نظرات | رضا چنانی
ترتیب نمایش
سلام دوستان هنرمند عطرافشانی.
تقریبا دوماهه که با این عطر جذاب آشنا شدم و تو این مدت بشدت منو شیفته خودش کرده، فوق العاده برای استایل رسمی، قرار های عاشقانه و مهمانی. شروع کار رو مرکباتی ادویه ای به خصوص زیره و بعد مدت کمی نوت های چرم، هل رو کامل میشه حس کرد. نسبت به یک کار دیزاینر موندگاری خیلی خوبی داره با پخش بوی اولیه عالی و متوسط بعد یک ساعت.
تنها ایرادی که میشه گرفت قیمت و طراحی شیشه اس که چنگی به دل نمیزنه اصلا.
13 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری فاطمه فیضی
سلام اقا حسین عزیز،
پگاسوس با رایحه ی غالب بادام تلخ وانیل و حالت پودری که داره یه ته بوی تلخ خیلی جذابی داره اوایل با مرور زمان کمی شیرین میشه.
9 تشکر شده توسط : Aram nazanin
بوی غالب سیب ترش و بوزی این عطر رو خیلی دوست نداشتم.
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی TIMELESS
Choco Musk
لینک به نظر 22 مرداد 1402 تشکر پاسخ به Cypress
سلام از اهواز حضوری گرفتم، ولی فروشگاه اینترنتی حروف داره احتمالا
1 تشکر شده توسط : سالمی
Aoud Leather
لینک به نظر 9 دی 1401 تشکر پاسخ به افشار
سلام جناب افشار. شما استاد مایی و منی که تازه وارد دنیای عطر شدم (دو سه سالی) زیاد به مطالعه راجب کیفیت مواد اولیه عطر ها نپرداختم. بله حرف شما کاملا درسته ولی منی که از عطر فقط انتظار خوشبویی دارم بار اولی که این دو برند مونتل و مانسرا رو تست کردم خیلی از عطرهاشون رو پسندیدم.
خودم دهون عود استفاده میکنم، عود بخور دارم و علاقه ی خاصی به عود دارم. توی این عطر که خیلی منو یاد توسکان لدر انداخت از بوی عودی که داشت خوشم اومد.
استاد گرامی امیدوارم به بزرگی خودتون اماتوری بنده رو ببخشید
10 تشکر شده توسط : امین خدابخش rick
سلا آقا مهدی
احتمالا بوی عود رو با عود بخور اشتباه گرفتی، عود این عطر یک عود بسیار با کیفیته.
3 تشکر شده توسط : هەژار رضا یگانه
از عطر هایی که هیچوقت فکر نکردم این همه عاشقش بشم. یه بوی عربی ، سنگین با شروعی ملایم، بوی رز و ترنج و یاس برام ملموس نبود ولی بیس نوت عود و زعفران و رز یه ترکیب به شدت اعتیادآور برام بود. آقا علی بهمنی نکته خوبی گفت، برای اینکه از عطر لذت ببرید بهش زمان بدید. ماندگاری بالا ولی پخش بوی متوسط.
17 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران هاشم پور
بنده اعتقادی به زنونه، مردونه بودن عطرها ندارم. از بوی عطری خوشم بیاد میخرم.
این عطر از اونهاست، بار اولی که باهاش اشنا شدم خواهرم اونو پوشیده بود، یه عطر چوبی،میوه‌ای و پودری که خیلی‌ها میپسندن. یه بوی رز شیکی داره که در کنار بوی پرتغال و چوب صندل، یه بوی بسیار شیک و خوش پوشی ساخته.
13 تشکر شده توسط : Golnoosh آیدا
یکی از بهترین کارهای کارنر، برای من بهترین عطر عودی که تا حالا استفاده کردم.
به شدت با وقار و سنگین.
5 تشکر شده توسط : TIMELESS Mehran
عطری شیرین، اسپایسی و به شدت جذاب، قبلا هم گفتم بنده عاشق عطر های شیرین و عربی ام . از نظر پخش و موندگاری خوب عمل میکنه ولی بهترین مجموعم نیست
7 تشکر شده توسط : مانا رابط Mehran

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir