نظرات | شهاب نیک
ترتیب نمایش
این یک عطر کاملا خاص و متفاوت هست،بتازگی برام کادو گرفتن! شروع خیلی قوی داره که بیشتر دارویی و دودی بنظر میاد،خیلی دنبال بوی مرکباتی و یا اکالیپتوسی نباشید که بین اونهمه دود و مواد گم شده.
قشنگ حس اینکه رفتی تو یک اتاق عمل که قبلش با مواد ضدعفونی کننده استریل کردن یک قطره ازون مواد توی مانیتور کامپیوتر ریخته و بوی دود و داغ شدش پخش شده.
برای کسی که این عطر رو پوشیده حس کاریزماتیک بودن میده،
بهترین گزینه برای کسانی هست که میخوان تاثیر زیادی روی طرف مقابل بذارن و حس ترس رو به اطرافیان القا کنند.
فکر میکنم برای کسانی که خیلی عطر بازی میکنن و دنبال یه عطر خاص با حس متفاوت هستند مناسب باشه
7 تشکر شده توسط : رضا عطردوست سعید رضایی شوشتری
تو سایت فرگرنتیکا یکی از بهترین عطرهای میدل ایست(خاورمیانه) شناخته شده بود و گفته بودن مشابه الکسیر هست.
خریدمش، قیمت بسیییییار پایینتر نسبت به الکسیر، شیشه خوش دست و زیبا،البته اون کمربند طلاییش و دراوردم.
عطر در همون ابتدا میگه که برگرفته از الکسیر هست اما همون اول یه چیزی کم داره که من خیلی حسش کردم و اون بوی فرش اسپایسی الکسیر هست که تو اسد نیست واون ته مایه پچولی که حس فرش و خنکی رو القا میکنه که اسد اون رو نداره و گرمتر و شیرینتره.
کلا عربها این سبکی ریفورموله میکنن همه چی رو گرم و شیرین و ادویه ای میکنن.
ولی وقتی بحث استفاده روزمره میشه، چشمها رو روی این تفاوت ها میبندیم و با یاد الکسیر ،اسد پاف میکنیم.
18 تشکر شده توسط : امیرحسین  یوسفی رضا گردشی
منم دقیقا بوی شدید گلاب حس کردم!!! جالب اینجاست که اکثر یوتیوبرهای اروپایی پیشنهاد میدن این عطر رو!
من این رو فهمیدم که برای ما ایرانیها که از بچگی با بوی گلاب تو مسجد و قبرستان و حلوا و... بزرگ شدیم، این بو حس خوبی به ما نمیده ،و اکثر پایه رزها این حس رو تو ما بوجود میاره.
منکه با هیچ عطر پایه رزی رو نتونستم کنار بیام 😁
8 تشکر شده توسط : mansoureh hoseini شکیبا
Acqua di Gio Profumo
لینک به نظر 9 مرداد 1401 تشکر پاسخ به 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سلام آقا اردشیر..
ممنون از توضیحاتتون ، یه نکته ای رو بگم شاید دردناک باشه. حقوق یک کارمند بدون تخصص در امریکا(بلاد کفر) حدودا 4 الی 5 هزار هست.قیمت ADG (اکوا دی جیو) حدود 100 دلار یعنی دوصدم از حقوقش رو میده این عطر رو میخره بعد تازه میاد تو سایت fragrantica مینویسه خیلی گروون خریدم اه !! از اون طرف تو ایران(یکی از بزرگترین تولید کنندگان نفت و گاز دنیا) حقوق یک کارمند ساده 5-6 میلیون هست (دریافتی یک معلم رسمی دولت 4 میلیون) بعد این عطر رو باید بخره 4 میلیون، تازه اگه بره تو بازار یه قلابی شو میخره 3 میلیون ذوق هم میکنه که ارزون خریده! اون اجنبی گرون میخره ما ارزون! از ماست که بر ماست...
22 تشکر شده توسط : Kambiz مصطفی دادگر
Acqua di Gio Profumo
لینک به نظر 9 مرداد 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام آقا کامبیز
ممنون لطف دارید
شکی نیست که ایرانیها تو تقلب کردن تبحر خاصی دارن ولی اگر صنعت شیشه سازی و بسته بندی ایران به این حد رسیده باشه که من دیدم، باید جلوی این صنعتگران تعظیم کرد!!!
من به واسطه شغلم بسیار بسیار بسیار بعید میدونم ایران بتونه همچین شیشه هایی با درب و والف و بسته بندیهایی به اون زیبایی و بدور از عیبی تولید کنه!!!
احتمال پر کردن شیشه هست ولی تولید اون شیشه ها با اون کیفیت امکان نداره کار ایران باشه، شما بزرگترین تولید کننده خودرو رو تو ایران ببینید با اون حجم سرمایه حتی نمیتونه یه چراغ خودرو با درزبندی کامل انجام بده چه برسه کاری به این ظریفی!!
و از اونجایی که سر منشا حجم عمده این عطرها تو بانه و جنوب کشور هست شک نکنید یا از چین یا ترکیه یا امارات میان، تو این 30-40 سال مردم از تولید به سمت دلالی رفتن!!
اما باید دستان اون افرادی که با این هرج و مرج بازار و دلالان سودجو سراغ تولید عطر رفتند و خلاقیت بخرج میدن رو بوسید.
16 تشکر شده توسط : Jamal nazemi ژیوان
نوستالژی ترین بوی بهار و تابستان در طول عمرم این عطر بوده.
12 سال از اولین باری که پوشیدمش گذشته ولی هنوز بوی خنکای دریا و عطر بهارنارنجش و اون شیطنت رزماری با حس طراوت و تازگی که بمن میداد و حس میکنم
13 تشکر شده توسط : دانیال Mehdi alyari
حس قدم زدن صبح خیلی زود تو یه باغ نارنگی قبل از طلوع خورشید تو یه شهر ساحلی مدیترانه ای با استشمام بوی خنکی دریا و نعناهای شبنم گرفته که هنگام قدم زدن به پا برخورد میکنن و...
برای من که تقریبا 20 سال پیش با aqua marine بهترین سالهای عمرم رو رقم میزدم الان با aqua amara حس میکنم انگار خالق اون عطر پا به پای من جلو اومده و میدونه اون پسر 20 ساله که الان دیگه 40 سالش شده چجوری احساساتش به وجد میاد!!!
18 تشکر شده توسط :  حسینی فرهاد ح
با سلام خدمت دوستان
من یکی از دوستداران آکوا دی جیو پروفومو هستم و تابحال ندیدم یک عطر آکوایی در کنار نتهای دودی این چنین مردونه و خنک باشه ولی
یه نکته جالبی که بش برخوردم نظرات بسیار منفی بعضی از دوستان راجع به این عطر بود که برام واقعا عجیب بود تا اینکه بخودم گفتم نکنه نسخه های جدیدش ریفرموله ی خرابی از آب دراومدن و رفتم برای تست بچ کد جدیدش و متوجه شدم تو بازار چقدر عطرهای فیک با شیشه های کاااااااملا حرفه ای اومده و من که خودم مدتهااین رو دارم از روی شیشه اصلا و ابدا نمیتونستم تشخیص بدم ولی با اولین پاف از مدل فیکشون برای من که بوی اورجینال رو میشناختم دقیقا یاداور کامنتهای دوستانی شد که اینجا ازش منفی میگن.
روی شیشه بچ کد داره و ساخت فرانسه قید شده ولی اکثرا پر شده در امارات و از بانه و اینجور جاها روانه بازار میشن و متاسفانه بجای اورجینال فروخته میشن و کسی که قبلا بوی اورجینال رو امتحان نکرده بهترین طعمه های این فروشندگان هستند!
20 تشکر شده توسط : چینَوَت پِرِتو Mahdi chavoshi
با سلام خدمت دوستان عزیز
من یکی از طرفداران آکوا دی جیو پروفومو هستم ولی با توجه به گران شدنش دنبال یه عطر ارزونتر بودم که تو یوتیوب دیدم خیلی از این عطر (جذاب سیلور) و (آرماف بلو اوم) بعنوان مشابه ترینها یاد میکنن.
البته جذاب سیلور رو بسیار نزدیک به جیو پروفومو میدونستن و آرماف بلو اوم رو نزدیک به جیو
از اونجایی که خیلی ارزون بود و منم پرفومو رو بیشتر دوست دارم خریدم.
اما یه رد بسیار کوچکی از پرفومو رو از خودش داره و اصلا و ابدا نمیشه کلمه (مشابه) رو براش بکار برد.
هرچی پرفومو شما رو با نتهای دریایی و خس خس و ترنج و دودی آروم میکنه این عطر یک تک خط از لیمو و چای رو داره که بعد از 1-2 ساعت کمرنگ شده و شاهد هیچ تغییر نتی نیستین،
هیچ خبری از نتهای دریایی و دودی نیست و البته دور از انتظار بود با این قیمت بخواد مشابه پرفومو باشه!
با این تورم و کاهش ارزش ریال پای این مثلا مشابه های اماراتی به ایران باز شده و برای خودشون یه ژانری شدن ولی تا الان با تست چندتایی ازشون متوجه شدم که اکثرا تلاششون نزدیک شدن تو تاپ نتها با عطر اورجینال هست و هیچ خبری از میدل نتها و بیس نتها نیست و بعد از 1-2 ساعت همون تاپ نت هم از گردونه خارج میشه.
15 تشکر شده توسط : هاشم پور Eng. Mohsen

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir