نظرات | سروش
ترتیب نمایش
بعد از تقریباً دو ماه‌ دوباره دارم این عطر رو استفاده می‌کنم. با کمال تعجب، این دفعه یکی از با کلاس‌ترین عطرها را دارم استشمام می‌کنم. الان نه تنها آزار دهنده نیست، بلکه خیلی هم برایم دلچسب است. احتمالا دلیل این تغییر سلیقه عطر بدیع‌العود باشد که به مدت یک ماه است دارم استفاده‌اش می‌کنم. بویی مشابه عود فور گریتنِس دارد اما کلاس خودش را دارد و کپی محض نیست. شاید بعضی از عطرهای نیش رو باید پله به پله بهشون نزدیک شد.
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Dragon
این عطر برای آقایان نیز بسیار مناسب است و من خودم برای اداره استفاده می‌کنم. من ساخت سوئیس را دارم. عطر کاملی است است یعنی هم خوشبو، هم هم پخش بو و هم ماندگاری مناسبی دارد و خیلی با کیفیت است. فقط بخاطر قدیمی بودن آن است که ارزان است اگر جدید ارایه شده بود بود الان یکی از عطرهای گرانقیمت بازار بود. کما اینکه در سالهای دور جزو عطرهای گرانقیمت محسوب می‌شده است.
11 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
یکی از نت‌های اصلی و قدرتمند این عطر بوی شیره تریاک است، اگر کمی شیره تریاک کف دستتان بفشارید و روی دست دیگر عطر کالان اسپری کنید و سپس هر دو را استشمام کنید. بله خود خودش است. ....جانم ؟! .... خیر من تا حالا حتی سیگار هم نکشیدم... :))
6 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi
چقدر از این عطر خوشم اومد!!

برای لحظاتی گم میشه، فکر می‌کنی رفت! تمام شد! اما برمی‌گرده و ازش لذت می‌بری. دوباره ناپدید میشه، ولی تو منتظری چون دیگه می‌شناسیش، می‌دونی برمی‌گرده، و بر می‌گرده. فوق‌العادست
9 تشکر شده توسط : MAHMOUD Mehdi alyari
نبات زعفرانی و دیگر هیچ...
رایحه آن به هیچ وجه به سلیقه من جور در نیامد... حتی چند روز هم تحمل کردم شاید نظرم عوض بشه ... باز هم چیزی جز نبات زعفرانی گیرم نیومد....
پخش بو و ماندگاری بسیار بالا، ۱۲ ساعت پخش‌بو و خودت هم تا دو روز بوی آن را از روی لباس بدون نزدیک کردن بینی حس میکنی. اما رایحه ... اول حتما حتما تست کنید... شاید شما دوست داشتید...
2 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
سلام
من ۱۵۰ میل پیور پرفیوم را تهیه کردم و از خریدم‌ راضی هستم.

مزیت: بوی بسیار خوشایندی دارد (بجز نیم ساعت اول که بوش زیادی تنده) بیشتر مناسب محیط کار، کلاس‌های درسِ، سفر و غیره ... است. نسبت به قبمت ارزش خرید دارد.
پخش‌بوی زیادی دارد (البته، پخش‌بوی زیاد عطر همیشه مزیت نیست و گاهی در جمع رسمی بی‌ادبی محسوب می‌شود) و همچنین ابن عطر ماندگاری خوبی دارد.

عیب: بویش سوپر تکراری و خیلی آشناست، مخصوصا اینکه به خاطر محبوبیت کرید اونتوس خیلی از مواد بهداشتی بوی پس‌زمینه نزدیکی با این عطر دارند. بنابراین برای مهمانی و دورهمی‌ها نمی‌تواند عطر تاثیر گذاری باشد و یا به شما شخصیت مجزایی در جمع بدهد.

مقایسه: در مقام مقایسه، من قبلا رمز رصاصی را داشتم که اون هم یک کپی از کرید اونتوس است، به نظرم خیلی شییه هم هستند ولی این بخاطر غلظت بالا ماندگاری بسیار بیشتری دارد.
5 تشکر شده توسط : حسام لطف الهی ع میرزایی
به نظرم عطری کاملا زنانه است بابوی سنگین و خوشبو، از خرید آن راضی هستم
7 تشکر شده توسط : هاشم پور Hani

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir