بیان می‌کند بدون اینکه یک کلمه ایجاد کند.
اما وقتی به نت‌های پایه می‌رسیم که این هنر شخصیت ویژه خودش را پیدا می‌کند. گرمای چرم و جذابیت ادویه‌ها با یکدیگر تنیده می‌شوند تا یک نقشه غنی از احساسات ایجاد کنند. اینجاست که عطر جوهر اعتماد به نفس را به تصویر می‌کشد نه فقط اعتماد به نفس برای تسلط بر دنیا، بلکه اعتماد به نفس برای وفق دادن به خودتان.
این شاهکار یک بیانیه است درباره ایجاد تأثیری فراموش‌نشدنی با هر قدمی که می‌گذارید. این عطر تنها یک بو نیست بلکه تجسم سفری مردانه در طول زندگی است. قدرت، اصالت و جذابیت بی‌نظیر را پخش میکند.
15 تشکر شده توسط : Mahdi رضاحسین نوری
یک کار شبیه به oud for greatness و شبیه به کپی شماره یک این عطر یعنی oud for glory با روایح کمتر مصنوعی و دلنشین‌تر و هزینه ۲ برابر بیشتر از oud for glory از لطافه و البته با ماندگاری و پخش بوی کمتر
4 تشکر شده توسط : امیر محمدی امیر علوانی
این عطر یکی از بهترین عطرهایی است که تا به حال استفاده کرده ام. بوی آن بسیار شیک و مردانه است و من را یاد شهرهای بزرگ و مدرن میندازه که خیلی هم خوب به اسم عطر میشینه. یک رایحه منحصر به فرد و جذاب ، با شیرینی خاصی شروع میشه که بسیار مردانش میکنه نت جوزی که داره .شبیه لونا روسا با مرکبات کمتر . ماندگاری ۶ ۷ ساعته و پخش بو در رنج قیمتی خودش عالیه.حتما و حتما تست کنید قبل خرید چون شیرینی که داره همه پسند نیست. بوگارت فقط کافیه این عطر را بریزه داخل شیشه هر دیزاینر دیگری و ۲ ۳ برابر مردم براش خرج کنند.
9 تشکر شده توسط : Maary nazanin
مدل صابونی بلک افغان ،راحت پوش و رام شده تر
4 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی محسن جمالیان
عطر آرامیس را دوست دارم
چون به تو شبیه است
ملایم و شیرین و دلنشین
با توام همراه است
هر جا که می‌روم با من است
به یاد تو می‌اندازد
گاهی شادم می‌کند گاهی غمگین
به حالم می‌پردازد
عطر آرامیس را دوست دارم
چون تو را به من می‌دهد
بوی تو را در دلم می‌نشاند
11 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سالمی
"فیوریو" الهام گرفته شده از واژه ژاپنی "فیوریو" است که به معنای "شیک و باشکوهه" . این اسم جوهر عطر را که شامل شیک و مرموز بودن است به خوبی بازتاب می‌کنه.یک عطر کلاسیک که خواسته‌ کسایی که دنبال بویی عجیب ،زیبا و با اصالت هستند به راحتی به برآورده میکنه.ماندگاری و پخشش که بماااااااااند.
20 تشکر شده توسط : هاشم پور محمد سامانی نژاد
امضا همون امضاست.
حتی تولید ۲۰۲۳ این عطر شرف داره به خیلی از عطرهای جدید دیزاینر ها.واقعا در تعجبم بوگارت چجوری داره همچنان چنین شاهکارهایی میده تو بازار با این کیفیت و قیمت و ورنشکسته .
نیاز نیست نگران شیشه جدید و قدیم این شاهکار باشید
بوگارت ریفرمولهاش هم دلنشین و با هویتند.
موفق و پیروز باشید
17 تشکر شده توسط : سعید سعید Perfumex
عطر Blue Lady از Rasasi بوی گلی و شیرینی دارد. بوی این عطر با نت‌های پرتقال، گل برف، برگ بنفشه و یلانگ یلانگ شروع می‌شود. در نت‌های میانی، شما با رایحه هلو، آلبالو، نارسیس و ژاسمین روبرو میشید. در نت پایانی رایحه وتیور، صندل، عنبر، مشک و وانیل حس خود را به شما منتقل می‌کند.ماندگاری ۴ ۵ ساعته و پخش بو متوسط.بسیار نفیس با قیمتی که دارد فقط از اصل بودن این محصول حتما اطمینان پیدا کنید قبل از خرید.
10 تشکر شده توسط : الف.ر ش سعیده دهرویه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir