نظرات | FERESHTE GHARIB
ترتیب نمایش
اگر از اصل بودن عطرتون مطمئن هستید لطفا به عطرتون فرصت بدین، به لحاظ رایحه عالیه و کاملا با لیلاک لاو از برند آمواج برابری میکنه ، من که مدت طولانی از هر دو عطر استفاده کردم واقعا هر دو عالی بودن فقط لیلاک لاو به لحاظ ماندگاری یه سرو گردن بالاتره
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان سالمی
به نظرم عطر شما اصل نبوده ، اگر جاسمین نویر رو اصل تهیه بفرمائید حداقل 12 ساعت خودتون و اطرافیانتون در رایحه ناب یاس غرق خواهند بود .
2 تشکر شده توسط : س غ سالمی
Daisy Dream
لینک به نظر 1 تیر 1401 تشکر پاسخ به آذر آذری
برای بوی یاس جاسمین نویر بولگاری یا لیلاک لاو از برند آمواج رو تست کنین و برای رایحه رز فلور فتال از برند کیم کارداشیان قطعات راضیتون میکنه
7 تشکر شده توسط : سالمی Maliheh
دوستان گرامی ماندگاری ادکلن لاو توبرز من رو شگفت زده کرد یه مدت که استفاده کردم متوجه شدم ماندگاری چند روزه کمترین تعریفیه که میتونم ازش بکنم و از بین کارهای آمواج که من استفاده کردم مثل: ایمیتیشن، لاو میموزا، آپوس 6 و لیلاک لاو این یه سرو گردن بالاتر بوده.
10 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
نظرم رو در مورد لیلاک لاو اصلاح میکنم اون نت شیرین ابتدایی که من با رایحه کاکائو اشتباه گرفتم باید عرض کنم که شیرینی اصیل یاس هست امروز که از کنار یک بوته یاس رد میشدم کاملا متوجه شدم لیلاک لاو رایحه اصیل و ناب یاس رو در خود داره و اگر عطر یاس رو میپسندین با خیال راحت این ادکلن رو بخرین و مطمئن باشید دوستش خواهید داشت.
11 تشکر شده توسط : سالمی حسن حسن زاده
تجربه مشترک من در خصوص بیشتر عطرهای آمواج که تست داشتم و یا دارمشون این هست که باید بهشون زمان داد و درای داون همشون قابل قبول هست. پرفورمنس اکثر کارها بالاست و بر روی الیاف مصنوعی ماندگار بهتری دارن تا الیاف طبیعی. این عطر پرتریل هم از عطرهای مقبول و خوشبو هست که لطافت یاس رو به کمال با یک رایحه اسپایسی ترکیب کرده و نتیجه کار فوق العاده بوده.
10 تشکر شده توسط : سالمی پرنیان
برای من مثل سایر کارهای برند آمواج نبود و خیلی از عطرهای دیگش فاصله داره . من دوسش نداشتم بیشتر شبیه عطرهای حرم میمونه اگه قصد خرید دارید حتما تست کنید البته پخش بو و ماندگاریش عالی بود.
7 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
برای من که تموم کارای آمواج رو می پسندم این عطرش هم به نظرم عالی بود البته توصیف نت هاش برام سخته ولی باید بهش زمان بدید و نسبت به لیلاک لاو و توبرز پخش بوی خیلی بیشتری داره و ماندگاری در حد 12 ساعت هست.
8 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
من این عطرو تست داشتم یک عطر کاملا عربی با تم دودی و ادویه ای هست. من رایحشو خیلی دوست داشتم اما به نظرم نسخه های قدیمی تر ماندگاری بالاتری نسبت به نسخه جدیدش داشت. در کل چ قدیم و چ جدید ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی دارن
9 تشکر شده توسط : سالمی سعیده دهرویه
من سمپل این عطر رو از سایت محترم عطر فشان تهیه کردم و کاملا اون رو پسندیدم. عطر گلی بسیار خوشبو که ضمن اینکه ممکنه براتون تکراری باشه ولی شبیه هیچ عطر گلی و خوراکی دیگه ای نیست. ماندگاری بالای 12 ساعت و پخش بوی قابل قبولی داره، شیرینی کم بدون تم عربی هست و از بین کارهای آمواج به نظرم به لیلاک لاو نزدیکه
13 تشکر شده توسط : سالمی Taniya

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir