نظرات | حواصیل خاکستری
ترتیب نمایش
حواس‌باز های دنیا!
این عطر رو باید قبل مرگ بوییده باشید؛ وگرنه در بهشت پسین سرگشته خواهید بود!
18 تشکر شده توسط : MAHMOUD Rezvani
دیده بودم در سایت که دوستان فیرو و مفیستو جنتیلواومو را با هم مقایسه کرده بودند و یا فیرو را عطر بهتری توصیف کرده بودند، طوری که با خواندنش باورم شده بود که لابد اینطور است. اما با تست کردن این دو عطر، بار دیگر فردی بودن و سابجکتیو بودن توصیف یک نفر از تجربه‌ی بویایی‌اش با عطر برایم مسجل شد!
نظر شخصی من مخالف این بود و نظرات دیگران تاثیری در تجربه من نداشت. از نظر من جنتیلواومو از مفیستو هم خوش‌بوتر می‌نماید. پا را از گلیمم دراز میکنم و میگویم که جنتیلواومو در مشامم، عطری پر حرارت، گرم، لوکس و شبانه ظاهر می‌شود و به هیچ‌عنوان حسی از مرکباتی بودن از این عطر نمیگیرم. (نمیدانم چه بلایی سرم آمده!)
در باب فیرو باید بگویم که عطر در شروع بسیار بسیار تلخ و سبزیجاتی/نعنایی/اکالیپتوسی ظاهر می‌شود(الکن بودن من رو در توصیف علمی و دقیقترِ گروه‌های بویایی می‌بخشید!). این شروع ممکنه که به مذاق بعضی خوش نیاید. پس باید صبر پیشه کنند. علاوه بر این، بویی شبیه به شامپو شبنم‌های قدیمی هم حس میشه که در نظرات اطرافیانم هم به آن برخوردم که نمیدانم از چه نتی سرچشمه گرفته است. شاید تعریف صابونی بودن باشد. نمیدانم.
در مجموع،
غرض من این نیست که بگویم نظر و تجربه ذهنی من درست‌تر است و دیگران منصف نبوده‌اند.
خیر! به هیچ عنوان.
تنها نکته‌ای که می‌ماند تکرار این مکرر است که در نهایت و در مقام خریدارِ این عطرها، حتما با بینی شخصی خودتان آن را قضاوت کنید؛ چرا که اوضاعِ ابژه و حقیقتِ عینی و تجربه مشترک انسانی در دنیای روایح بس پریشان است!
20 تشکر شده توسط : haditahmasbii sinash
این مخلوق کرکجیان به راستی با طبیعت رام و سربه‌زیری آفریده نشده. در مارکت با وجود اینکه لقلقه‌ی زبان‌ها و شهره‌ی بازار است (شاید بخاطر گران بودنش کنجکاوی‌برانگیز بوده)، در عین حال نمی‌شود نام همه‌پسند برش گذاشت. بگذارید براساس تجربه خودم، دوکلام مفید برای مشتریان کنجکاو این عطر بنویسم. اولین لحظه‌ای که جعبه را گشوده و برای اولین بار رایحه را به مشام میرسانید، تردید ندارم که حسی از پشیمانی و اعجاب به شما دست خواهد داد. انتظار چنین رایحه‌ای رو از این عطر گران نخواهید داشت. به شخصه من هم جا خوردم و کمی ناامید. ولی در این لحظه حرف من را به یاد آورده و صبور باشید. کمی به عطر زمان بدهید تا از لاک و دایره امن خود خارج شود. کم کم آن طبیعت شگفت‌انگیزش با درون شما اخت می‌شود.
به جرات به شما میگویم که این عطر دارای یک نوع شعور و خودآگاهی انسان‌گونه‌ است. با قضاوت زودهنگام شما زود میشکند. همچون کریستال. همچون خودش.
12 تشکر شده توسط : شبنم رستمی m.sheykhzade
این عطر یک ویژگی‌ای داره که عجیب و رازآلودش میکنه. اون هم اینه که از فواصل دورتر بوی بیشتری به مشام میرسونه تا اینکه از نزدیک نقطه اسپری شده رو بو کنید.
اتاق رو پر از رایحه میکنه و خود لباس، گویی که هیچ چیزی بر تن‌ش افشانده نشده.
حقیقتا داستان روایح گاهی وارد ماجراهای عجیبی میشه.
14 تشکر شده توسط : Anahita Kian Nik رابین هود

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir