پرسش ها | ehsan_ea

سلام به همه دوستان عزیز ضمن عذر خواهی بابت اینکه بعد از سوال درباره عطر تنباکویی مجدد دارم سوال میپرسم. بنده متوجه شدم در بسیاری از عطر ها از تونکا استفاده میشه و چند جایی در منابع فارسی و انگلیسی خوندم که در برخی عطرها به وسیله نوشیدنی الکلی ``رام`` از اون اسانس گیری میشه میخواستم بدونم این موضوع تا چه حد حقیقت داره. البته در منابعی هم خوندم که به وسیله الکل هم اینکار صورت میگیره و البته کومارین به صورت سنتتیک هم در آزمایشگاه ساخته میشه. متاسفانه اگر با رام اسانس گیری انجام بگیره اون عطر رو در بسیاری اعمال مذهبی مثل نماز یا حضور در زیارتگاه ها نباید استفاده کرد. سپاسگذارم.

سلام به همه چندسال پیش از کسی مقداری عطر گرفتم که بوی قلیون مانند ملایم و کم شیرین بسیار مطبوعی داشت و بهم گفت اسمش تام فورد هست میخواستم بدونم کدوم عطر تام فورد چنین بویی داره و همچنین تمام عطرهای تنباکویی از برندهای مختلف که بویی قلیونی و آلبالویی دارن رو بهم معرفی کنید لطفا. کمک بزرگی به بنده میشه اگه پاسخ بدید. پیشاپیش ممنونم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir