نظرات | Ali.A
ترتیب نمایش
سلام. این کار پلان کپی چه کار معروفی است؟ کلوز آپ که مثلا به بلک افغان شبیهه اما این کپی چه کاریه؟
1 تشکر شده توسط : امیر علوانی
پرفیوم وطنی، با شیشه ای خاص سعی در القای رایحه عالیجناب عود وود داشته است. عود و ادویه جات بولد ترین روایح این کار را تشکیل داده‌اند. رایحه خطی و تنها یادآور سلطان و جاودگر روایح، جناب(عود وود). با قیمتی حدود یک میلیون و چهارصد انتخابی معقول به نظر نمی‌رسد. ماندگاری تعریفی ندارد و پخش بو در حد نیم ساعت در فواصل خیلی نزدیک. بقول یه دوستی که می‌گفت فقط شرمندگیش واسه ما مونده، این پرفیوم هم باید همین مثال را به عود وود افسانه ای نقل کند! در پایان پرفیوم اکستریت های کورنیش دوق با وجود حجم خوب ١٢۵ ميلي، متأسفانه شیشه های گول زننده و جذاب دارند اما کپی های بسیار مناسبتری با بهای معقول‌تر در بازار موجود می باشد. برای یادآوری عود وود با قیمتی مشابه، حتما دانهیل آیکون ابسولوت انتخاب شایسته تری است.
خوشبو، خوشحال وخوش روزی باشید.
13 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 سعید رضایی شوشتری
سلام دوستان. تستر قابدار قدیم ماندگاری بیشتری داره یا نمونه اصلی؟ قصد خرید دارم. لطفا اگر مدیر هم میتونه راهنماییم کنه.
پاسخ مدیر : سلام نمونه قدیمی بهتر می باشد
2 تشکر شده توسط : هاشم پور رضا یگانه
سلام و عرض ادب. نسخه موجود در سایت مربوط به چه سالی است و در این رنج قیمتی با همین تم بویایی گزینه بهتری برای پوشیدن در پاییز و زمستان موجود هست؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir