نظرات | چیناسکی
ترتیب نمایش
ببینید کار مشروبی و در عین حال خوشمزه هستش، حسی که بهتون میده بسیار صمیمی و گرم هستش. حد و اندازه خودش رو بلده و پارو فراتر نمیذاره. خوراک قرار های عاشقانه هستش. اگر کاری گورمند تر و خوشمزه تر از این کار دوست دارید پیشنهاد من پاردون هستش و از اونور اگر دوست دارید این کار مشروبی تر باشه من بارائوندا رو پیشنهاد میکنم.
6 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Perfumex
Madurai
لینک به نظر 29 فروردین 1403 تشکر پاسخ به JooDan
من مخلصم♥️
2 تشکر شده توسط : بابک JooDan
دیدم مرکز خرید رو...ا تقریبا همه کارهای ممو و نیشانه رو آورده.
بشتابید که جواهر عطرهارو از دست ندید.
3 تشکر شده توسط : سورنا مقدم بابک
Madurai
لینک به نظر 28 فروردین 1403 تشکر پاسخ به JooDan
سلام من هم خیلی این عطر رو دوست دارم ولی خب یه نمه به سمت زنونه متمایل میشه، پیشنهاد میکنم مارفا رو امتحان کنین. اگر تهران هستین برید روشا داره.
4 تشکر شده توسط : Perfumex بابک
قبل از رسیدن به این کار، مطلبی رو میخواستم بگم که شاید به درد شما هم بخوره.
اول از همه، من هم مثل شما درگیر عطر هستم و هرچند وقت یکبار میخوام یک عطر خوب با قیمت خوب بگیرم ولی چیزی که پیش میاد اینه که چرا همه عطرها انقدر معمولی شدن و ارزش قیمتی خود را از دست داده اند؟ چرا مایی که پولی را به اندازه تلاشمان به دست میاوریم خرج این چنین عطر های ساده و شکسته ای کنیم، آیا صنعت باعث شده ما به این روز بیفتم؟ چرا انتخاب ها برای ما انقدر سخت شده؟
پاسخ هم بله هست هم خیر.
وقتی داشتم این عطر زنانه رو تست میکردم، با خودم گفتم واقعا کی میاد پول بابتش بده؟ چرا انقد توخالیه این عطر، وایسا ببینم عطارش کیه...چه اسم آشنایی، آقای موریلاس...پس چرا انقدر معمولیه آخه؟

رفتم نگاه کردم و متوجه شدم که استاد از پارسال تا الان فقط ۲۳ تا عطر با برندهای مختلف همکاری کرده و همین برای من کافی بود که بدونم چرا به این روز افتادیم.
عدم تمرکز، کمیت بالا، کیفیت معمولی و جهان امروزی.
همه این ها نه تنها در عطر، بلکه در تمام صنایع دنیا به خوبی دیده میشه.
حالا، ما چه کنیم؟ تن بدیم به این زیر متوسط ها و قانع شیم؟
به هیچ وجه. چون در گوشه هایی از این دنیا، هستند افرادی که با شوریدگی و دیوانگی میتازند تا کاری کنند...تا تسلیم واژه صنعت نشوند.
برای خودم، یکی از اونها گولتیری هستش، کافیه ببینید برای هر عطر چقدر وقت میذاره و پشتش چه سفرهایی به هند و کشور های عربی و اروپا میکنه تا خالص ترین هارو بشکافه و تحویل دوستدارانش بده.
پیشنهاد میکنم تسلیم اسم هایی مثل موریلاس نشین، اینها خودشون رو تحویل صنعت دادن و رفتن. تسلیم کیفیت معمول نشید، تا وقتی نیش ها و امثال نیش ها در دیگر صنایع هستن غافل نشید.
13 تشکر شده توسط : آیدا سورنا مقدم
خب، ده دقیقه اول که بوی فلز مانند میده فقط باید دماغتونو بگیرین چون خیلی بوی عجیب و بدیه تا کم کم تبدیل میشه به بو های گلی و گل های زرد، و تقریبا بصورت خطی همین گل هارو ادامه میده تا کم کم محو میشه، ده دقیقه اول رو فاکتور بگیریم، بقیه اش میشه گل که در آخر خلاصه واکنشم به این عطر جدید هقمس این بود:
آها.
در کل فقط یک اوکی ساده و فراموشی این عطر.
ماندگاری و پخش بوی متوسطی هم داره.
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی فاطمه فیضی
Terre d'Hermes Parfum
لینک به نظر 11 فروردین 1403 تشکر پاسخ به complihanicated
مخلصیم
2 تشکر شده توسط : complihanicated بابک
امشب، شب تولدم. روی مبلی در هتلی نشسته ام و ساعت کوکی ام را کنار گوشم گذاشتم. صدای موتور ای تی ای دهه شصت میلادی داخل ساعت کوچک و مشکی وستندواچ، نوازشم میکند. به زمان فکر میکنم، به فکر های احمقانه، به اشتباهات و خوشی ها. این صدا، زمان، گذشت زمان، صدای موتور پیچیده ساعت، صدای ثانیه ها، حرکت، تولد.

و بوی تق هقمس، که وادارت میکند فکر کنی، به حرکت؛ به پویایی، سکوت، پرتاب شدن، غرق شدن، زنده شدن و مردن.

به زندگی.
20 تشکر شده توسط : مهریار marjanmohamadi
Dior Sauvage
لینک به نظر 10 فروردین 1403 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
جناب سخی عزیز درود بر شما، نظرات قدیم و جدید شما را میخواندم که دیدم از لیستی فوق العاده تعریف میکنید برای بلایند بای که مخصوص خودتان است، به ما تازه کار ها هم این لیست رو معرفی کنید♥️ سپاس از شما.
4 تشکر شده توسط : بابک کامبیز سخی
1740 Marquis de Sade
لینک به نظر 6 فروردین 1403 تشکر پاسخ به دانیال رادمنش
واکنش منم بعدا از زدن این عطر همین جمله شماست.
1 تشکر شده توسط : سالمی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir