نظرات | Ali Khodaverdi
ترتیب نمایش
سلام و احترام خدمت دوستان و اساتید بزرگ
قطعا لذت و کیفیت استفاده از عطرهای اصلی و اورجینال با هیچ مورد مشابه ای قابل مقایسه نیست و قاعدتا بحثی هم روش نیست ولی حقیقتا من یکی از اون افرادی بودم که سمپل های زیادی رو از عطر.سرا جهت تست، مقایسه و بررسی تهیه کردم. دلایل زیادی هم داشت این کارم که مهمترینش قیمت بالای دکانت و سمپل هاست، و اینکه من شخصا اول دوست داشتم با قیمت خیلی مناسب با کلیت رایحه ها آشنا بشم و حالا اگر تاپ نتش هم کمی متفاوت بود یا روند تغییر نت ها درست اتفاق نمی افتاد برام خیلی حائز اهمیت نبود( البته این نظر منه قطعا) و بعد برم سراغ نمونه های اصلی و با دقت بیشتری انتخاب و بررسی کنم، همه ی اینها رو عرض کردم که بگم حقیقتا تعداد زیادی از نمونه هایی که از عطر سرا گرفتم و بعضا با نمونه های اورجینال مقایسه کردم بسیار با کیفیت و مشابه بود و بعضا غیر قابل تشخیص برای بینی غیر حرفه ای بنده، البته نمونه هایی هم بود که از نظر ماندگاری و پرفورمنس نمره ی قابل قبولی نمی گرفت که خودشون هم تو سایتشون اذعان کرده بودند.از جمله همین عطر توباکو وانیل که من به شخصه لذت بردم از نمونه ی عط.سرایی و سالها زمانی که قیمت مناسب تری داشت از نمونه ی اصلی استفاده و لذت می بردم، و درصد بالایی مشابه بود در همه زمینه ها. و بنظرم کمی دور از انصافه که بخواهیم با عطرهای سرنگی و مترویی ... مقایسه بشن
اردتمند همه بزرگواران
8 تشکر شده توسط : آیدا alireza .xx

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir