نظرات | مریم نوری
ترتیب نمایش
با سلام و عرض ادب خدمت عزیزان بزرگوار سایت محترم عطرافشان
امروز در حین گشت زنی داخل پاساژ ادکلن فروشی در یکی از مغازه گوشه از ویترین این ادکلن رو دیدم که رفتم داخل فروشگاه و از فروشنده درخواست کردم این ادکلن رو بیارن تست کنم. اولش فروشنده گفت خانم اون ادکلن برای سنین بالا هست و بدون جعبه و خیلی وقته از تولیدش می گذره. اما من گفتم اگر ممکنه بیارین تست کنم. ایشان هم قبول کرد و به زحمت از گوشه ویترین این ادکلن رو آورد. یکم ازش کم شده بود و شیشه اش بسیار خاک گرفته بود که تمیز کرد و درپوش رو برداشت و یه یاف اسپری کرد. وای خدای من یعنی تا بحال همچین رایحه ای رو تجربه نکرده بود در هیچ خانمی هم همچین بویی رو نشنیده بودم. یه رایحه ادویه ای و شرقی و کمی گلی و میوه ای و شکلاتی ملایم و گرم و نیمه تلخ که مخصوص فصل زمستان هست. اصلا نمی دونم چجوری توصیفش کنم ولی واقعا بسیار خوشبو و ماندگار هست. از اقای دکتر اسعدی هم بسیار تشکر می کنم که این ادکلن رو معرفی کرده بودن و نظراتشون مثل نوشته های علمیشون بسیار ارزنده و سودمند هست.
از عزیزان سایت محترم عطرافشان تشکر می کنم برای تمامی نظرات ارزشمندشون.
22 تشکر شده توسط : حسین رفیعی Sama
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر اسعدی
استاد بزرگ جناب آقای دکتر اسعدی از راهنمایی و توجه شما به من و تمامی عزیزان این سایت محترم بسیار تشکر می کنم. امروز هم رفتم این ادکلن رو البته طرح این ادکلن رو با نام همون شرکتی که شما به من نوشته بودین رو خریدم که در قسمت عطرگرام ارسال کردم. واقعا آقای دکتر خیلی خیلی خوشبو هست اصلا انگار وارد یه دنیای دیگه میشه آدم. البته به نظرم یکم برای سنین بالا مناسبتر هست اما من خیلی خوشم اومد از این ادکلن.
استاد بزرگوار حقیقتش من خجالت می کشم برم داخل فروشگاه ها و مدام ادکلن ها رو تست کنم و شاید از هیچکدوم خوشم نیومد و نخرم. برای همین فقط تمرکز می کنم به ادکلن هایی که شما و سایر عزیزان اینجا معرفی می کنن و میرم همونا رو می گردم و امتحان می کنم که اگه خوشم اومد بخرمش. برام سخته که برم ادکلن های متفاوت رو تست کنم و آخرش هم بخاطر زحمتی که به فروشنده دادم مجبور بشم یدونه بخرم بعدش بیام ببینم اصلا مورد پسندم نبود. اما تمام ادکلن هایی که شما معرفی فرمودین و من توان خرید آنها را داشتم رو رفتم با ذکر اسم ادکلن راحت تست کردم و خریدمشون. واسه همین از شما و سایر عزیزان کمک خواستم وگرنه قصد اذیت نداشتم و ندارم. کتابهای شما رو هم یکی یکی دارم میخرم و واقعا اعتراف می کنم که بسیار بسیار علمی و اورجینال هستن نوشته های شما و افتخار می کنم به کشورم ایران و نخبه ها و دانشمندان ایرانی در تمام جهان.
خیلی تشکر از لطف شما به من و از تمامی عزیزان و مدیریت محترم سایت محترم عطرافشان هم تشکر ویژه می کنم.
16 تشکر شده توسط : zero امیرعلی نجاتی
Prose
لینک به نظر 11 آبان 1401 تشکر پاسخ به مهدی مددی
سلام اقای مددی
واقعیتش این چیزی که شما منظورتون هست یعنی دکانت فکر کنم حجمش خیلی باید کم باشه و شیشه معمولی کوچیک باید داشته باشه. من به نظرم ادکلن های کیفیت خوب و ارزون تر رو بخرم که حجم بیشتر از دکانت و شیشه های خوشگلی داشته باشن. دکانت فکر کنم هزینه اش برابر یه ادکلن 100 میلی با قیمت مناسب میشه.
خیلی ممنون از توجه شما اقای مددی
12 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 فاطمه فیضی
با سلام و عرض ادب خدمت همه بزرگواران سایت محترم عطرافشان
دیگه من معتاد عطرها شدم، اصلا یجوری شده که یه روز نرم به ادکلن فروشی ها نگاه نکنم انگار روزم ناقص می مونه. درسته که من توان خرید ادکلن های گران قیمت شما را ندارم اما همین ها هم که ارزونتر هستند رو معرفی می کنین هم واقعا خیلی خوبن. یعنی می تونم یدونه ادکلن نهایتش 5 میلیون تومان بخرم ها اما همش می گم با 5 میلیون تومان می تونم چندتا ادکلن بخرم و تنوع زیادی هم داشته باشم. می خوام با همین ادکلن های ارزان تری که می خرم منم مثل شما عزیزان یه کلکسیون درست کنم.
از تمامی شما عزیزان برای معرفی ادکلن ها و مدیریت محترم سایت عطرافشان خیلی تشکر می کنم.
26 تشکر شده توسط : Khadijeh  Someone Out There Saba
با سلام و عرض ادب خدمت همه عزیزان سایت عطر افشان
امروز ادکلن عشق مقدس رو خریدم که باید بگم واقعا اسمش برازنده همین رایحه هست و بوی بسیار خوش و عجیب زنانه داره اصلا تا درپوش رو برمیداری متوجه میشی این یه بوی زنانه هست. داخل فروشگاه یه پاف زدم به مانتوم وای هر قدم که برمیداشتم بوش بیشتر پخش میشد. اگر خریدین یادتون باشه بیشتر از دو پاف نزنین چون خیلی غلظت عطر زیاده. به خواهران عزیزم پیشنهاد می کنم حتما یبار اینو تست کنین مطمئنم که خوشتون میاد. فقط در سایت عطرافشان نوشته حجمش 100 میلی لیتر هست اما اینی که من خریدم 50 میلی هست و فروشنده گفت اصلا این 100 میلی نداره منم تعجب کردم. نمی دونم شاید اینجا قبلا حجم 100 میلی هم موجود بوده.
خیلی تشکر از تمامی شما عزیزان...
22 تشکر شده توسط : سالمی Khadijeh
سلام و عرض ادب
خواهر عزیزم من این ادکلن رو پارسال خریده بودم و ادکلن خیلی خوبی هست. بوی تلخ و کاکائو میده که ماندگاری و پخش خوبی هم داره. به نسبت قیمتش واقعا کیفیت خوبی داره. جعبه خوشگلی هم داره. با تشکر
7 تشکر شده توسط : IRRO پگاه فلاحی
But Not Today
لینک به نظر 9 آبان 1401 تشکر پاسخ به Shahin Asadi
با سلام و عرض ادب
استاد ارجمند جناب آقای دکتر اسعدی من از اینکه دانشمندی همچون شما در این سایت عضو هستین و از تمامی برادران و خواهران بزرگوارم که با نوشته هاشون نشان از علمی بودن همه این عزیزان هست و در این سایت عضو هستند بسیار خوشحالم و برایم بسیار قوت قلب هست که شما بزرگوران در اینجا نظرات خودتون رو ثبت می کنین و من از تک تک نظرات شما بهره مند می شوم. اینکه شما نوشتین به تحقیقات علمی و تالیفات کتابها و مقالات علمی اعتیاد دارین، حداقل برای من قبل از این نظر شما اثبات شده بود. چون من در آزمایشگاهی که کار می کنم مقالات شما را در مجله های پزشکی دیده بودم و آن زمانها با خودم فکر می کردم کاش می شد یه روزی مثل شما باشم و هنوز هم این آرزو رو دارم که بتونم واقعا مقاله علمی بنویسم و در مجلات پزشکی منتشر بشه و اگه بتونم کتاب علمی هم در زمینه رشته خودم بنویسم که دیگه رویای من هست برای همیشه. اما با دیدن کتابها و مقالات شما و نظرات شما در این سایت متوجه شدم که واقعا عشق روبه اعتیاد می خواد تا کسی بتونه مثل شما باشه. نمیدونم شاید هم حق با شماست اما من خودم رویای داشتن جایگاه شما رو دارم....
به هر حال من به عنوان خواهر کوچکتر شما و تمامی بزرگوران این سایت، فکر می کنم باید خودتون به خودتون کمک کنید و به اطراف خودتون بیشتر توجه کنید. اجازه ندین این وضعیت باعث بشه تا خودتون رو سرزنش کنید و برای زندگی خودتون تعادل ایجاد کنید. برین مسافرت و خودتون رو دور کنید از تحقیقات و تالیفات و یا هر کار دیگه ای که می تونین انجام بدین.
می دونم که دانشمندان به خاطر علم و تولید علم همیشه در تنهایی زندگی می کنند اما به نظرم این کار هم درست نیست که یه دانشمند بخاطر تولید علم برای دیگران، خودشو از زندگی محروم کنه و در تنهایی بمونه. انشالله هیچکدام از ما در این دنیا تنها نمونیم.
خیلی سپاسگزارم از شما و تمامی بزرگوران محترم این سایت و بویژه مدیریت محترم این سایت که واقعا به نوعی یه جور زندگی دوستانه را در اینجا برای ما فراهم کردند.
14 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Maary
با سلام و احترام
استاد بزرگوار جناب آقای دکتر اسعدی امروز بعد از کار رفتم دنبال همین عطر که شما معرفی فرموده بودین و با کلی گشتن بلاخره از یه فروشگاه پیدا کردم که رفت از انباری فروشگاه اینو آورد و گفت خانم دنبال زیرخاکی ها می گردید. آکبند بود و نایلکس ادکلن رو خودم باز کردم و تاریخ تولیدش واسه سال 2013 بود و انقضا 2018. اما هم فرموده شما که عطری که اکبند هست و هنوز اسپری نشده کیفیت خودشو داره و هم خود فروشنده گفت خوشحال باشین که این تولیدات اول همین مارک یعنی انیگما زنانه هست. منم گفتم یعنی چی؟ فروشنده گفت خود این ادکلن سال 2012 یا 2011 عرضه شده و این تولید 2013 هست یعنی از همون تولیدات اولیه هست و هنوز تغییرات نداره مایع داخلش.
استاد بزرگوار از معرفی این عطر بسیار بسیار از شما سپاسگزارم چون واقعا خیلی بوی خاص و سنگینی داره و تلخ و گرم و مخصوص فصل زمستان هست که در قسمت عطرگرام عکسشو ارسال کردم. کاش چندتا دیگه پیدا میکردم ازش حتما میخریدم بخدا خیلی بوی لوکسی داره اصلا باورم نمیشد همچین بویی داشته باشه و شیشه ادکلن هم خیلی خوشگله و رنگ شرابی خاصی داره. علاوه بر این یکی از کتابهای تالیفی شما را هم خریدم که در یکی از مجله های پزشکی دیدم معرفی کرده بودن و واقعا تحسین میکنم شما رو و به خودم و کشورم ایران میبالم که در این سرزمین ما محققانی همچون شماها را داریم و بسیار به خودم میبالم که افراد باسواد در این سایت حاضرند که از هر کدام از این عزیزان دانشی را یاد می گیرم. من قبل اشنایی با این سایت وقتی از ادکلن صحبت می شد بین دوستانم همشون فقط میگفتن اره این ادکلن خوبه اون خوب نیست از این حرفا... اما در اینجا اصلا ادم حس میکنه یه دانشگاه واسه خودش، ماشالله عزیزان حاضر در این سایت انقدر نظرات علمی دارن در مورد عطرها که همش فکر میکنم داخل کلاس دانشکده عطرشناسی و شیمی و زیست شناسی حضور دارم. واقعا از همه شما عزیزان ممنونم واقعا تحسین می کنم همه شما رو و از مدیریت محترم این سایت هم خیلی ممنونم که این فرصت رو برای ما و عطرشناسان برجسته فراهم کردن تا بتونیم از نظرات خاص آنها استفاده کنیم....
21 تشکر شده توسط : فاطمه کریم زاده ملورین
Evoke for Her
لینک به نظر 6 آبان 1401 تشکر پاسخ به Shahin Asadi
با سلام و احترام
استاد ارجمند جناب آقای دکتر اسعدی از توضیحات بسیار جامع شما خیلی تشکر می کنم و واقعا خیلی واضح توضیح دادین و اینکه با معرفی های شما برای خرید عطرهای قیمت مناسب و کیفیت خوب، دیگه در برنامه هر ماه حقوقم یه مبلغی را برای خرید عطر در نظر گرفتم و الان که داریم به فصل سرما نزدیک میشیم لطفا اگر مقدور هست چندتا عطر گرم و تلخ با کیفیت خوب و قیمت مناسب معرفی فرمایید چون من عطر گرم و تلخ ندارم و خیلی دوست دارم این مدل عطرها را هم تجربه کنم و داشته باشم. خیلی سپاسگزارم از وقت و حوصله ای که برای این سایت صرف می کنین. از تمامی بزرگواران و مدیریت محترم هم خیلی سپاسگزارم.
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب
سوالات را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید
6 تشکر شده توسط : ملورین Perfumex
Evoke for Her
لینک به نظر 5 آبان 1401 تشکر پاسخ به عطردوست
با سلام و عرض ادب
استاد بزرگوار جناب آقای دکتر اسعدی همانطور که مقالات علمی منتشر شده شما را در مجله های پزشکی مطالعه میکنم و واقعا تحسین برانگیز هست که تمام این مقالات علمی شما اورجینال هستن، از بابت نظرات ارزشمند و معرفی شما برای خرید عطرهای کیفیت خوب و قیمت مناسب هم بسیار بسیار تشکر میکنم. امروز هم دو مدل از عطرهایی که شما معرفی فرموده بودین را خریدم که البته اجمل اوروم را پیدا نکردم اما اجمل شادو زرد رنگ و اجمل شادو آمور زنانه را خریدم که در قسمت عطرگرام تصاویرشان را ارسال کردم. واقعا بسیار بسیار خوشبو هستند و ماندگاری و پخش بسیار خوبی دارند اصلا نمیدونم کدوم یکی رو بیشتر دوست داشته باشم. اجمل شادو زرد رنگ فقط یدونه مونده بود داخل فروشگاه اونم ازش یکم مصرف شده بود که به نصف قیمت خریدم البته به پیشنهاد خود فروشنده ولی اجمل شادو آمور زنانه آکبند بود و تاریخ تولیدش 2015 و انقضا 2020 بود که فروشنده گفت چون اصلا باز نشده مشکلی نداره و عطر هنوز کیفیت خودشو داره؛ منم حرفشو قبول کردم. از شما هم تقاضا میکنم لطفا در این مورد یه توضیحی بدین که آیا واقعا عطری که آکبند هست و اصلا یکبار هم مصرف نشده، اگر تاریخ انقضاش تموم شده باشه میتونه کیفیت خودشو داشته باشه؟
اقای دکتر اسعدی محترم، واقعا عطرهایی که معرفی فرمودین منظورم همین هایی که حداقل توان خرید انها را من داشتم، بسیار بسیار خوشبو و با کیفیت هستند و نسبت به سایر عطرهای هم قیمت داخل فروشگاه به نظرم خیلی ارزش خرید بالایی دارند اینها. بازم اگر براتون زحمتی نباشه از این مدل عطرهای با کیفیت و قیمت مناسب زیر 1 میلیون تومان معرفی فرمایید.
خیلی خیلی تشکر میکنم از محبت شما و تمام عزیزان این سایت و مدیریت محترم
11 تشکر شده توسط : ملورین 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir