نظرات | بابک زارع
ترتیب نمایش
عطر امروز به دستم رسید. واسه ی من بوی خیلی خیلی فوق العاده و اعتیاد آوری داره جوری که هر نیم ساعت میرم ازش بو میکنم 😄. اورجینال و پلمپ اصلی خود بنتلی بود. ماندگاری روی دستم یه پاف زدم حداقل ۵-۶ ساعت بوش حس میشد. پخش‌بو هم به گردن برادرم یه پاف زدم الان تقریبا ۳ ساعته که بوی اون رو از فاصله ۲ متری برادرم حس میکنم. من از خریدم راضی هستم ممنون از عطرافشان بابت اورجینال بودن عطر
15 تشکر شده توسط : Rezvani Ali.fan
عطر رو از عطرافشان سفارش دادم و امروز به دستم رسید. ورژن ۲۰۲۱ هست. درب بالای شیشه فشاریه و کاملا سفت میشه و راحت میشه از درب اش شیشه رو بلند کرد بدون لقی. قسمت فلزیه بالای شیشه هم کاملا استیلی و وقتی با انگشت میکوبی بهش صدای ریز و تیق تیق میده. روی پوستم الان ۵ ساعته مونده و الان به درای داون رسیده و واقعا بوی فوق العاده ای داره. از نظر پخش بو هنوز نمیدونم چطوره چون تازه گرفتم ولی اولین ری اکشن به این عطر وقتی بود که واسه تست زدم به دستم دو دقیقه بعد برادر ۸ ساله ام وارد خونه شد و گفت این بوی چیه خیلی بوی خوبی میاد(فاصله تقریبا ۲ متر بود). از اصل بودن ادکلن مطمعن هستم و بسته بندی و پلمپ اورجینال خود بنتلی بود. نمیدونم مال دوست شما اورجینال هست یا نه ولی موردایی که شما گفتید رو توی شیشه ی خودم ندیدم.
13 تشکر شده توسط : نازی جاوید Amirhossein
من ۲۱ سال دارم و استایلی کژوال و تقریبا مردونه.
من عطرباز نیستم و قبلا ها بخاطر سن پایینم خیلی با عطر اهمیت نمیدادم و چند وقتی هست که به فکر خریدن عطر افتادم.
طبق شخصیتی که دارم همیشه سعی میکنم بیشتر خرج کنم ولی چیزی که میخرم اورجینال باشه و کلی هم راجع به خریدام تحقیق میکنم واسه همین با سایت عطرافشان اشنا شدم.
بعد از چند روز‌ بررسی توی سایت فرگرانتیکا و یوتوب و عطرافشان و خوندن نظرات کاربران این عطر نظرمو جلب کرد. تصمیم گرفتم برم از نزدیک بو اش رو تجربه کنم.
دوتا فروشگاه رفتم اولی بنظر اورجینال میومد و رنگ عطر،جعبه و جنس شیشه کاملا همونی بود که توی ویدیو های یوتوب هست.
فروشنده اجازه نداد ازش یه پاف هم بزنم چون گفت همین یکی مونده و اورجیناله و نمیشه. ولی بویی که میداد واقعا بی نظیر و دلچسب بود برای من. گفت این بو درای داونش هست.
فروشگاه دومی که رفتم تا عطر رو اورد از رنگش فهمیدم که فیک هست. رنگش خیلی کمرنگ تر از نارنجی ای بود که باید باشه و تقریبا زرد بود.
اجازه داد اسپری کنم و بوی تند و اسپایسی داشت.
تصمیم گرفتم از عطرافشان سفارشش بدم که مطمعن باشم جنس اورجینال میرسه دستم.
ببینید دوستان با توجه به بررسی هایی که من انجام دادم توی وبسایت های خارجی معتبر و نظرات کاربرای یوتوب و حتی همین عطرافشان درسته که پرفورمنس کار کمی پایین اومده اما هنوزم همه از قدرت پخش و ماندگاری عالی این عطر میگن.
زدن برچسب فیک با بچ کد معتبر خود ادکلن بنتلی و یا هر عطر دیگه ای کار خاصی نداره برای اصل بودن ادکلانتون بچ کد رو معیار در نظر نگیرید.
اگر کاربر عطرافشان هستید و میاید اینجا نظر میدید و بررسی میکنید حتما از خودشون تهیه کنید که جنس اورجینال دستتون برسه.
معیارتون خرید از یک فروشگاه خیلی معتبر با سابقه ی بالا باشه.
با تشکر از عطرافشان عزیز و دوستان عطربازی که کمک کردن به اینکه تصمیم بگیرم این عطر رو خریداری کنم. ایشالله به محض اینکه دستم رسید و پرفورمنسشو بررسی کردم حتما دوباره شما دوستان رو درجریان میذارم.
خوشبو باشید

11 تشکر شده توسط : محمدرضا نازی جاوید
من ۲۱ سال سن دارم و استایلی کژوال. بدنبال یه عطر معتدل هستم که هم توی زمستون اذیت نکنه و بشه بهار و پاییز هم ازش استفاده کرد. رایحه ای تلخ و ملایم و جذاب برای جنس مخالف داشته باشه. پخش بوی خوبی داشته باشه و ماندگاری قابل قبول. آیا این عطر انتظارات من رو برآورده میکنه؟ با توجه به اینکه دنبال عطری در رنج قیمتی ۱.۵ تا ۲ میلیون رو دارم؟
2 تشکر شده توسط : صادق اف سلطان عطربازهای ایران و توران

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir