نظرات | sorkhpost
ترتیب نمایش
خودم عاشق این عطرم، از زمانی که قابل خریدن بود تا الان که دور از دسترس شده! حتی زمان خواب هم دوست دارم این رایحه رو استشمام کنم. اما تنها عطری هست که چند بار بازخورد به شدت بدی ازش گرفتم! طوری که طرف نمیتونست تحمل کنه و تو یک اتاق بمونه! که با توجه به پخش بو و ماندگاری بالا، این میتونه دردسرساز باشه. قبل از خرید حتما تست کنید.
10 تشکر شده توسط : M.KH هاشم پور
تا چند وقت پیش میومدم میدیدمش 4 تومن بود! کی هفت و نیم شد!!؟ اینم رفت تو لیست عطر های دست نیافتنی. کم کم فقط باید به عطر حرم و گلاب و لیمو فکر کنیم.
8 تشکر شده توسط : sinash یگانه فکری
دقیقا همینطوره، وقتی بار اول بوییدمش فکر کردم شاید چیزی که تهیه کردم اصل نیست که این بو رو میده ولی با خوندن نظرات فهمیدم سایرین هم همین بوی عذاب آور رو حس کردن.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
سلطان یجوری اینو به تصویر کشیدی میترسم دوباره برم سمتش و ازش استفاده کنم! با تعریف های زیادی که از خاص بودن بوی این عطر شنیدم تصمیم گرفتم سمپلش رو تهیه کنم. بیشترین بویی که ازش میگیرم بوی پانسمان و بیمارستان (بخصوص بیمارستان های قدیمی) هست که اصلا حس و خاطره خوشی به من نمیده. عطر دردناکی هست! ترجیح میدم خاص نباشم و سمت همچین بوی دردناکی نرم.
4 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir