نظرات | Ehsan
ترتیب نمایش
احتمالا اسانس خریداری کردین
4 تشکر شده توسط : Arad felegari س غ
دوستان بنده تستر ۷۵ میل این کارو از یک عطرفروشی معتبر تهیه کردم و جهت اطلاع رسانی به عزیزانی که ممکنه مثل بنده در مورد این عطر سوال داشته باشن و یا تازه به دنیای عطر و رایحه وارد شده باشن،این کامنتو میذارم.

واقعیت اینه که من همیشه برام سوال بود که چرا انقدر بعضی از مردم نسبت به عطرای دهه ۸۰ و دهه ۹۰ میلادی گارد دارن،شاید بخاطر قیمتشونه که به مقدار قابل توجهی نسبت عطرهای معروف این چندسال ارزون ترن و ناخواسته قیمت پلیین تاثیر روانی رو روشون بذاره یا شایدم بخاطر این که ممکنه ریفرموله شدنو دیگه اون رایحه سابق رو ندارن و فاصله زیادی با اون رایحه موقع ریلیز شدن دارن انقدر هیت داده میشه بهشون.
در هرصورت بنده نظرمو به عنوان یه جوون ۲۳ ساله که تاحالا نسخه ی قدیمی و وینتیج کول واترو تست نکرده در مورد نسخه سال ۲۰۲۰ این عطر میدم.
بینی تازه کار من😁 به محض اسپری کار متوجه نت های سبز و بیشتر از همه نعناع شد در کنارش حس اروماتیک هم که فک میکنم بخاطر نت های دریایی و لوندر باشه همراهیش میکنن.
بعد از مدتی که عطر روی پوست میشینه از تندی رایحه به ویژه نعناع کم میشه و یه مقدار حس وایت فلورال یا مثله یاسمنو شکوفه پرتقال هم حس کردم.
این نت شکافی که که کردم با توجه به دماغ تازه کار بنده بود و قطعا خیلی روایح عمیق تری توی عطر هست که بینی من نتونسته از هم تفکیکشون کنه و در کل حس آرامشبخش خوبی رو القا میکنه.

در مورد پرفورمنس کار بگم که از نظر بنده برای یه عطر خنک تابستونی بسیار مناسبه و نزدیک سه ساعت روی پوست و تقریبا یک روز روی لباس نازک ماندگاری داره و پخش بوش چند دقیقه اول زیادی و بعدش به مرور کمتر میشه که بنظر بنده برای عطر تابستونی عالیه و اگر پخش بوی بیشتری میخواید ،این عطر قیمتش مناسبه و حجم مناسبیم داره ،میتونید بیشتر اسپری کنید😉

قطعا مثل کارای تام فورد نمیتونه اتاقو پر کنه و بیشتر اسکین سنت میمونه ولی گاهی اوقات نزدیک دوستانتون هستید یه هینتی از عطر بهشون میرسه و بازخوردم میگیرید که به شخصه برای من این جور پرفورمنس ها ارزش بالاتری دارن تا کار هایی که خیلی پانچ قوی دارنو ممکنه بعضی از افراد نزدیکتونو اذیت کنن.

بنده یه مقدار سلیقه ی الدفشنی دارم و عاشق عطر های دهه ۹۰ هستم ولی فک نمیکنم اگر این عطر رو استفاده کنید کسی بهتون بگه بوی کمد بابابزرگارو میدی!
بنظرم اصلا رایحه قدیمی نداره و خانم ها هم خوششون میاد و انتخاب عالی برای تابستونه.


شاد و خوشبو باشید

26 تشکر شده توسط : Erfan هانی نعمانی
از دوستان کسی نسخه های جدید رو تست داشته؟پرفورمنسش برای یه کار خنک تابستونی چطوره؟
من انتظار پخش آنچنانی ندارم و ماندگاری و کیفیت رایحه برام اهمیت بیشتری داره تا سیاژ عطر .
بنظرتون نسخه های جدید این عطر سه ساعت ماندگاری با پخش معمولی به همراه دارن؟
3 تشکر شده توسط : س غ پدرام محمدی
سلام خدمت اساتید
بنظر شما یه شخص جوون ۲۳ ساله برای جوپ قرمز گزینه خوبی هست با توجه به این که خب کار قدیمی هست و تو ایرانم یه زمانی معروف بوده؟
و اینکه کلا برای یه فرد جوون تا رنج قیمت دو تومن چه ادکلنی رو پیشنهاد میکنید که از لحاظ پرفورمنس خوب باشه؟
4 تشکر شده توسط : کامبیز سخی پدرام محمدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir