نظرات | ایمان سعیدنیا
ترتیب نمایش
اصلا اون چیزی نخواهد بود که انتظار دارید.رایحه خیلی خوب و همه پسندی داره اما عیبش اینه که به هیچ وجه خاص نیست و بسیاری از عطرهای کیلویی رایحه مشابه رو تقلید کردند.البته میشه علتش رو هم گذشتن 13 سال از طراحیش فرض کرد.
این ادکلن از نظر محبوبیت جزو برترین هاست و همین محبوبیت خصوصا در بین بانوان باعث شد من اینو بدون تست بخرم.البته ناراضی نیستم اما میگم که، ارزش این پول رو نداره(حتی با قیمت خیلی کمتری که بنده از بنادر منطقه آزاد تهیه کردم) CK IN2U رو همزمان با خرید این بو کردم.بسیار بوی خاصی داشت و به نظر من ارزش خرید بسیار بیشتری نسبت به این داره.
وای چقد گرون شد این عطر فوق العاده عالی
به آقای بهزاد علوی
سوال شما بارها در این سایت پرسیده شده و پاسخ داده شده،در مورد کارهای مختلف و تقریبا همیشه این اختلاف وجود داره یعنی قیمت بازار پایین تر از قیمتی هست که خود سایت تولید کننده میزنه.با کمی گردش تو سایت جواب سوالت رو پیدا میکنی.فقط بد به دلت راه نده و اینو بدون که مطمئنن خیلی های دیگه هم مثل تو متوجه این موضوع شدند.
میخوام اعتراف کنم در کامنت های قبلیم کمی به این ادکلن کم لطفی کردم اما فقط کمی.تقریبا یک جهارم شیشه رو دوستم خسته شد ازش و به من بخشید و فرصت شد که بیشتر تستش کنم.اولین چیزی که خیلی متعجبم کرد ماندگاری فوق العاده فوق العاده زیادشه.بالاترین ماندگاری که من در کل عمرم دیدم.حداقل تا سه چهار روز لباسی که از این بهش زدین به وضوح از فاصله یک متری بو میده.بعد از گذشت یک هفته بوش میرسه به فاصله 10 سانتی و دیگه نمیدونم تا چه مدت باقی میمونه چون بعد از دو هفته که شستمش نه تنها هنوز بو میداد،بلکه مامانم مامانم پرسید این ادکلنه بوی دود میده؟گفتم آره. گفت همه ی لباسای تو ماشین بوی لباس تو رو گرفتن! در مورد بو همونطوری که گفتم بعد از حدود 12 ساعت که بوش ملایمتر و قابل تحمل(برای من) میشه بوی شبیه بوی دود میده و همچنین آمیخته با یه بوی گیاهی که انگار کلی گیاه سبز جنگلی رو ریختی تو هاون و کوبیدی.
نکته دیگه اینکه واقعا همونطوری که چند نفر دیگه گفتن من هم با بوییدن این حس تاریکی بهم دست میده.یه بوی مرموزی داره البته بازم میگم بعد از 12 ساعت چون ابتدای اسپری شدن بوش زیادی سنگین و برای من تهوع آوره اما بعد خوب میشه.
1 تشکر شده توسط : اخطار : استفاده از نام و نماد کاربران ممنوع می باشد ( در صورت تکرار اکانت برای همیشه بسته می شود)
به مهدی: سالار درست میگه در مورد وان میلیون.البته من همون وان میلیون اصلی رو فقط دیدم که از نظر پخش بو اگر اول نباشه (بین همه ی کارهای موجود در این سایت) مطمئنن جزو سه تای اول هست.واقعا پخش شدنش مثل موج انفجار بمب میمونه.اگه شما یک طرف اتاقی ایستاده باشی و شخصی در سمت دیگر اتاق وان میلیون را یکبار اسپری کند کاملا متوجه حرفم میشی چراکه تنها در چند ثانیه بوش به صورت کاملا مشخص بهت میرسه و نیازی نیست بو بکشی تا بفهمی چون در چند ثانیه کل اتاق رو فرا میگیره با تنفس عادی حسش میکنی.
قیمتش اومده پایین؟یا من اشتباه میکنم...به نظرم قبلا نزدیک به 400 بود؟
آرش جان زیر قوطی عطر کنار بارکد یه کد احتمالا 6 کاراکتری متشکل از حروف انگلیسی و عدد به صورت حک شده وجود داره، زیر شیشه هم فکر میکنم به صورت محو وجود داشته باشه مثلا مال من WAF72X هست.دنبال یه کد با این فرمت بگرد.ممنون.
آرش کریمی عزیز لطف میکنی بچ کد عطرت رو برامون بنویسی؟
برای چی اشتباه محضه سامان جان؟ تازه من امروز دلم خواست بعد از مدت ها بیام و یه کم از این عطر فوق العاده خاص تعریف کنم.امسال از اونجایی که هوا هنوز سرده تو مهمونیهای نوروز تونستم بازم ازین محبوب گرلن استفاده کنم.تاکیدم هم بر خاص بودن این عطره.چون حقیقتا هیچ عطری رو شبیه به این عطر نشنیدم.تو این ایام به بوی عطر افرادی که باهاشون روبوسی کردم خیلی دقت کردم.و هیچ رایحه ای شبیه به این نیافتم.عاشقشم.
خیلی دوس دارم تستش کنم.ترکیبی از بوی کاکائو و چرم باید جالب باشه

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir