نظرات | مهدی مددی
ترتیب نمایش
سلام حسین آقا
بهترین جایگزین و مشابهه برای این عطر
عطر النشامه لطافه هست با کیفیتی عالی هم در رایحه هم در پرفورمنس
11 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کاید امیر
Hindu Grass
لینک به نظر 6 شهریور 1402 تشکر پاسخ به امیر طباطبایی
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد !
درود جناب طباطبایی
نزدیک به سه سال است از خانمی در اینستاگرام عطرهایم را تهیه میکنم خانمیست بسیار مهربان و با حوصله (آنچه خوبان همه دارند او یکجا دارد)
همیشه قبل از خرید با او مشورت میکنم و این نظر او بود
همینطور که در وات ساپ با جناب دکتر شاهین اسعدی عزیز برای تهیه عطرهای لطافه و الحمبرا از او مشورت میگیرم
با این اوصاف هیچ چیز از ارزش آن خانم بزرگوار برایم کم نمیکند چرا که هدف او کمک به من در انتخاب عطر هیندوگراس بود (به شدت شیفته عطرهای این عطار خاص شده ام) حال میخواهد این ادبیات را از کسی قرض گرفته باشد یا خودش نوشته باشد
فضای این خانه کمک به دیگری در انتخاب هایشان میباشد
وقتی جناب اسعدی عزیز از مزایای عطرهای برند الحمبرا با جان دل مینویسد آیا او فروشند عطرهای الحمبرا ست؟قطعا خیر!
پس در درج انتخاب کلمات اندکی صبور باشیم!
و در آخر بسیار ممنونم از شما
10 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کامیار فخر
شروعی طوفانی از پچولی وحشی و افسارگسیخته ، پچولی در ابتدا کمی گزنده ست و لایه ای از حس خاکی و نیمه کافوری روش نشسته ، این فضای چوبی ، خاکی و نیمه کافوری پچولی توسط حس سبز چمن کمی رام میشه و رفته رفته فضا اروم میشه ، در ادامه رگه هایی از تنباکو رو داریم که به زیبایی پچولی را پوشش میدهد ، تنباکو در اینجا شیرین و آلبالویی نیست و چهره ای تلخ از تنباکوی سنتی رو در اینجا داریم که بصورت زیرپوستی ظاهری کاریزماتیک و نیمه کلاسیک به پچولی میدهد .
پخش و ماندگاریش بنظرم خیلی خوب و با دو پاف تا ساعتها بصورت محسوس به مشام میرسید.
اونایی که با گوالتیری و عطرهایی که این پرفیومر ساختارشکن طراحی میکنه اشنا هستند میدونن اصولا عطرهای نازوماتو خیلی سیف نیستند و با کسی شوخی ندارند و لازمه که قبل از خرید دکانت تهیه و تست بشه .
14 تشکر شده توسط : احمد شجاعی کورش اچ
Club De Nuit Intense Limited Edition
لینک به نظر 15 مرداد 1402 تشکر پاسخ به دهناد ساسان فر
درود آقای ساسان فرد
راستش حدود یک ماه پیش درصدد تهیه همین عطر بودم تو سایت fragrance نظرات و همچنین نمرات پخش بو و ماندگاری رو دیدم خیلی قویتر بود تا نمرات اینجا ! همین من رو دودل کرد برای تهیه اش
چند ساعت پخش بو داره؟ کیفیت رایحه چجوریاست
7 تشکر شده توسط : Perfumex مهربد
The Look
لینک به نظر 3 مرداد 1402 تشکر پاسخ به Soroush soltani
سلام آقای سلطانی
می تو هوم تو مایه های جوپ هوم قرمز هستش و پخشش خوبه
گل سرسبدشون هاوایی هست اصلا هم به زنونه بودن عطور نگاه نکنید بپوشید لذتش رو ببرید
دلوک رایحه اش میپسندم خیلی خوشمزه و لذت بخشه شبیه سی کی وانه منتها پخش بو ضعیفی داره
یه نکته اشاره کنم اینکه بعضی دوستان تو امتیاز دهی خیلی عجله و احساسی نمره میدن اینطور که مثلا وقتی عطری رو میپوشند بعد نیم ساعت تا چهل دقیقه که گذشت چنتا بازخورد که گرفتن نمره ده یا نه میدن، صبر نمیکنن ببین آیا بعد یک ساعت هنوز همون پخش بو هست یا خیر!
مورد داشتیم طرف کارمند بانک بهش گفته عجب عطری زدی اونم سریع به پخش بو نمره ده داده، درحالیکه نمره ده دادن به یه عطر یعنی اینکه این عطر لااقل باید سه ساعت پخش بو داشته باشه
نکته دوم اینکه حس بویایی هم مثله حس شنوایی هست عکس العملش، وقتی شما دائم صداهای بلند گوش بدین دیگه صداهای ضعیف رو یا نمیشنوید یا به سختی میشنویید، حالا وقتی شما رایحه ایی قوی دائم استفاده کنید دیگه رایحه های کم جون رو یا متوجه نمیشید یا به سختی.... سعی کنید رایحه های ضعیف و خوشبو رو هم استفاده کنید و لذتش رو ببرید که من پیموده ام این صحرا نه بهرام است و نه گورش
14 تشکر شده توسط : Perfumex کورش اچ
امروز این شاهکار به طرز غریبی تمام شد! هر وقت یکی از عطرهام تموم میشه مثله شخصی که بهترین رفیق و شفیقش رو از دست داده میشم، همینقدر غمگین همینقدر بی حوصله! آیا این دغدغه و نگرانیه بزرگیست؟ با تمسخر خواهند گفت خیر!
برای حسرت یک زندگی معمولی :(
31 تشکر شده توسط : Perfumex کورش اچ
درود آقای افتخاریان
مگه چند نفر فعال ریویو نویس داریم در این گروه که یه عده بی دلیل نق میزنند!
من که ندیدم ریویوی این اشخاص رساله دلگشا باشه
نمونه اش ریویو آقا محسن ذیل عطر ساواج الکسیر، چه زیبا ابتدا *حس*ش رو بیان میکنه بعد تجربشو از سه پاف بعد تشریح روایح و در آخر تشکر بابت بسته بندی شکیل و در مغناطیسی و حتی اتومایزر!
جناب سخی که هر وقت ریویو هاشو خوندم یاده پدر روحانی های کلیسا افتادم :) هرچند من جهان بینیشو نمیپسندم و کاری هم ندارم اما نوشته هاشون پر از نکات معطر بوده از چگونه عطر در خانه بسازیم بگیر تا کدوم عطرها رو در کدام فصل استفاده کنیم!
همچنین خانم مونا،فیضی، نازنین (نیچه از زبان شکسپیر که فکر میکنه قراره این روزها نشانه هایی ببینه)و دکتر اسعدی عزیز
کدوم ریویو های این بزرگان رساله دلگشا بوده!!!
و در آخر عکس های زیبا خانم سولماز عزیز که اگه اینجور خشگل از من عکس مینداخت من توهم برم میداشت نکنه با یوزارسیف نسبیتی دارم :))
26 تشکر شده توسط : Perfumex Sepehr s
خوبی کیک شکلاتی پختن اینه که اگه بسوزونیش رنگش زیاد معلوم نمی‌شه. اگه گفتن مزه‌ی سوخته می‌ده هم می‌تونی بگی ینی تاحالا دارک چاکلت نخوردی؟!
.
یکم دارک.....
.

فقط نمیدونم چرا این عطر منو یاده راویه فاحشه فیلم سالو میندازه!
17 تشکر شده توسط : Perfumex آماتور 2
سلام و عرض ادب جناب x
لطفا توضیحی هم در مورد استرکوس و برگاماسک از همین برند بدین
ممنونم
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
Boccanera
لینک به نظر 27 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به کاوه
سلام کاوه عزیز
در ابتدا از شما و جناب بوترابی و همچنین اگر اشتباه نکرده باشم خانم رضوی ممنونم بابت نظراتتان
من دکانت این عطر رو تهیه کرده بودم که بنا به گفته جناب محبی تولیدات اخیر ارتوپاریسی ریفورموله شده شدید و شاید دکانت من از تولیدات اخیر باشند
خانم رضوی اشاره کردند که اسفند ماه یک پاف از این عطر رو پوشیدن وتا به امروز ماندگاریشو حس میکنند! خب این حرف آدم رو به فکر میبره ،با هر ریفورموله شدیدی هم که شده باشه لااقل باید با ده پاف نمیگم چند ماه لااقل چند ساعت باید دوام بیاره و باز به گفته جناب بوترابی باید بعد هشت ساعت حضورشو اعلام کنه مگر اینکه آب بهم قالب کرده باشند
13 تشکر شده توسط : سالمی derrick

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir