نظرات | Pluie
ترتیب نمایش
عطر اوریفلم éclat femme عین همین عطره. نسخه ارزان همین.
4 تشکر شده توسط : nazanin فاطمه فیضی
به نظرتون رز این کار شبیه رز blooming bouquet هست؟ منظورم رزی که سنگین و گلاب گون نباشه
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
خب، گویا این عطر بسیار شبیه به باکارات غوژ هست. من نه باکارات رو زدم و نه میدونستم چه بویی میده. اما اینو میزنم همه می پرسن باکارات زدی؟ میگم نه. زفران وود زدم.
7 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Perfumex
Delina La Rosée
لینک به نظر 10 فروردین 1403 تشکر پاسخ به شایلین
سلام
به نظرتون رز این کار شبیه رز blooming bouquet هست؟ منظورم رزی که سنگین و گلاب گون نباشه
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
Miss Dior Blooming Bouquet
لینک به نظر 19 بهمن 1402 تشکر پاسخ به شکیبا
دکانتی که من گرفتم اصلاً صابونی نبود. کاملا بوی رزی که روش آب پاشی شده توی گلفروشی رو میداد. فک میکنم زیباترین رایحه ای بود که از گل رز بوییدم.چون اصلاً بوی گلاب رو دوس ندارم.
واقعا عین حریر لطیف و ملایمه.
7 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری مرتضی ع
Clementine California
لینک به نظر 18 بهمن 1402 تشکر پاسخ به شکیبا
سلام وقت شما به خیر.
عطرهایی که توی قسمت مورد پسند گذاشتم، همشون علاقه مندی هام نیستن. بعضی‌ها رو اونجا مارک کردم که بعدن سر فرصت تست کنم. اینم همینطور بود.
در کل من از بین عطرهای مرکباتی، برگاماسک، تق هرمس هارو دوس دارم که اشاره کردم. اینا اصن صابونی نیستن.
7 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh بابک
رنگ شیشه عطر فلنکر ابسولو، صورتی مایل به بنفشه. یک بوی شیرین کاملاً ملایم که نت میوه ای انار مدام همراهش هست و بوی پچولی هم که بک گراند کار هست.
لطیف هست و شیرین و میوه ای با طعم انار! به نظرم نسبت به قیمتش واقعا پخش و ماندگاری خوبی داره و به صرفه اس به عنوان عطر روزانه دم دست، برای کسانی که نت انار و پچولی رو در بستری نسبتأ شیرین دوس دارن.
13 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی marjanmohamadi
خیلی تعريف این عطر رو شنیدم: بوی پودری و لطیف و شیرینی سبک و ملایم. من عاشق این شکل رایحه هستم. و نت هاشو که می بینم دلم براش میره. اما متأسفانه موفق نمیشم جایی گیرش بیارم
6 تشکر شده توسط : جواد وزیری کامبیز سخی
به مشام من یک عطر کاملاً صابونی هست با بوی تمیزی. حس و حال آدمی که از حمام تازه اومده بیرون.
یک عطر فرش و صابونی هست که یکمی ته مایه های شیرین داره. همین یکم شیرینی باعث شده صرفاً مردونه نباشه و خانمها هم بتونن بپوشن.
در کل برای من بوی صابونی مرکباتی میده. شخصاً علاقه ای به عطرهای صابونی ندارم و این عطر مورد علاقه ام نبود. اما من عطرهای مرکباتی رو واقعا دوس دارم. عطرهای مرکباتی که بوی تمیزی و صابون ندن. مثل برگاماسک و یا اکثر عطرهای هرمس
15 تشکر شده توسط : امیر علوانی جواد وزیری
به نظر من جزو عطرای خیلی شیرین و گورماند دسته بندی میشه. شیرینی این عطر از جنس میوه ای هس. یه بویی شبیه به مربای توت فرنگی یا تمشک. یا بوی شکلات با طعم توت فرنگی. در واقع میوه ای و شیرین هس و بوی گل توش نمیاد یا حداقل گم شده.
اول که اسپری میشه فقط بوی توت فرنگی شیرین میاد. و خب شیرینی شدید داره. که شاید برای بعضی خوشایند نباشه. نت شیرین بسیار داره و از اول تا آخر بوی شیرینی میوه ایش میاد.
نکته جالبش اینه که بعد از کمرنگ شدن نت های اولیه، یک بوی دودی میده. بوی چوب سوخته و کمی شیرین که قشنگه به نظرم.
اگر بخوام مقایسه کنم، من این عطر رو به شیرینی عطر لیرا یا بیلی آیلیش ترجیح میدم. اما برای من شیرینی اش زیاد و سنگینه، و مثلا ایریس دراژه لانکوم رو به این ترجیح میدم که شیرینی ملایم و ملوس و پودری داره. سلیقه ای هس به هرحال.
در نهایت این عطر یک بوی سنگین شیرین و میوه ای و دودی داشت به مشام من.
شیشه اش هم فوق العاده زیباست. ماندگاری خوبی هم داره واقعا و پخش بوی مناسب و قوی.
17 تشکر شده توسط : ماری سعیده دهرویه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir