نظرات | شهرزاد.ق
ترتیب نمایش
عزیزان این عطر واقعا بوی زن شیسیدو رو داره ؟ من واقعا از بوی شیسیدو بیزارم آیا اونو تداعی میکنه؟ و اینکه بین این کار و میس دیور بلومینگ بوکه کدوم رو پیشنهاد می کنید؟
1 تشکر شده توسط : بابک
Manifesto EDP
لینک به نظر 15 آبان 1402 تشکر پاسخ به marjanmohamadi
خیلی ممنونم که گفتید. واقعا دوست ندارم با عطرم باعث آزار اطرافیان بشم خصوصا در فضای بسته. محبت کردید 🙏🌸
1 تشکر شده توسط : sahar
Manifesto EDP
لینک به نظر 13 آبان 1402 تشکر پاسخ به ب.الف
ممنونم ☘️
عزیزان این عطر می تونه مناسب محل کار باشه؟ سنگین و آزارنده نیست ؟
1 تشکر شده توسط : ماری
بنا به تجربه میتونم بگم یکی از پر بازخوردترین عطرهاییه که داشتم. رایحه خیلی دلپذیری داره.متعادله. بوی پخته ای که در عین حال نشاط خاصی هم با خودش داره. صد حیف که ماندگاری و پخش قابل قبولی نداره اصلا. مدت ها بود کنارش گذاشته بودم اما امروز بعد از یک سال ازش زدم و سر کلاس رفتم. بچه ها مدام ازم اسم عطرم رو می پرسیدن. البته می تونه نشون بده رایحه مورد علاقه دخترهای نوجوان و تین ایج هست. ولی خب تونست با تمام قوا عطرهای نامدار و گران قیمت ترم رو کنار بزنه و محبوب ترین باشه در بازخورد.
6 تشکر شده توسط : سولماز آیدا
بوی بسیار امن، آرامش بخش و معتدلی داره. من به پیشنهاد دوستان عزیز عطرافشان خریداری کردم. برای افرادی که خیلی حساس و خیلی ملایم پسند هستن گزینه خیلی خوبیه. البته گاهی حس میکنم انقدر امن و آرومه که اگر به انرژی بیشتری از عطرت احتیاج داشته باشی کم میاره. کمی هم ماندگاری و پخش ضعیفی داره از نظرم. بیشتر عطریه که خودت استشمام میکنی و اون احساس آرامش رو ازش میگیری. همونطور که دوست عزیزی اشاره کردن انگار جزئی از وجود و پوست خودت هست. در کل اگر فردی هستید که در طول روز با تنش و اضطراب زیادی روبرو میشید میتونه بعنوان یه سد دفاعی امن برای روانتون عمل کنه.
9 تشکر شده توسط : شکیبا پریسا صیاد
Narciso Rodriguez for Her EDP
لینک به نظر 28 فروردین 1402 تشکر پاسخ به فاطمه فیضی
ای جان به این توصیف ریزبینانه و دلچسب، دلپذیر و با حوصله .. ممنونم خانم فیضی مهربان. من سی و شش ساله هستم . آروم و درونگرا. ضمن اینکه معلم هستم و عطر مناسبی برای تمام مکان ها از جمله محل کار مد نظرم هست. با توصیفات دقیق شما فکر میکنم احتمالا همین فور هر برام مناسب تر باشه
خیلی ممنونم از راهنمایی خوبتون مهربان 🙏🌹☘️
7 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi
Narciso Rodriguez for Her EDP
لینک به نظر 27 فروردین 1402 تشکر پاسخ به فاطمه فیضی
خانم فیضی عزیز. بین نارسیس فور هر و نارسیس پودر، کدوم رو کار بهتری می دونید؟ من فور هر رو تست داشتم ولی پودر رو موفق نشدم تست کنم.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
L'Amour
لینک به نظر 15 مهر 1401 تشکر پاسخ به دانیال رادمنش
ممنون از شما 🙏
L'Amour
لینک به نظر 15 مهر 1401 تشکر پاسخ به امیر محبی
ممنونم 🙏
1 تشکر شده توسط : مهدی مجیدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir