نظرات | شهریار
ترتیب نمایش
Megamare
لینک به نظر 24 فروردین 1402 تشکر پاسخ به Perfumex
با سلام و احترام خدمت دوستان عطرافشانی.
اینجانب با توجّه به علاقه ای که از دیرباز به دنیای روایح داشته ام، از اواسط سال ۱۳۹۳ تا به اکنون، خواننده نظرات عزیزانِ عطرافشانی بوده ام و از آبان ۱۴۰۰ نیز عضو عطرافشان شده ام و طی سالیان گذشته مجموعه کوچکی از عطرها را نیز گرد آورده ام.
در تایید نظر دوستمان جناب perfumex باید عرض کنم جنانچه نظرات هفت ماه اخیر یکی از دوستان بزرگوارِ عطرافشانی مورد مطالعه واقع شود ملاحظه خواهد شد، ایشان در کنار ارائه نظر نسبت به عطرها، سعیِ بلیغ و اهتمامِ اکید در معرفی عطرهای اماراتی (آن هم در بُعدِ گسترده) داشته و به نظر می رسد به گوهر مقصودِ خود در این زمینه نیز نائل شده اند، به گونه ای که حسبِ فرمایشِ جناب perfumex، هم اینک: "الحمرا شده ترند اول عطرافشان".
چندین بار دوستان عزیزی همچون جناب دکتر ارژنگ بوترابی، جناب شوشتری( و چنان که اشتباه نکنم، جناب ایرج روحانی و برخی دیگر از دوستان)، مطالبی در این خصوص عنوان داشته اند و البته اینجانب نیز طی چند ماه گذشته، چندین مرتبت دست به قلم شده ام تا به نوبه خود در این خصوص عرضِ مطلب نمایم، لیکن از خوف آن که در مظانِ این اتهام واقع شوم که قصد بر هم زدن آرامشِ خاطرِ عطرافشان را دارم، قلم بر زمین نهاده و سکوت کرده ام. لیکن پس از ارائه نظر توسط جناب perfumex (و ایضاً سایر دوستان، همچون جناب بوترابی، شوشتری و ...) ضرورت دانستم عقیده شخصیِ خود را بیان نمایم. به هر تقدیر همان گونه که ملاحظه می شود، هم اینک با توجّه به تبلیغات گسترده صورت یافته توسط دوست عزیزمان در هفت ماه گذشته، خاطرِ بسیاری از مخاطبانِ عطرافشانی به جانبِ عطرهای اماراتی معطوف شده است. این نکته را هم عرض کنم که در مقام تقبیح و تخطئه عطرهای اماراتی نیستم. اینجانب خود، یکی از شهروندان این سرزمینم که فشار تورم و گرانی بر گُرده اینجانب نیز سنگینی می کند.لیکن آن چه اینجانب را وادار به نوشتن ساخت، این است که از دست نوشته هایِ دوستِ عزیزمان، بیش از آن که،صرفاً، ارائه نظر در خصوص عطرهای اماراتی مستنبط گردد( که البتّه، ارائه نظر،در خصوصِ هر عطری، خواه اماراتی، و خواه غیر اماراتی، فی نفسه، بِلا اشکال و بلکه شایسته می باشد)، باری، بازار یابی و تبلیغِ عطرهای اماراتی استنباط می شود که این موضوع جای تامّل و تفکّر دارد. فاعتبروا یا اولی الابصار.
26 تشکر شده توسط : Amirhossein غلامرضا نیک پور
Paris Edp
لینک به نظر 5 فروردین 1402 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
به قول یغما گلرویی: نسلی که سرسپرده عصر حجر شده/به ساقیایِ ارمنیِ پیر راضیه
10 تشکر شده توسط : کامیار فخر محمد جواد رضوانی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir