نظرات | علی بابائی
ترتیب نمایش
سلام جناب سخی
استاد گرانقدر

درود به شرفت، یک انسان شرافتمند بی نظیر.
در این آشفته بازار، بنده کم و بیش توان خرید هر عطری را دارم اما این متن زیبای شما خیلی به دلم نشست، چه نازنین انسانی هستید شما استاد سخی عزیز، آرزو می کنم از نزدیک شما رو زیارت کنم و بوسه بزنم بر دستانت. عمرت طولانی توام با سلامت و عاقبت بخیری عزیز دل.
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
سلام دوست عزیز
جناب آقای ذبیحی و دیگر دوستان گرامی
فرمایشتون کاملاً درسته، متاسفانه بنده نیز تجربه ی تلخ مشابهی از ع....نه ا...ور رشت داشتم. تعدادی دکانت از این سایت خریداری کردم، با اولین اسپری هر کدوم متوجه فیک بودنشون شدم اما جهت اطمینان و این که تهمتی نزده باشم، همان عطرها رو به صورت دکانت از فروشگاه های معتبر تهیه کردم و نتیجه... فیک بودنشان ثابت شد.
این نوشته را به جهت آگاهی دوستان عزیز درج کردم امیدوارم دوستان دیگری تجربه تلخ ما رو تکرار نکنند.
5 تشکر شده توسط : محمد ادریسی نازی جاوید
سلام علی آقا،
واقعاً از رویوهاتون نهایت لذت رو می برم. بسیار حرفه ای و ریزبین. کاش می تونستم یک دوره رایحه شناسی رو از خدمت شما فیض ببرم.
سپاس از نظرات ارزشمندتان
سالم و تندرست باشید
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
Xeryus Rouge
لینک به نظر 16 آبان 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی عزیز
سپاس و هزاران سپاس
از متن زیبایتان که هزاران بار خوش رایحه تر از تمامی عطرهاست لذت فراوان بردم، مثل دیگر متون تان کلمه به کلمه و جمله به جمله خواندم و لذت فراوان بردم. خدا را شکر گذارم که در جمع دوستان نازنینی مثل حضرتعالی هستم.
لازم به ذکر است، فروشنده محترم را سالیان درازیست که می شناسم و اغلب عطرهای مورد نیاز را از ایشان تهیه می کنم. البته فروشگاه کوچک و ضعیفیست و اغلب عطرهای اماراتی عرضه می کنه و برای معدود عطرهای اورجینال متاسفانه تستر نداره و بنده مجبور شدم بلایند بای کنم. حتی بنده تاکید زیادی بر جعبه قدیم بودن عطر داشتم که ایشان فرمودند، جعبه قدیم است. شاید انتظار بنده از این عملکرد این عطر کاذب است، چون هیچ تجربه قبلی از این عطر نداشتم. بیشتر اوقات عطر دم دستیم لالیک وایت بوده و هست که در مقایسه به مراتب پخش بو و ماندگاری بهتری به نسبت این عطر زریوس رژ خرید بنده دارد. ناگفته نماند، رایحه زریوس به مراتب شیک تر و جذاب هست. اما با قیمت دو برابری نسبت به لالیک وایت انتظار داشتم ماندگاری و پخش بوی بیشتری دریافت کنم.
در نهایت مجدد از نظر ارزشمند شما سپاسگزارم. پاینده و سالم و عاقبت بخیر باشید.
16 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی فاطمه فیضی
Xeryus Rouge
لینک به نظر 16 آبان 1401 تشکر پاسخ به امیر رنجبر
سلام جناب رنجبر عزیز
از نظر ارزشمند جنابعالی بسیار سپاسگزارم.
در صورت امکان بنده رو راهنمایی بفرمایید که چگونه می توانم تشخیص دهم عطری که بنده خریدم، احتمالاً کپی یا فیک هستش. لازم به توضیح است که فرد فروشنده به قطعیت اذعان داشتند که عطر نسخه اصله. چنانچه مقدوره راهنمایی بفرمایید.
متشکرم
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی رضا یگانه
Xeryus Rouge
لینک به نظر 28 مهر 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
با سلام و احترام
آقا کامبیز عزیز
بنده این عطر رو هفته پیش بلایند بای کردم. البته با رایحه عطر آشنایی داشتم و رایحه ش واقعاً شیک و دلنشین هستش. دو بار عطر رو تست کردم، متاسفانه پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار ضعیف هستش و حداکثر تا نیم ساعت پخش بو داشت.
2 تشکر شده توسط : کامبیز سخی رضا یگانه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir